Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

в208 4.3 генерация


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Публикувано 21 май 2023 - 20:47

Здравейте колеги, казаха ми че на 4.3 двигател имало идея да се сменят изпускателните колектори понеже оригиналните правят тапа. Вдигали се коне и колата ставала по жива. Някой има ли опит с подобно нещо.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#2 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 22 май 2023 - 09:19

Тоест....немските инжинери, направили колата, са се изложили и някой български инжинер ги е поправил...!


  • 1

#3 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2023 - 10:18

Да бе, те утре ще ти кажат и катализаторите да махнеш, щото вдигала коне....

Все пак, всеки сам решава как да си съсипе колата.... и за какво да си дава парите.


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 май 2023 - 12:15

Привет,

 

Log-style колекторите, които се ползват за първично вграждане, не са най-оптималните, но са разумен компромис предвид наличното място и цената.

 

Ако искаш да експериментираш, можеш да смениш фабричните колектори с shorty-headers или още по-добре, long-tube headers.

 

Предполагам, че говориш, за м113. тук не видях колектор, въпреки, че съм сигурен, че имаха за м113:

Performance sport exhaust for MERCEDES C208 CLK 55 AMG Coupè, MERCEDES C208 CLK 55 AMG Coupè (347 Hp) '00 -> '02, Mercedes AMG, exhaust systems (supersprint.com)

 

Има и нещо друго. Подозирам, че няма да видиш директни ползи без ремап. Или поне да изтриеш адаптациите на сместа.


Този пост е редактиран от Subsonic: 23 май 2023 - 12:29

  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 май 2023 - 12:54

Ето тук пък log-style хедър със стъпка.

https://www.vrpspeed...shorty-headers/

 

Стъпката се ползва за да се намали реверсията на газовете. Обикновено има стъпка между главата и колектора, и после по дължината на колектора или цялата генерация.


  • 0

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 май 2023 - 07:17

Не се занимавай с глупости,тази кола не е направена да върви а да е здрава и да те вози комфортно,не ми се спори за инжинерите и доработките дали на тунинг компании или на гаражен майстор,но сте позакъснели със знания и разсъждения,одавна тези двигатели не са тайна и се знае какво се модифицира но няма как с дребни пари,това не е VAG.

Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2023 - 17:04

Ужас, за момент се зачудих дали не чета 2Tpower форума...

Ами да, в случая инжИнерите не са дали най-доброто от себе си.

Тези колектори се слагат на всичко де що е в8 от тия години.. 430, 500, 55, 55к.

И да, това, което ти е обяснил Стани е абсолютно вярно, и да аз също бих те посъветвал да си вземеш от VRPSpeed, защото са с най-високо качество.

Ако искаш колата да живне обаче трябва да си вземеш тези : https://www.vrpspeed...uct/xsp-lth500/

Има заместители амаааа...

Не ти трябва ремап, само ще се наложи да удължиш кабелите на сондите.
Очакваният резултат при теб (без да пипаш комп и тн) е около 35 кс


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#8 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 896 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 14 юни 2023 - 12:24

Ужас, за момент се зачудих дали не чета 2Tpower форума...
Ами да, в случая инжИнерите не са дали най-доброто от себе си.
Тези колектори се слагат на всичко де що е в8 от тия години.. 430, 500, 55, 55к.
И да, това, което ти е обяснил Стани е абсолютно вярно, и да аз също бих те посъветвал да си вземеш от VRPSpeed, защото са с най-високо качество.
Ако искаш колата да живне обаче трябва да си вземеш тези : https://www.vrpspeed...uct/xsp-lth500/
Има заместители амаааа...
Не ти трябва ремап, само ще се наложи да удължиш кабелите на сондите.
Очакваният резултат при теб (без да пипаш комп и тн) е около 35 кс

според мен коне няма как да вдигне, по скоро ще стане по пъргава… ама тоя стар мотор дори 306 коня е доста “спрял” на ниските обороти.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни