Проблем с W 163 мощност
Started by Buzoviq77, 24 Jan 2024 - 21:21:07
4 replies to this topic
#1
Posted 24 January 2024 - 21:21
Здравейте,имам МЛ 2.7 CDi ,Както си карах и изведнъж загуби мощност,изрязва се до 3000 оборота и не иска повече. Спрях и изгасих мотора,запалих и отново така до 3000 оборота и не иска. На място подавам газ и пас до 3000 оборота. Смених въздушен и горивен филтър,но не е от това. Разкази маркучи за турбото,филтъра и въздуховодите за интеркулера,но нямаше проблем и там. Прегледах и турбото,чисто е и няма масло по него,няма никакъв луфт. Отидох на диагностика и там не отчете абсолютно нищо. Запалих на другият ден колата и се оправи,изрязва се на място и в движение до 5к оборота и няма проблем. Посре пак се появи и пак изчезна проблемът. Разкачих буквата на дебитомера и нямаше опрявия.
От какво може да е това ?
Благодаря ви!
От какво може да е това ?
Благодаря ви!
#2
Posted 25 January 2024 - 08:39
Отиди на друга диагностика когато е забила колата.И да не е забила пак ще покаже запаметена грешка.Търси оригинална диагностика Стар.Сигурно някой датчик се е прецакал.Здравейте,имам МЛ 2.7 CDi ,Както си карах и изведнъж загуби мощност,изрязва се до 3000 оборота и не иска повече. Спрях и изгасих мотора,запалих и отново така до 3000 оборота и не иска. На място подавам газ и пас до 3000 оборота. Смених въздушен и горивен филтър,но не е от това. Разкази маркучи за турбото,филтъра и въздуховодите за интеркулера,но нямаше проблем и там. Прегледах и турбото,чисто е и няма масло по него,няма никакъв луфт. Отидох на диагностика и там не отчете абсолютно нищо. Запалих на другият ден колата и се оправи,изрязва се на място и в движение до 5к оборота и няма проблем. Посре пак се появи и пак изчезна проблемът. Разкачих буквата на дебитомера и нямаше опрявия.
От какво може да е това ?
Благодаря ви!
#3
Posted 25 January 2024 - 08:52
Аз така имах една Е класа и нищо не показа тази стар диагностика,само си им дадох 100 кинта.... Кои датчици е възможно да правят проблема,ако си запознат?
#4
Posted 29 January 2024 - 21:23
Колега, смени човека зад Стар диагностиката. Ако всичко се огледа внимателно и се проверят всички параметри, няма начин да не се намери причината...... датчик на рейла, клапан на рейла, помпа за високо налягане, актуатор на турбото, дебитомер и пр......!
#5
Posted 02 February 2024 - 17:13
При мене също ми го направи докато си карах спрях за 2мин да говоря по телефона и като тръгнах стана така обадих се веднага на моя човек който ми прави колата и ми каза, че е дебитомера. Свали го пръска го там нещо каза, че ще трябва да го смениме и колата пак си стана пушка. Даже ми сложи някъв от VW мисля, че беше защото го имаше наличен беше около 150лв ако не се лъжа или по малко забравил съм. Иначе оригиналния на Мерцедес е около 500-600 лв
Edited by Knox, 02 February 2024 - 17:23 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users