Здравейте на всички във форума имам проблем със теч на масло от капаците на главите трябва да сменя гумените уплътнения но така и така ще го отварям този капак да сменя и маслените тръбички една от мойте се беше спукала (мотора чаткаше доста зле но си работеше съсвсем нормално) и отворих лявата страна на мотора да ги сменя всичките смених ги без последното защото ме достраша да не счупя пластмасата която държи веригата смених ги и сложих пак старата гарнитура за проба сега вече чукането го няма обаче тече масло.
Чудя се дали стегнах достатъчно болтовете на кубилиците на разпределитенлия вал,със 10 нютона натегнах.
-Толкова ли трябва да е ако трябва да ги претегна още и да знам за другата страна
Другият проблем е шайбата на колямовият вал онзи ден като бях пред нас загасих запалих и шайбата се люлееше и стържеше беше се развил болта,болта го стегнах но шайбата се завъртя и загуби центровка не си е на мястото.
-Как мога да я зацепя пак правилно? Това зъбче на шайбата няма къде да го законтря.