Jump to content

  •  

Photo

Xentry PassThru 2023.12 и Xentry с C3 не четат модули.


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#16 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 17 February 2024 - 22:46

До тук ми стигат "силите",това което разбрах е,да проверя бушон 43 в предния модул.Смених го за всеки случай.Смених и АБС сензорите пак за всеки случай.Ама греда с диагностиката.

Attached File  IMG_20240217_190039.jpg   49.69K   3 downloadsAttached File  IMG_20240217_190045.jpg   52.19K   3 downloadsAttached File  IMG_20240217_190407.jpg   123.72K   3 downloadsAttached File  IMG_20240217_190642.jpg   64.48K   3 downloadsAttached File  IMG_20240217_190824.jpg   138K   3 downloads


  • 0

#17 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 18 February 2024 - 06:36

https://youtu.be/ulc...R9S5CqSbuIN_46w


  • 0

сесшисе ?


#18 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 20 February 2024 - 09:56

Имам същата версия Xentry PassThru 12/2023 с openport 2.0, взех я от един руснак (Amazing road) в youtube и ми прави впечатление, че на E класа от 2006г. се свързва и чете много тегаво, прекъсва и не се свързва с всички модули, докато при SL от 2010 се свързва супер бързо, прави бързия тест на всички модули за около минута и после безпроблемно и бързо мога да се "разхождам" по различните модули и да гледам. Имам и една измислена диагностика Carly, поръчах я с лиценз за всички марки и при мерцедес не е толкова полезна, но чете и трие грешки, прави ми същото впечатление, че при Е класата работи по-бавно, докато при другата чете по-бързо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 20 February 2024 - 14:27

Аз опитах със съвети от тук относно връзките ама на тия години ми е трудно тепърва да осмислям всичко.Действах на принципа "сменям ама проблема си остава"...е не върши работа.Смених за по лесно двата датчика на ABS ,ми не е от тях.Както писах и двата лаптопа не виждат грешките или просто не се свързват с модула на ABS.Тия гадове от дилъра на Мерцедес искат по 327 паунда на час за да установят проблема без да го решават...само установяване в рамките на деня.Тоест аз ги виждам поне 4-5 часа...трябва да избирам или бъбрек или направо да им оставя автомобила подарък.Остава ми варианта да си купя от ибея един Launch X431 Elite for Mercedes за 100 паунда...


Edited by Linkestis, 20 February 2024 - 14:29 .

  • 0

#20 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 20 February 2024 - 15:27

При мен като се получи подобен проблем с ABS/ESP - се оказа магнитния пръстен, който е на полуоската... разглобяването е много, сваля се всичко.

Само дето при мен си го хванах с диагностиката - нов датчик, и като завъртях колелото - си отчиташе "0"... 

Нямам идея как без диагностика може да се види дали изобщо отчитат датчиците.

Направи ми впечатление, че като беше заминал пръстена - направо ми вкара колата в авариен режим, без възможност да вдигна повече от 40 :) 

 

Колкото до openport - има проблем при колите преди 2006-а доколкото знам. Т.е. не е точно проблем, ами просто не ги поддържа.

Моята е 2004-а, до сега единственото което не мога да направя с опенпорт е - да деактивирам SBC-то. Чете си всичко, кодира си и през Xentry и през Vediamo.


  • 0

#21 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 20 February 2024 - 15:33

Прочитайки по-подробно първото съобщение в темата, и според мен нещо куца някъде по CAN комуникациите, и за това диагностиката се бърка.

 

Някой застраховател да е пипал нещо по колата?

Понеже много обичат да бъзикат OBD-то.... и да си слагат някакви техни си модулчета и бъзикни, които бъркат нещата.


  • 0

#22 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 20 February 2024 - 19:27

Не,никой не е пипал нищо освен мен.В Англия няма такива застраховки като в България.По спомен ...може би последно преди да седна в инвалидната количка съм я закачал и всичко си беше наред.Но преди две седмици по време на движение светнаха лампичките.лошото е че аз не мога да намеря разбиращ човек със Стар,освен тези в дилъра но там няма да отида..


Edited by Linkestis, 20 February 2024 - 19:28 .

  • 0

#23 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 20 February 2024 - 22:20

Attached File  IMG_20240220_174316.jpg   114.47K   4 downloadsAttached File  IMG_20240220_174559.jpg   91.48K   4 downloads

 

Openport-а взе че стигна до някъде неговата м..а.Вече има нова грешка в спирачната система...тоест отива на модул за ABS/ESP.Но другите драми си ги има.Това с CAN комуникацията не ми е ясно .


Edited by Linkestis, 20 February 2024 - 22:21 .

  • 0

#24 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 21 February 2024 - 14:00

Възможно е и наистина да има лоша връзка някъде по системата.

Като за начало - пробвай с почистване на буксита не блола на ESP. Ама с хубав почистващ спрей, а не с някави WD40, както правят не рядко.... че ще стане по-голяма беля.


  • 0

#25 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 21 February 2024 - 19:12

Ако искаш изгледай това: https://youtu.be/ulc...nJlccI5qteLH33o

Всеки край на шината се терминира с резистор.

Нямам представа обаче как е реализирано напрактика в Мерцедес, къде са краищата му.


  • 0

сесшисе ?


#26 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 21 February 2024 - 21:30

Благодаря и на двамата.


  • 0

#27 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 22 February 2024 - 22:53

Малко развитие..всичко е почистено и проверено.Почистено от мен,проверено в сервиз.Махах датчиците и на 4-те колела,проблем с гривните не видях.Отидох в друг сервиз закачиха с Launch и излезна десен заден датчик който вече бях сменил.Яно все пак има проблем с гривната и се съгласиха да свалят главината .На пръв поглед гривната освен че беше ръждясала нямаше видим проблем.Бях взел оригинална и настоях да я сменят .Само леко с парцал отгоре и минах с ръка и се видя проблема.ABS и ESP изгаснаха.Пак с Launch се закачат и излиза D40C-No CAN Message Was Recived from Control Unit N47-5/ESP and BAS Control module/.Лампи не светят,ABS-а работи.Трият грешката ,след 5мин. шофиране излиза пак.Прибрах се от сервиза близо 140км.проблеми няма.Закачам я с C3,непозната версия на ABS модул.Закачам я с другия лаптоп с Openport няма връзка с ABR система.

С Launch по спомен като наиснеш на грешката,излезна за момент /превод на български/ "несъответствие между преден ляв и заден десен датчик на ABS".Тоест:каква е вероятността да набива такава грешка и да няма връзка с този модул заради размера на гумите който не е заводски?Отпред е с 255/35/19 а отзад 305/30/19?Аз поне в необятния интернет не намирам никаква информация.Почвам да си мисля,че модулите се нуждаят от някакъв вид ъпдейт,но това означава ,че при дилъра трябва да оставя поне 650 паунда ако не и повече...Как и с какво мога да направя нещо подобно?

Благодаря

 

Attached File  forum08.jpg   141.69K   5 downloadsAttached File  forum09.jpg   151.28K   5 downloads

 

 

П.П.

Имам разминаване в скоростта с 2мили от действителната..Ако се движа по табло с 50,действителната е 48.Проверено на GPS  и на радар камера :)


Edited by Linkestis, 22 February 2024 - 22:56 .

  • 0

#28 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 23 February 2024 - 17:55

На мене ми горя ABS модулa.

 

И това показваше Стар-а:

 

https://bogi.maramsk..._codes/06192022


Edited by Bogi, 23 February 2024 - 18:05 .

  • 0

сесшисе ?


#29 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Posted 23 February 2024 - 23:18

Благодаря за информацията Боги.

Сега ще пробвам да инсталирам последната възможна версия за С3 да видя какво се случва.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users