Тресене при продължително спускане ГЛЕ 350 9ГТроник 2017гНе сменя предавките, но се усеща едно ритане, без никаква индикация на таблото.
Започната от grafgin, 31 яну 2024 - 14:46:53
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 януари 2024 - 14:46
Здравейте! Колата е на 95 хил км, купена и карана само в България. Проблемът се появи наскоро, но взе да се получава все по- често. В общи линии се наблюдава следното: Пускам Вакарел посока София, колата е на 9та предавка и се движи със 130-140 км/ч, има си собствена инерция, не е натискана спирачка. При продължително време без подаване на газ, слиза до 120-130км/ч, не сваля предавка, но започва едно тресене/биене/ритане, като все едно полувал или кардан създава проблеми. На моменти се усеща в предно ляво колело, а напоследък по надължната ос на колата. Не показва никакви грешки нито на таблото, нито на стар диагностика. При изреждане на предавките във възходящ ред няма подскачане или ритане, надолу също. Единствено при продължително неподаване на газ или много малко натиснат педал се появява това нещо. Наблюденията ми са, че в началото беше за под секунда, а сега вече продължава 2-3-4. Някой с опит в подобна ситуация или с мнение къде да се търси проблема?
#2
Публикувано 31 януари 2024 - 15:22
Минаване на по-малък цолаж джанти, или не толкова изнесени навън, както е модерно.
Този пост е редактиран от Bogi: 31 януари 2024 - 15:27
сесшисе ?
#4
Публикувано 01 февруари 2024 - 02:32
това не е кардан вал симптом
нивото на маслото в трансмисията ?
Този пост е редактиран от Bogi: 01 февруари 2024 - 02:32
сесшисе ?
#5
Публикувано 01 февруари 2024 - 15:18
Днес собственикът на колата е разговарял със собственик на сервиз, който има абсолютно същата GLE и опит в отремонтиране на марката. Tой е изразил абсолютно същото съмнение. Някак си Силвър стар за целия гаранционен период на колата (в момента е на точно 6г и 95к км)не са сменили маслото на АСК и е възможно при паднало ниво на флуида да предизвиква такова явление.
#6
Публикувано 02 февруари 2024 - 10:10
Може би ще е хубаво да се започне със смяна на маслото на 9G tronic - а. Производителя казва, че трябва да се сменя на 5 год. или 125 хил. км., т.е. което настъпи първо. Аз доста се съмнявам, че за 6 год. и 90 хил. км. може да предизвикат такива ритания и сътресения, но нали трябва да се започне от някъде...
Само за информация в СС смяната на масло на 725.0 е 1780 лв.
#8
Публикувано 26 февруари 2024 - 15:12
това ми прилича на прецакан Lock-up соленоид.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни