Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Клапан за картерни газове


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 vladixxx

vladixxx

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W203 C220 CDI, 2004
    ex W203 C320 CDI, 2005
    W166 ML350 Bluetec, 2015

Публикувано 11 юни 2024 - 16:08

Здравейте, правих тест с дим машина за пропуски във всмукателната система, и естествено, за да направя теста, извадих маркуча на клапана за картерните газове от лястовицата. По време на теста, обаче, излизаше дим от този маркуч. Въпросът ми е нормално ли е това? Машината за пушек прави доста слабо налягане и не би ли следвало да стои затворен клапана докато колата не работи?

Колата е МЛ 166 3.5 дизел блутек.


  • 0

#2 iceto01

iceto01

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 11 юни 2024 - 19:19

Двигателят ти е 3.0, не 3.5 и едва ли си сменял клапана за картерни газове до сега, та какво пречи да сложиш нов?
  • 0

#3 vladixxx

vladixxx

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W203 C220 CDI, 2004
    ex W203 C320 CDI, 2005
    W166 ML350 Bluetec, 2015

Публикувано 11 юни 2024 - 21:47

Двигателят ти е 3.0, не 3.5 и едва ли си сменял клапана за картерни газове до сега, та какво пречи да сложиш нов?

Всъщност преди половин година, като взех колата в сервиза уж смениха клапана. Та затова се чудя сега нормално ли е това с пушека, или новия клапан нещо не е в ред.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни