Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с W 163 мощност


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Buzoviq77

Buzoviq77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes 320CDI W210

Публикувано 24 януари 2024 - 21:21

Здравейте,имам МЛ 2.7 CDi ,Както си карах и изведнъж загуби мощност,изрязва се до 3000 оборота и не иска повече. Спрях и изгасих мотора,запалих и отново така до 3000 оборота и не иска. На място подавам газ и пас до 3000 оборота. Смених въздушен и горивен филтър,но не е от това. Разкази маркучи за турбото,филтъра и въздуховодите за интеркулера,но нямаше проблем и там. Прегледах и турбото,чисто е и няма масло по него,няма никакъв луфт. Отидох на диагностика и там не отчете абсолютно нищо. Запалих на другият ден колата и се оправи,изрязва се на място и в движение до 5к оборота и няма проблем. Посре пак се появи и пак изчезна проблемът. Разкачих буквата на дебитомера и нямаше опрявия.
От какво може да е това ?
Благодаря ви!
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 януари 2024 - 08:39

Здравейте,имам МЛ 2.7 CDi ,Както си карах и изведнъж загуби мощност,изрязва се до 3000 оборота и не иска повече. Спрях и изгасих мотора,запалих и отново така до 3000 оборота и не иска. На място подавам газ и пас до 3000 оборота. Смених въздушен и горивен филтър,но не е от това. Разкази маркучи за турбото,филтъра и въздуховодите за интеркулера,но нямаше проблем и там. Прегледах и турбото,чисто е и няма масло по него,няма никакъв луфт. Отидох на диагностика и там не отчете абсолютно нищо. Запалих на другият ден колата и се оправи,изрязва се на място и в движение до 5к оборота и няма проблем. Посре пак се появи и пак изчезна проблемът. Разкачих буквата на дебитомера и нямаше опрявия.
От какво може да е това ?
Благодаря ви!

Отиди на друга диагностика когато е забила колата.И да не е забила пак ще покаже запаметена грешка.Търси оригинална диагностика Стар.Сигурно някой датчик се е прецакал.
  • 0

#3 Buzoviq77

Buzoviq77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes 320CDI W210

Публикувано 25 януари 2024 - 08:52

Аз така имах една Е класа и нищо не показа тази стар диагностика,само си им дадох 100 кинта.... Кои датчици е възможно да правят проблема,ако си запознат?
  • 0

#4 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 29 януари 2024 - 21:23

Колега, смени човека зад Стар диагностиката. Ако всичко се огледа внимателно и се проверят всички параметри, няма начин да не се намери причината...... датчик на рейла, клапан на рейла, помпа за високо налягане, актуатор на турбото, дебитомер и пр......!


  • 0

#5 Knox

Knox

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W163 ML 270 CDI

Публикувано 02 февруари 2024 - 17:13

При мене също ми го направи докато си карах спрях за 2мин да говоря по телефона и като тръгнах стана така обадих се веднага на моя човек който ми прави колата и ми каза, че е дебитомера. Свали го пръска го там нещо каза, че ще трябва да го смениме и колата пак си стана пушка. Даже ми сложи някъв от VW мисля, че беше защото го имаше наличен беше около 150лв ако не се лъжа или по малко забравил съм. Иначе оригиналния на Мерцедес е около 500-600 лв


Този пост е редактиран от Knox: 02 февруари 2024 - 17:23

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни