Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Тресене при продължително спускане ГЛЕ 350 9ГТроник 2017гНе сменя предавките, но се усеща едно ритане, без никаква индикация на таблото.


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
Garage View Garage

Posted 31 January 2024 - 14:46

Здравейте! Колата е на 95 хил км, купена и карана само в България. Проблемът се появи наскоро, но взе да се получава все по- често. В общи линии се наблюдава следното: Пускам Вакарел посока София, колата е на 9та предавка и се движи със 130-140 км/ч, има си собствена инерция, не е натискана спирачка. При продължително време без подаване на газ, слиза до 120-130км/ч, не сваля предавка, но започва едно тресене/биене/ритане, като все едно полувал или кардан създава проблеми. На моменти се усеща в предно ляво колело, а напоследък по надължната ос на колата. Не показва никакви грешки нито на таблото, нито на стар диагностика. При изреждане на предавките във възходящ ред няма подскачане или ритане, надолу също. Единствено при продължително неподаване на газ или много малко натиснат педал се появява това нещо. Наблюденията ми са, че в началото беше за под секунда, а сега вече продължава 2-3-4. Някой с опит в подобна ситуация или с мнение къде да се търси проблема?
  • 0
Публикувано изображение

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 31 January 2024 - 15:22

Минаване на по-малък цолаж джанти, или не толкова изнесени навън, както е модерно. 


Edited by Bogi, 31 January 2024 - 15:27 .

  • 0

сесшисе ?


#3 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
Garage View Garage

Posted 31 January 2024 - 16:28

Колата е в абсолютно оригинален вид без никакви изменения, а проблемът е от скоро
  • 0
Публикувано изображение

#4 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 01 February 2024 - 02:32

това не е кардан вал симптом

нивото на маслото в трансмисията ?


Edited by Bogi, 01 February 2024 - 02:32 .

  • 0

сесшисе ?


#5 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
Garage View Garage

Posted 01 February 2024 - 15:18

Днес собственикът на колата е разговарял със собственик на сервиз, който има абсолютно същата GLE и опит в отремонтиране на марката. Tой е изразил абсолютно същото съмнение. Някак си Силвър стар за целия гаранционен период на колата (в момента е на точно 6г и 95к км)не са сменили маслото на АСК и е възможно при паднало ниво на флуида да предизвиква такова явление.


  • 0
Публикувано изображение

#6 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 362 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 02 February 2024 - 10:10

Може би ще е хубаво да се започне със смяна на маслото на 9G tronic - а. Производителя казва, че трябва да се сменя на 5 год. или 125 хил. км., т.е. което настъпи първо. Аз доста се съмнявам, че за 6 год. и 90 хил. км. може да предизвикат такива ритания и сътресения, но нали трябва да се започне от някъде... 

Само за информация в СС смяната на масло на 725.0 е 1780 лв.


  • 0

#7 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
Garage View Garage

Posted 26 February 2024 - 09:17

Темата продължава. Маслото на кутията е сменено, но проблемът си остава. Вчера карах колата 40-50км, ритането се появява при 1100-1200 оборота, когато прябва да свали предавка надолу.


  • 0
Публикувано изображение

#8 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 26 February 2024 - 15:12

това ми прилича на прецакан Lock-up соленоид.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users