Молба за помощ-въздух до филтъра
Started by lameh, 09 Jun 2007 - 15:39:00
3 replies to this topic
#1
Posted 09 June 2007 - 15:39
Здравейте! Става въпрос за МБ С250Д. Имам молба за помощ. При работа на двигателя зе виждат малки мехурчета, които влизат в малкото филтърче на горивото. Като се даде газ и се увеличат оборотите се виждат да минават по-често. Маркуча на горивото, който идва от резервоара първо влиза в топлообменник, за затопляне на нафтата и след това в грубото филтърче. Искам да попитам колегите нормални ли са тези мехурчета или не трябва да ги има? Какво трябва да направя за да ги отстраня? направихме проба - от маркучето, което е до задния мост надухме с въздух системата и никъде не видяхме да има пробойна и да излиза въздух. Моля за вашия опит! Благодаря!
#2
Posted 09 June 2007 - 15:50
Не трябва да има мехури- някъде по снадките дърпа въздух- ако по маркучите тесташ всичко с вакуум сигурно ще се покаже къде е.Здравейте! Става въпрос за МБ С250Д. Имам молба за помощ. При работа на двигателя зе виждат малки мехурчета, които влизат в малкото филтърче на горивото. Като се даде газ и се увеличат оборотите се виждат да минават по-често. Маркуча на горивото, който идва от резервоара първо влиза в топлообменник, за затопляне на нафтата и след това в грубото филтърче. Искам да попитам колегите нормални ли са тези мехурчета или не трябва да ги има? Какво трябва да направя за да ги отстраня? направихме проба - от маркучето, което е до задния мост надухме с въздух системата и никъде не видяхме да има пробойна и да излиза въздух. Моля за вашия опит! Благодаря!
все пак колата работи ли нормално?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Posted 09 June 2007 - 23:59
Здравей Dezki. Позволявам си да те поздравя от Вальо от гр.Левски, който е мой основен консултант по автомобила и с когото доколкото разбрах добре се познаваш. Мотора работи добре и няма никакви проблеми - не прекъсва и поддържа мощност. Проблема е само с паленето сутрен - трябва да върти много, а това не е добре а и не го прави всеки път. Посъветваха ме да си сложа стоп клапан преди топлообменника за да не връща горивото. Така било при повечето френски дизели. Моля за вашето мнение!
#4
Posted 10 June 2007 - 02:00
Мерси, да познавам се с него. Ами Въпросния клапан е добър вариант. С негова помощ се решават проблемите и на други дизелови автомобили- във фиат форума няколко души си бяха сложили. Преди известно време имах и аз подобен проблем на Ланча-та- хлабава скоба на маркуча м/у горивния филтър и ГНП.
Та въпросните места от където може да дърпа въздух на практика са всички снадки по горивната система преди ГНП. До колкото съм запознат на Ц-класата са на бързи връзки а не на скобички което усложнява нещата. Провери все пак състоянието на маркучите при сондата на резервоара- маркуча не трябва да може да се завърти около тръбичката.
Та въпросните места от където може да дърпа въздух на практика са всички снадки по горивната система преди ГНП. До колкото съм запознат на Ц-класата са на бързи връзки а не на скобички което усложнява нещата. Провери все пак състоянието на маркучите при сондата на резервоара- маркуча не трябва да може да се завърти около тръбичката.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users