Гарнитура- корпус на маслен филтър m271
Започната от emmotoss, 23 фев 2024 - 20:09:44
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 февруари 2024 - 20:09
Здравейте,
Имам w203 face с мотор m271,която обслужвам сам, понеже обичам да си човъркам по колите и имам инструменти и канал в гаража. Забелязах лек теч в задна лява част на двигателя, някъде над стартера. Подозирам теч от гарнитурата на корпуса на масления филтър или от гарнитурата на масления охладител и мисля да поразглобя колата и да я сменя. Ще използвам, че е разглобена и ще сменя и маркучите и клапана за картерна вентилация.
Въпросът ми към по-запознатите е освен кутията на въздушния филтър и всмукателния колектор трябва ли да се сваля и компресора?
Питам, понеже искам да си набавя всичко необходимо преди да започна с процедурата.
Благодаря предварително на всички отзовали се!
Имам w203 face с мотор m271,която обслужвам сам, понеже обичам да си човъркам по колите и имам инструменти и канал в гаража. Забелязах лек теч в задна лява част на двигателя, някъде над стартера. Подозирам теч от гарнитурата на корпуса на масления филтър или от гарнитурата на масления охладител и мисля да поразглобя колата и да я сменя. Ще използвам, че е разглобена и ще сменя и маркучите и клапана за картерна вентилация.
Въпросът ми към по-запознатите е освен кутията на въздушния филтър и всмукателния колектор трябва ли да се сваля и компресора?
Питам, понеже искам да си набавя всичко необходимо преди да започна с процедурата.
Благодаря предварително на всички отзовали се!
#2
Публикувано 23 февруари 2024 - 21:07
Много добре правиш с колата подкрепям.
Да всичко от ляво се сваля , кутия филтър, колектор,компресор.
За теча виж капак клапани че сълзят от крайно ляво болтче.
Успеш ще следя, качвай снимки.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Да всичко от ляво се сваля , кутия филтър, колектор,компресор.
За теча виж капак клапани че сълзят от крайно ляво болтче.
Успеш ще следя, качвай снимки.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
#3
Публикувано 24 февруари 2024 - 07:11
Благодаря колега! Не е гарнитура на капака на клапаните. Първо я проверих, второ съм я сменял миналата пролет, понеже обслужвах колата и реших да си погледна веригата в какво състояние е. Новата е Elring.
Иначе щом се сваля и компресора задължително ще си предвидя повече време за процедурата.
Иначе щом се сваля и компресора задължително ще си предвидя повече време за процедурата.
#4
Публикувано 24 февруари 2024 - 07:55
Вземи си масло за компресора като е долу да го смениш.
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
#5
Публикувано 24 февруари 2024 - 12:01
Да доста се разглабя, приготви си поне 5 часа, на мен толкова ми отне, вземи си уплътнения за всмукателния колектор, може и за дроселовата клапа, както и о пръстени за дюзите. И най вече откачай акумулатора че при мен за малко да стане фал за всмукателния колектор ти трябва хубава е10 или е12 беше вложка, с достадълги удължения по възможност търси 3/4 размер че е по-тясно, както и кардан за маневриране.
За двата предни болта на компресора бих ти препоръчал да си купиш е12 обикновен гаечен ключ че с вложки там много трудно ще успееш, аз си изпочупих пръстите, а с обикновен гаечен ключ става за секунди.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
За двата предни болта на компресора бих ти препоръчал да си купиш е12 обикновен гаечен ключ че с вложки там много трудно ще успееш, аз си изпочупих пръстите, а с обикновен гаечен ключ става за секунди.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Този пост е редактиран от andon0v: 24 февруари 2024 - 12:09
#6
Публикувано 24 февруари 2024 - 19:37
Благодаря за съветите!
За гарнитурите съм го предвидил. Ще взема 4 малки за колектора, за дросела гледам че са две по каталог - една гумена, наподобяваща о-пръстен и една плоска с 4 отвора- не съм сигурен дали са ми необходими и двете. О-пръстени за инжекторите се надявах, че ще ми се размине ваденето, но явно не и ще предвидя да взема 4 о-пръстена. Предвидил съм всички уплътнения да са на Elring, а картерната вентилация да е оригинал. Иначе торкс болтове ги отвивам без проблем със звездогаечни ключове. Имам и два комплекта торкс вложки - на 1/2 и на 1/4. За съжаление нямам гедоре на 3/8.
За гарнитурите съм го предвидил. Ще взема 4 малки за колектора, за дросела гледам че са две по каталог - една гумена, наподобяваща о-пръстен и една плоска с 4 отвора- не съм сигурен дали са ми необходими и двете. О-пръстени за инжекторите се надявах, че ще ми се размине ваденето, но явно не и ще предвидя да взема 4 о-пръстена. Предвидил съм всички уплътнения да са на Elring, а картерната вентилация да е оригинал. Иначе торкс болтове ги отвивам без проблем със звездогаечни ключове. Имам и два комплекта торкс вложки - на 1/2 и на 1/4. За съжаление нямам гедоре на 3/8.
Този пост е редактиран от emmotoss: 24 февруари 2024 - 19:42
#7
Публикувано 24 февруари 2024 - 19:42
Едно последно питане. За да се смени целия обтегач на пистовия ремък се сваля компресора, демек сега е момента. Само че моят си работи перфектно и съм му сменил само ролката с Ina. Дават ли фира тези обтегачи, при условие, че май са просто една пружина вътре и има ли смисъл от смяната му?
#8
Публикувано 24 февруари 2024 - 19:45
Ако имаш излишни пари го смени, иначе не се занимавай. За да го смениш се минава през целия тоз филм
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#9
Публикувано 26 февруари 2024 - 15:19
Ревизирай и стартера, сега е по лесно.
#10
Публикувано 26 февруари 2024 - 15:33
Има ли за този стартер отделно четки и четкодържател да се продават? Бях проверявал преди време от любопитство понеже си правих алтернатора(реле и шайба сменях) и се присетих, че няма да е лошо по някое време да си видя и стартера превантивно, понеже релето на стартера се прецака по време на дълъг път и се прибрах на магия(ту зареждаше, ту не), но не намерих да се продават отделно части за стартер.
Този пост е редактиран от emmotoss: 26 февруари 2024 - 15:34
#11
Публикувано 26 февруари 2024 - 15:41
Най добре целия стартер в спец фирма за рециклаж - каквото трябва, четки, втулки...сигурно си автомат, счупи ли се - пътна помощ.
#12
Публикувано 26 февруари 2024 - 15:47
Ръчка е колата, кара се почти изцяло извънградско. Километрите и не са много. Имам я от почти нова и съм сигурен в километрите. Имам кофти опит с т.нар. специализирани фирми за рециклажи, та мислех да си го направя сам. Рециклирал съм си на бус VW стартер, който беше с лагери, не с втулки - почиствате, смазване, нови четки с четкодържателя на Бош и работата заспа.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни