Към съдържанието

  •  

Снимка

Молба за помощ-въздух до филтъра


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 lameh

lameh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 09 юни 2007 - 15:39

Здравейте! Става въпрос за МБ С250Д. Имам молба за помощ. При работа на двигателя зе виждат малки мехурчета, които влизат в малкото филтърче на горивото. Като се даде газ и се увеличат оборотите се виждат да минават по-често. Маркуча на горивото, който идва от резервоара първо влиза в топлообменник, за затопляне на нафтата и след това в грубото филтърче. Искам да попитам колегите нормални ли са тези мехурчета или не трябва да ги има? Какво трябва да направя за да ги отстраня? направихме проба - от маркучето, което е до задния мост надухме с въздух системата и никъде не видяхме да има пробойна и да излиза въздух. Моля за вашия опит! Благодаря!
  • 0

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 09 юни 2007 - 15:50

Здравейте! Става въпрос за МБ С250Д. Имам молба за помощ. При работа на двигателя зе виждат малки мехурчета, които влизат в малкото филтърче на горивото. Като се даде газ и се увеличат оборотите се виждат да минават по-често. Маркуча на горивото, който идва от резервоара първо влиза в топлообменник, за затопляне на нафтата и след това в грубото филтърче. Искам да попитам колегите нормални ли са тези мехурчета или не трябва да ги има? Какво трябва да направя за да ги отстраня? направихме проба - от маркучето, което е до задния мост надухме с въздух системата и никъде не видяхме да има пробойна и да излиза въздух. Моля за вашия опит! Благодаря!

Не трябва да има мехури- някъде по снадките дърпа въздух- ако по маркучите тесташ всичко с вакуум сигурно ще се покаже къде е.
все пак колата работи ли нормално?
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 lameh

lameh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:

Публикувано 09 юни 2007 - 23:59

Здравей Dezki. Позволявам си да те поздравя от Вальо от гр.Левски, който е мой основен консултант по автомобила и с когото доколкото разбрах добре се познаваш. Мотора работи добре и няма никакви проблеми - не прекъсва и поддържа мощност. Проблема е само с паленето сутрен - трябва да върти много, а това не е добре а и не го прави всеки път. Посъветваха ме да си сложа стоп клапан преди топлообменника за да не връща горивото. Така било при повечето френски дизели. Моля за вашето мнение!
  • 0

#4 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 10 юни 2007 - 02:00

Мерси, да познавам се с него. Ами Въпросния клапан е добър вариант. С негова помощ се решават проблемите и на други дизелови автомобили- във фиат форума няколко души си бяха сложили. Преди известно време имах и аз подобен проблем на Ланча-та- хлабава скоба на маркуча м/у горивния филтър и ГНП.
Та въпросните места от където може да дърпа въздух на практика са всички снадки по горивната система преди ГНП. До колкото съм запознат на Ц-класата са на бързи връзки а не на скобички което усложнява нещата. Провери все пак състоянието на маркучите при сондата на резервоара- маркуча не трябва да може да се завърти около тръбичката.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни