Въпрос относно правилни данни от MAF (дебитомер) на m271 c200 konpressor
Започната от andon0v, 09 окт 2023 - 09:02:29
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 октомври 2023 - 09:02
Здравейте, някой който се е интересувал или знае би ли споделил какви трябва да са правилните показания на дебитомера при загрят двигател, при празен ход, 2000 оборота?
Имам съмнения че моя е заминал и се интересувам от човек който вече е преминал през това също така кои марки препоръчвате?
Благодаря предварително!
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Имам съмнения че моя е заминал и се интересувам от човек който вече е преминал през това също така кои марки препоръчвате?
Благодаря предварително!
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#2
Публикувано 09 октомври 2023 - 11:35
Чета с интерес
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
#3
Публикувано 09 октомври 2023 - 23:26
'че моя е заминал"
Кое те води на тази мисъл?
Кое те води на тази мисъл?
#4
Публикувано 10 октомври 2023 - 06:06
Във xentry /das има референтни стойности, ти там ли ще го гледаш или ?
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
#5
Публикувано 16 октомври 2023 - 08:34
Не е задължително да е заминал дебитомер.
Причините да показва гершни данни могат да бъдат много.
#6
Публикувано 16 октомври 2023 - 08:46
Да на този етап се оказаха скъсани вакуумни маркучи и скъсан маркуч на картерната вентилация, мафа мери верно след проверка с DAS
#7
Публикувано 16 октомври 2023 - 08:48
Също така не бяха занулени горивните тримове след смяна на двете ламбда сонди, не знам дали е оказвало влияние, но предполагам че да
#8
Публикувано 16 октомври 2023 - 11:05
Също така не бяха занулени горивните тримове след смяна на двете ламбда сонди, не знам дали е оказвало влияние, но предполагам че да
Възможно да е било проблем, но не винаги е…
И аз съм сменял сонди без да ресетна адаптациите - на бащата на w203ката няма проблем, cls-a умря след 500 метра, и му светна цялото табло
Колкото повече електроника - толкова по-капризно и по-зле е….
#9
Публикувано 09 февруари 2024 - 15:12
Може ли малко повече инфо? Освен картерната вентилация къде имаше скъсани маркучи и какви бяха показанията на маф-а ?
#10
Публикувано 09 февруари 2024 - 16:05
Ами доста маркучи смених, цялата картерна вентилация (4-5 маркуча плюс клапана), плюс почистване на масления сепаратор, който е вграден в капака на клапаните, маркуча, който отива към egr (Не знам така ли се казва?), той е точно отпред, всички малки ваккумни маркучлета (3.5 мм им е диаметъра и те са към 4-5, тъй като не намерих 3.5 мм, с повече сила влиза и 3 мм ), с годините бяха станали на сол, о пръстена, на твърдата тръба, която влиза в смукателния колектор и отива към ваккумната помпа, абе общо взето всичко по всмукателната система де що е маркуч съм го сменил, повечето бяха в плачевно състояние. Има и още един клапан който е след ел. клапана за бензиновите изпарения, там има и 2-3 90 градосови ъглови съеднинения, които според английските форуми често се късат, при мен бяха все още добре, но клапана беше останал в отворено положение, а той е еднопосочен (между другото ползвах същия клапан като този за картерните газове, приличат да са едно към едно). Като уплътнения, тези на смукателния колектор и на дросела също са сменени. А показанията на дебитомера мисля че бяха около 10 кг/ч при празен ход
Този пост е редактиран от andon0v: 09 февруари 2024 - 16:06
#11
Публикувано 10 февруари 2024 - 16:20
Благодаря за изчерпателния отговор
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни