Към съдържанието

  •  

Снимка

Xentry PassThru 2023.12 и Xentry с C3 не четат модули.


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 17 февруари 2024 - 22:46

До тук ми стигат "силите",това което разбрах е,да проверя бушон 43 в предния модул.Смених го за всеки случай.Смених и АБС сензорите пак за всеки случай.Ама греда с диагностиката.

Прикачен файл  IMG_20240217_190039.jpg   49,69K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20240217_190045.jpg   52,19K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20240217_190407.jpg   123,72K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20240217_190642.jpg   64,48K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20240217_190824.jpg   138K   3 Брой сваляния


  • 0

#17 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 469 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 18 февруари 2024 - 06:36

https://youtu.be/ulc...R9S5CqSbuIN_46w


  • 0

сесшисе ?


#18 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2024 - 09:56

Имам същата версия Xentry PassThru 12/2023 с openport 2.0, взех я от един руснак (Amazing road) в youtube и ми прави впечатление, че на E класа от 2006г. се свързва и чете много тегаво, прекъсва и не се свързва с всички модули, докато при SL от 2010 се свързва супер бързо, прави бързия тест на всички модули за около минута и после безпроблемно и бързо мога да се "разхождам" по различните модули и да гледам. Имам и една измислена диагностика Carly, поръчах я с лиценз за всички марки и при мерцедес не е толкова полезна, но чете и трие грешки, прави ми същото впечатление, че при Е класата работи по-бавно, докато при другата чете по-бързо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 20 февруари 2024 - 14:27

Аз опитах със съвети от тук относно връзките ама на тия години ми е трудно тепърва да осмислям всичко.Действах на принципа "сменям ама проблема си остава"...е не върши работа.Смених за по лесно двата датчика на ABS ,ми не е от тях.Както писах и двата лаптопа не виждат грешките или просто не се свързват с модула на ABS.Тия гадове от дилъра на Мерцедес искат по 327 паунда на час за да установят проблема без да го решават...само установяване в рамките на деня.Тоест аз ги виждам поне 4-5 часа...трябва да избирам или бъбрек или направо да им оставя автомобила подарък.Остава ми варианта да си купя от ибея един Launch X431 Elite for Mercedes за 100 паунда...


Този пост е редактиран от Linkestis: 20 февруари 2024 - 14:29

  • 0

#20 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2024 - 15:27

При мен като се получи подобен проблем с ABS/ESP - се оказа магнитния пръстен, който е на полуоската... разглобяването е много, сваля се всичко.

Само дето при мен си го хванах с диагностиката - нов датчик, и като завъртях колелото - си отчиташе "0"... 

Нямам идея как без диагностика може да се види дали изобщо отчитат датчиците.

Направи ми впечатление, че като беше заминал пръстена - направо ми вкара колата в авариен режим, без възможност да вдигна повече от 40 :) 

 

Колкото до openport - има проблем при колите преди 2006-а доколкото знам. Т.е. не е точно проблем, ами просто не ги поддържа.

Моята е 2004-а, до сега единственото което не мога да направя с опенпорт е - да деактивирам SBC-то. Чете си всичко, кодира си и през Xentry и през Vediamo.


  • 0

#21 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2024 - 15:33

Прочитайки по-подробно първото съобщение в темата, и според мен нещо куца някъде по CAN комуникациите, и за това диагностиката се бърка.

 

Някой застраховател да е пипал нещо по колата?

Понеже много обичат да бъзикат OBD-то.... и да си слагат някакви техни си модулчета и бъзикни, които бъркат нещата.


  • 0

#22 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 20 февруари 2024 - 19:27

Не,никой не е пипал нищо освен мен.В Англия няма такива застраховки като в България.По спомен ...може би последно преди да седна в инвалидната количка съм я закачал и всичко си беше наред.Но преди две седмици по време на движение светнаха лампичките.лошото е че аз не мога да намеря разбиращ човек със Стар,освен тези в дилъра но там няма да отида..


Този пост е редактиран от Linkestis: 20 февруари 2024 - 19:28

  • 0

#23 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 20 февруари 2024 - 22:20

Прикачен файл  IMG_20240220_174316.jpg   114,47K   4 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20240220_174559.jpg   91,48K   4 Брой сваляния

 

Openport-а взе че стигна до някъде неговата м..а.Вече има нова грешка в спирачната система...тоест отива на модул за ABS/ESP.Но другите драми си ги има.Това с CAN комуникацията не ми е ясно .


Този пост е редактиран от Linkestis: 20 февруари 2024 - 22:21

  • 0

#24 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 февруари 2024 - 14:00

Възможно е и наистина да има лоша връзка някъде по системата.

Като за начало - пробвай с почистване на буксита не блола на ESP. Ама с хубав почистващ спрей, а не с някави WD40, както правят не рядко.... че ще стане по-голяма беля.


  • 0

#25 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 469 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 21 февруари 2024 - 19:12

Ако искаш изгледай това: https://youtu.be/ulc...nJlccI5qteLH33o

Всеки край на шината се терминира с резистор.

Нямам представа обаче как е реализирано напрактика в Мерцедес, къде са краищата му.


  • 0

сесшисе ?


#26 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 21 февруари 2024 - 21:30

Благодаря и на двамата.


  • 0

#27 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 22 февруари 2024 - 22:53

Малко развитие..всичко е почистено и проверено.Почистено от мен,проверено в сервиз.Махах датчиците и на 4-те колела,проблем с гривните не видях.Отидох в друг сервиз закачиха с Launch и излезна десен заден датчик който вече бях сменил.Яно все пак има проблем с гривната и се съгласиха да свалят главината .На пръв поглед гривната освен че беше ръждясала нямаше видим проблем.Бях взел оригинална и настоях да я сменят .Само леко с парцал отгоре и минах с ръка и се видя проблема.ABS и ESP изгаснаха.Пак с Launch се закачат и излиза D40C-No CAN Message Was Recived from Control Unit N47-5/ESP and BAS Control module/.Лампи не светят,ABS-а работи.Трият грешката ,след 5мин. шофиране излиза пак.Прибрах се от сервиза близо 140км.проблеми няма.Закачам я с C3,непозната версия на ABS модул.Закачам я с другия лаптоп с Openport няма връзка с ABR система.

С Launch по спомен като наиснеш на грешката,излезна за момент /превод на български/ "несъответствие между преден ляв и заден десен датчик на ABS".Тоест:каква е вероятността да набива такава грешка и да няма връзка с този модул заради размера на гумите който не е заводски?Отпред е с 255/35/19 а отзад 305/30/19?Аз поне в необятния интернет не намирам никаква информация.Почвам да си мисля,че модулите се нуждаят от някакъв вид ъпдейт,но това означава ,че при дилъра трябва да оставя поне 650 паунда ако не и повече...Как и с какво мога да направя нещо подобно?

Благодаря

 

Прикачен файл  forum08.jpg   141,69K   5 Брой свалянияПрикачен файл  forum09.jpg   151,28K   5 Брой сваляния

 

 

П.П.

Имам разминаване в скоростта с 2мили от действителната..Ако се движа по табло с 50,действителната е 48.Проверено на GPS  и на радар камера :)


Този пост е редактиран от Linkestis: 22 февруари 2024 - 22:56

  • 0

#28 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 469 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 23 февруари 2024 - 17:55

На мене ми горя ABS модулa.

 

И това показваше Стар-а:

 

https://bogi.maramsk..._codes/06192022


Този пост е редактиран от Bogi: 23 февруари 2024 - 18:05

  • 0

сесшисе ?


#29 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 23 февруари 2024 - 23:18

Благодаря за информацията Боги.

Сега ще пробвам да инсталирам последната възможна версия за С3 да видя какво се случва.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни