Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 - P200B-004, P0101


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2023 - 12:18

Да, и аз се учудвам, че реално погледнато работи перфектно….
По спецификации - може да избяга до макс 25 градуса всмукателния и макс 30 изпускателния. Сега, може и да са други цифрите, но това ми се върти в главата в момента.
Целия проблем е не толкова от това, че е мръднало малко, колкото от неправилно зацепения ванос.
Може би ще спра нацяло ваноса, да видим дали ще спре да записва грешка.
Че не ми харесва и самият ванос като го мърдам - в едно положение леко заяжда.
  • 0

#17 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2023 - 12:23

Това е процедурата….
При зацепването са пропуснали точката, в която се наглася ваноса :)

Прикачени файлове


  • 0

#18 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2023 - 13:12

Хм, сега гледам следното:

 

във WIS-а дават двата вала да се заключат, да се нагласи коляновия вал на 20 градуса, и да се слага веригата.

 

На доста други места обаче гледам, че се прави по друг начин:

 

Всукателния вал се слага на 20 градуса, изпускателния - на 25.... 

 

Я някой с опит в тия двигатели да каже кое е правилното? Поне като го правя, да го правя веднъж...


  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 октомври 2023 - 23:09

Следвай си WIS-а и не се занимавай с глупости.

 

Как се наглася единият вал на 20 градуса, другият на 25?

 

Нямам опит с 271, но ми се струва нелогично.

 

Правилният инструмент вероятно не струва хиляди, а дори и да импровизираш и да ползваш нещо направено, центровката на валовете няма да избяга с цял зъб.


  • 0

#20 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 01 ноември 2023 - 11:00

111?
  • 0

#21 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2023 - 12:13

Следвай си WIS-а и не се занимавай с глупости.

 

Как се наглася единият вал на 20 градуса, другият на 25?

 

Нямам опит с 271, но ми се струва нелогично.

 

Правилният инструмент вероятно не струва хиляди, а дори и да импровизираш и да ползваш нещо направено, центровката на валовете няма да избяга с цял зъб.

 

Ами то в самият WIS двата документа си противоречат smile.png

 

Due to the chain stretch the value of the

inlet camshaft must be between 20° and 30°, and that of the exhaust camshaft between 25° and 35° after TDC.

 

Единия вал го дават между 20 и 30, другия - между 25 и 35 smile.png

 

А в другия документ пише - да заключиш 2-та вала, и да зацепиш на 20 градуса.

 

Lock camshafts with fixing pins (01) through the bores in camshaft bearing caps 1 and 6 in the bores in the camshaft flanges.

Reset piston of 1st cylinder to 20° after top dead center

Fit the timing chain (73) at intake camshaft sprocket (75)

 

И всички неща, които намирам като инструкции - казват да се зацепи изпускателния вал на 5 градуса повече.

 

Иначе, инструмента за зацепване е 6 милиметра болт или бургийка smile.png

Не ми пречи да го направя по WIS.... ама ще видим. Като цяло 5 градуса означава отворът за зацепване на вала да е изместен с около милиметър.

 

111?

 

Да, М111.955


Този пост е редактиран от dkmi123: 01 ноември 2023 - 12:13

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни