Смених радиатор, термостат . Може ли проблема да е от водната помпа и може ли да се износя перките и да не циркулира добре охладителната течност. Колата е автоматик. Тези снимки са от тридесет минутно каране в здравеопазването. Давайте съвети и идеи. Благодаря предварително.
Позатопли се и почна да вдига градуситеMercedes s210 2.0 kompressor 186hp 98 година
Започната от kalinse, 22 май 2023 - 17:47:08
1 отговор на тази тема
#1
Публикувано 22 май 2023 - 17:47
Здравейте карам въпросната кола,започна да ми позагрява доста. Градско каране в задръстване стига до 96-97 градуса включва се перката и пада до 94 и така на ново. Извън градско ония ден беше 26-7 градуса външна температура със 140-150 на магистралата вдига вдига 90 градуса, че и малко отгоре,но ако я подплаша повече продължава да вдига. Преди два месеца шлайфах глава всичко както си му е редът.
Смених радиатор, термостат . Може ли проблема да е от водната помпа и може ли да се износя перките и да не циркулира добре охладителната течност. Колата е автоматик. Тези снимки са от тридесет минутно каране в здравеопазването. Давайте съвети и идеи. Благодаря предварително.
Смених радиатор, термостат . Може ли проблема да е от водната помпа и може ли да се износя перките и да не циркулира добре охладителната течност. Колата е автоматик. Тези снимки са от тридесет минутно каране в здравеопазването. Давайте съвети и идеи. Благодаря предварително.
#2
Публикувано 15 юни 2023 - 06:57
След ходене по мъките и диагностики,се оказа, че двигателят не е зацепен правилно. Според майстора може да вдига градусите от това. Сега обратно при тоя дето по прави двигателят. Дайте мнение и Вие. Хубав ден
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни