Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем в охлаждащата системаW124


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 metko

metko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:РУДОЗЕМ

Публикувано 10 юни 2007 - 11:40

МЕРЦЕДЕСЪТ Е 124 300Д

Проблемът е следния: При движение с висока скорост температурата на водата се покачва до 120 градуса и много бавно спада.

Смених вискозния включвател и термостата ,но проблема си остана. Моите съмнения са ,че не работи датчика, който включва перката на климатика ,която според мен помага на другата за сваляне на температурата.
  • 0

#2 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 10 юни 2007 - 11:48

ето така вече е по-добре :icon_welldone:
и добре дошъл на борда :4036:
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#3 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 юни 2007 - 12:04

Здравей и от мен,извини ме че ти затрих предишната тема.
Сега на въпроса. Колата само при включен климатик ли вдига 120 градуса или и при изключен?
Перката отпред за климата трябва да сработи,аварийно при 105 градуса.Провери първо нея дали работи като и подадеш директно захранване.
После че умуваме.
  • 0

#4 ramige

ramige

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 10 юни 2007 - 13:00

Аз имах същия проблем . Разкачих всички букси и ги напръсках с контактен спрей и сега температурата не покачва 90
  • 0

#5 metko

metko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:РУДОЗЕМ

Публикувано 10 юни 2007 - 17:16

ето така вече е по-добре :welldone
и добре дошъл на борда :mbcb

Колега благодаря ти че се интересуваш от моя проблем, перката сработва ,но ми се струва не когато трябва.
Също така съм направил процедурата с напръскването на всички букси с контактен спрей.
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 юни 2007 - 18:01

Здрасти и от мен.

Съмнянията ти отпадат,перката ваpши работа само при скорости по малки от 50 километра в час,над тая скорост при нормални обстоятелства температурата трябва да стои като закована.

Малко глупости ще напиша които съм чел за тия коли,не се сещам кое важи за дизела,но като цяло системата е еднаква.Подписа ми погледни да се ориентираш кое е ПРИЗРАКА кое МРАКА ,че и те са ми правили проблеми.

Първа причина - термостат които казваш,че е сменен.Има 2 да не кажа и 3 вида термостати поне при бензинките,6 цилиндровия мотор работи на по-топъл термостат докато големите осмаци мотори карат малко по-студени,дизела не го знам как е,но има и така наречения ТРОПИК термостат които отваря на около 85 градуса / това по спомени / и се слага на коли кито се карат в разни странни места като Африка.

Втора причина - антифриза.Мерцедеса е капризно нещо и няма как на око да му се сипва каквото ти дойде,че почва да грее.Бях пускал из форума спецификации на антифриза с които се карат тия коли,кое как се мери,какви са нормите...........потърси и премери,доста важно нещо.

Трета причина - налягане в системата.Тие пущини за разлика от доста други коли са направени да ти държат налягане даже и в разширителния съд и нямат капачки по резервоара.Това много добре до момента в които не ти се пукне снадката на резервоара с маркуча,малко да я напънеш колата и почва да пуска и грее,капачка ако е за смяна я смени и не се бъзикаи с това,новите модели им се завива капачката,а не е модела с капачка като на радиатор.

Четвърта причина е радиатора - за съжаление нито са евтини,нито лесно се сменят,а да не ти казвам колко лесно се запушват.На МРАКА му измих радиатора с париструйка и падна доста мръсотия,беше с задънил и то доста.Говоря външно,вътре ако имаш проблем направо сменяй и не си играй с чистене.Спри го на една автомивка и го подкарай с пароструйката,но внимавай да не накривиш питите,много са меки и се работи от поне 2-3 педи разтояние,ше се шашнеш колко боклук ще падне.


Писал си,че колата загрява на висока скорост.Тук вентилаторите голяма роля не играят освен ако не катериш нещо,над 50 километра в час дали работи или не е се греждеи,ти имаш достатъчно напор на въздуха да ти охлажда системата,ни виско те спасява,ни климатичните.

Добре си ги сменил,но не ти е там проблема.Айде малко по спомени да я карам,че всяка бегачка си е различна.

Система под налягане каквато е на МЕРЦА позволява на антифриза да държи висока температура и не му е проблем да се движи и на 115 градуса.АКО обаче стойностите на антифриза не са нормални / повечко водица / може да се получи завиране на охлаждащата течност и на по-ниска температура.Точно по тая причина се следи дали си с в нормите с антифриза.Налягането е същия греzдeи - ако ти е по-малко налягането в системата / спукано казанче,нередовна капачка,теч......./ даже и при добър антифриз пак ще си имаш проблеми,много хора не я и поглеждат капачката,а тя е на пружина която е направена да държи определено налягане в системата,нещо от рода на термостата,но за налягане.Малко кофти го обяснявам,но май стана ясно защо е важен антифриза и налягането в системата.

Някои скоро да е готвил в тенджера под налягане?На колко завира водата там?Айде да спрем с готвенето и да си дойдем на думата.

ПРИЗРАКА - редовен антирфиз,ново казанче,капачка,термостат,измит радиатор.............как и да го карам все на 90 ми стои,жея или не си стои на 90,перки се включват,въртi,мучи,нам си там кво прави и температурата не ми мърда.


Брата взима неговия които е няколко месеца по-нов,но същото купе и мотор.Сменя каквото има за смяна / това значи всичко / и температурата кове на горната чертичка над 90.БАСИ МАМАТА,мери с пищова,всичко в нормите,вентилатори въртят,включват си нормално,температурата си стои между 93 и 97...........и така вече повече от година.

МРАКА - нов антифриз,термостат,мит радиатор,перки wartet.............и той стои горещ според мен.Малко се поровихме и намерихме теч от казанчето,ново казанче 90 кинта с все капачката ми е в багажника и тия дни сменям,но да си продължа.Мерим го в сервиза - колата си стои на нормалната температура ако да ми показва малко по-висока.включват перки когато трябва,изключват,а майстора седи с пищова и мери кое колко е горещо.

Връщам се аз леко нервен,бах тая кола,зема да я прегрея и после...........почвам да чета из форумите.Това датчици,че показвали много точно,а не с отклонение като на други марки коли,малко да ти мръдне и веднага показвало,а другите НЕ,това типове термостати,антифризи разни,радиатори,налягане на системата,перки и температура на включване..............изядох нета.Това е дълга тема за перките,включватели за налягане,за температура,скорости на перките,коя на колко включва,каква скорост върти...........много зор.Има някои включватели които сработват на 120 градуса.Чувам аз едно YYYYYYYYYYYYY,ПЕДЕРАСТ.......ма си е истина.Е на да видиш един такъв включвател които работи на степени и е точно за дизели.

Публикувано изображение

За 128 градуса няма да споменавам въобще.Как да е,това не ти е проблем според мен - прегледай си антифриза дали е в нормите,провери какъв термостат са ти сложили и дали казанчето ти държи налягане,смени си капачката на казанчето / на дизела не го знам как е.123 модела няма такива бъзикнета / измий си радиатора външно и кажи кога я купи тая кола,прегрявана ли е,имала ли е течовe и да не е пернал някои някоя магария са запушване на течове по радиатoра...............?Кажи и година на колата,ако може и VIN номер да знаем кое на колко ти включва и какво ти трябва,тоя модел е лесен,тук го има и информация много
  • 0
.

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 юни 2007 - 04:03

Смених си казанчето преди около 2 часа,колата върви на магистрала малко над 80 и между 80 и горната като е понапъна по разни планинки тук.Разликата е голяма,отварям една бира за успеха,стискам ти палци да я оправиш. :icon_coolgrin:
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни