Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гарнитура- корпус на маслен филтър m271


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 23 февруари 2024 - 20:09

Здравейте,
Имам w203 face с мотор m271,която обслужвам сам, понеже обичам да си човъркам по колите и имам инструменти и канал в гаража. Забелязах лек теч в задна лява част на двигателя, някъде над стартера. Подозирам теч от гарнитурата на корпуса на масления филтър или от гарнитурата на масления охладител и мисля да поразглобя колата и да я сменя. Ще използвам, че е разглобена и ще сменя и маркучите и клапана за картерна вентилация.
Въпросът ми към по-запознатите е освен кутията на въздушния филтър и всмукателния колектор трябва ли да се сваля и компресора?
Питам, понеже искам да си набавя всичко необходимо преди да започна с процедурата.
Благодаря предварително на всички отзовали се!
  • 0

#2 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 23 февруари 2024 - 21:07

Много добре правиш с колата подкрепям.
Да всичко от ляво се сваля , кутия филтър, колектор,компресор.
За теча виж капак клапани че сълзят от крайно ляво болтче.
Успеш ще следя, качвай снимки.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#3 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 24 февруари 2024 - 07:11

Благодаря колега! Не е гарнитура на капака на клапаните. Първо я проверих, второ съм я сменял миналата пролет, понеже обслужвах колата и реших да си погледна веригата в какво състояние е. Новата е Elring.
Иначе щом се сваля и компресора задължително ще си предвидя повече време за процедурата.
  • 0

#4 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 24 февруари 2024 - 07:55

Вземи си масло за компресора като е долу да го смениш.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#5 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 24 февруари 2024 - 12:01

Да доста се разглабя, приготви си поне 5 часа, на мен толкова ми отне, вземи си уплътнения за всмукателния колектор, може и за дроселовата клапа, както и о пръстени за дюзите. И най вече откачай акумулатора че при мен за малко да стане фал :) за всмукателния колектор ти трябва хубава е10 или е12 беше вложка, с достадълги удължения по възможност търси 3/4 размер че е по-тясно, както и кардан за маневриране.
За двата предни болта на компресора бих ти препоръчал да си купиш е12 обикновен гаечен ключ че с вложки там много трудно ще успееш, аз си изпочупих пръстите, а с обикновен гаечен ключ става за секунди.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Този пост е редактиран от andon0v: 24 февруари 2024 - 12:09

  • 1

#6 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 24 февруари 2024 - 19:37

Благодаря за съветите!
За гарнитурите съм го предвидил. Ще взема 4 малки за колектора, за дросела гледам че са две по каталог - една гумена, наподобяваща о-пръстен и една плоска с 4 отвора- не съм сигурен дали са ми необходими и двете. О-пръстени за инжекторите се надявах, че ще ми се размине ваденето, но явно не и ще предвидя да взема 4 о-пръстена. Предвидил съм всички уплътнения да са на Elring, а картерната вентилация да е оригинал. Иначе торкс болтове ги отвивам без проблем със звездогаечни ключове. Имам и два комплекта торкс вложки - на 1/2 и на 1/4. За съжаление нямам гедоре на 3/8.

Този пост е редактиран от emmotoss: 24 февруари 2024 - 19:42

  • 0

#7 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 24 февруари 2024 - 19:42

Едно последно питане. За да се смени целия обтегач на пистовия ремък се сваля компресора, демек сега е момента. Само че моят си работи перфектно и съм му сменил само ролката с Ina. Дават ли фира тези обтегачи, при условие, че май са просто една пружина вътре и има ли смисъл от смяната му?
  • 0

#8 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 24 февруари 2024 - 19:45

Ако имаш излишни пари го смени, иначе не се занимавай. За да го смениш се минава през целия тоз филм

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 февруари 2024 - 15:19

Ревизирай и стартера, сега е по лесно.
  • 0

#10 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 26 февруари 2024 - 15:33

Има ли за този стартер отделно четки и четкодържател да се продават? Бях проверявал преди време от любопитство понеже си правих алтернатора(реле и шайба сменях) и се присетих, че няма да е лошо по някое време да си видя и стартера превантивно, понеже релето на стартера се прецака по време на дълъг път и се прибрах на магия(ту зареждаше, ту не), но не намерих да се продават отделно части за стартер.

Този пост е редактиран от emmotoss: 26 февруари 2024 - 15:34

  • 0

#11 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 февруари 2024 - 15:41

Най добре целия стартер в спец фирма за рециклаж - каквото трябва, четки, втулки...сигурно си автомат, счупи ли се - пътна помощ.
  • 0

#12 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 26 февруари 2024 - 15:47

Ръчка е колата, кара се почти изцяло извънградско. Километрите и не са много. Имам я от почти нова и съм сигурен в километрите. Имам кофти опит с т.нар. специализирани фирми за рециклажи, та мислех да си го направя сам. Рециклирал съм си на бус VW стартер, който беше с лагери, не с втулки - почиствате, смазване, нови четки с четкодържателя на Бош и работата заспа.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни