Наскоро взех една Е-Класа за семеен автомобил.
Още като я купувах от менте автосалонът имаше лека вибрация на волана. Гумите бяха много зле, лошо износени, човекът каза, че е 100% от крива джанта и да симптомите са същите.
В сервиза видях че има скъсан маншон на предна дясна полуоска.
Смених маншона, нови гуми, нови джанти, нови дискове, главини, тампони на мотор, скорости - всички масла и филтри, ревизирах окачването, ревизирах инжектори, дифтунгу и отстраних всички течове по колата - общо взето стегнах колата за не малка сума - лошото е че проблемът си остава с вибрацията. По едно време се засили доста тази вибрация, погледнах я, видях че маншона на полуоската е изпуснал пак.
Закарах я в сервиза да я оправят, сложиха друга скоба с гайка, вибрацията леко намаля. Това ме кара да мисля, че проблема с вибрацията е на 99% от тази полуоска.
Бях във сервиза като сменяха лагерите на главините, полуоската падна от карето с едно докосване (аз проверявайки маншона с 1 пръстче я саборих) - дали не липсва нещо което да е държи или това е нормално?
Дали е възможно да е разбито и нещо друго по колата?
Има един съвсем лек шум който се появява рядко, като я засиля колата и върна гаста, чувса се пак отрпед от дясно нещо да вие .. дали е лагера който се намира в картера и е за полуоската, възможно ли е само той да е разбит?
На някой случвало ли му се е ? Има ли къде да я закарам в София да я оправят, откачам от този вибрация.
На последното събиране на полуската, волана ходеше "ляво/дясно" в движение поне 5мм. - направо си прави масаж на ръцете .. ужас - ще разбия нещо друго по колата ако продължа да я карам така.
Колата е W212 E250 CDI 4matic 2015 година
Този пост е редактиран от Wessel: 18 април 2024 - 14:35