Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос относно правилни данни от MAF (дебитомер) на m271 c200 konpressor


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 09 октомври 2023 - 09:02

Здравейте, някой който се е интересувал или знае би ли споделил какви трябва да са правилните показания на дебитомера при загрят двигател, при празен ход, 2000 оборота?
Имам съмнения че моя е заминал и се интересувам от човек който вече е преминал през това също така кои марки препоръчвате?

Благодаря предварително!

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 0

#2 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 09 октомври 2023 - 11:35

Чета с интерес

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#3 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 827 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 09 октомври 2023 - 23:26

'че моя е заминал"

Кое те води на тази мисъл?
  • 0

#4 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 10 октомври 2023 - 06:06

Във xentry /das има референтни стойности, ти там ли ще го гледаш или ?

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 0

#5 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2023 - 08:34

Не е задължително да е заминал дебитомер.

Причините да показва гершни данни могат да бъдат много.


  • 0

#6 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 16 октомври 2023 - 08:46

Да на този етап се оказаха скъсани вакуумни маркучи и скъсан маркуч на картерната вентилация, мафа мери верно след проверка с DAS
  • 0

#7 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 16 октомври 2023 - 08:48

Също така не бяха занулени горивните тримове след смяна на двете ламбда сонди, не знам дали е оказвало влияние, но предполагам че да
  • 0

#8 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 октомври 2023 - 11:05

Също така не бяха занулени горивните тримове след смяна на двете ламбда сонди, не знам дали е оказвало влияние, но предполагам че да


Възможно да е било проблем, но не винаги е…
И аз съм сменял сонди без да ресетна адаптациите - на бащата на w203ката няма проблем, cls-a умря след 500 метра, и му светна цялото табло :)
Колкото повече електроника - толкова по-капризно и по-зле е….
  • 0

#9 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 09 февруари 2024 - 15:12

Може ли малко повече инфо? Освен картерната вентилация къде имаше скъсани маркучи и какви бяха показанията на маф-а ?
  • 0

#10 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 09 февруари 2024 - 16:05

Ами доста маркучи смених, цялата картерна вентилация (4-5 маркуча плюс клапана), плюс почистване на масления сепаратор, който е вграден в капака на клапаните, маркуча, който отива към egr (Не знам така ли се казва?), той е точно отпред, всички малки ваккумни маркучлета (3.5 мм им е диаметъра и те са към 4-5, тъй като не намерих 3.5 мм, с повече сила влиза и 3 мм biggrin.png), с годините бяха станали на сол, о пръстена, на твърдата тръба, която влиза в смукателния колектор и отива към ваккумната помпа, абе общо взето всичко по всмукателната система де що е маркуч съм го сменил, повечето бяха в плачевно състояние. Има и още един клапан който е след ел. клапана за бензиновите изпарения, там има и 2-3 90 градосови ъглови съеднинения, които според английските форуми често се късат, при мен бяха все още добре, но клапана беше останал в отворено положение, а той е еднопосочен (между другото ползвах същия клапан като този за картерните газове, приличат да са едно към едно). Като уплътнения, тези на смукателния колектор и на дросела също са сменени. А показанията на дебитомера мисля че бяха около 10 кг/ч при празен ход


Този пост е редактиран от andon0v: 09 февруари 2024 - 16:06

  • 0

#11 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 10 февруари 2024 - 16:20

Благодаря за изчерпателния отговор ;)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни