в208 4.3 генерация
Започната от CLK 430, 21 май 2023 - 20:47:14
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 май 2023 - 20:47
Здравейте колеги, казаха ми че на 4.3 двигател имало идея да се сменят изпускателните колектори понеже оригиналните правят тапа. Вдигали се коне и колата ставала по жива. Някой има ли опит с подобно нещо.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
#2
Публикувано 22 май 2023 - 09:19
Тоест....немските инжинери, направили колата, са се изложили и някой български инжинер ги е поправил...!
#3
Публикувано 22 май 2023 - 10:18
Да бе, те утре ще ти кажат и катализаторите да махнеш, щото вдигала коне....
Все пак, всеки сам решава как да си съсипе колата.... и за какво да си дава парите.
#4
Публикувано 23 май 2023 - 12:15
Привет,
Log-style колекторите, които се ползват за първично вграждане, не са най-оптималните, но са разумен компромис предвид наличното място и цената.
Ако искаш да експериментираш, можеш да смениш фабричните колектори с shorty-headers или още по-добре, long-tube headers.
Предполагам, че говориш, за м113. тук не видях колектор, въпреки, че съм сигурен, че имаха за м113:
Има и нещо друго. Подозирам, че няма да видиш директни ползи без ремап. Или поне да изтриеш адаптациите на сместа.
Този пост е редактиран от Subsonic: 23 май 2023 - 12:29
#5
Публикувано 23 май 2023 - 12:54
Ето тук пък log-style хедър със стъпка.
https://www.vrpspeed...shorty-headers/
Стъпката се ползва за да се намали реверсията на газовете. Обикновено има стъпка между главата и колектора, и после по дължината на колектора или цялата генерация.
#6
Публикувано 24 май 2023 - 07:17
Не се занимавай с глупости,тази кола не е направена да върви а да е здрава и да те вози комфортно,не ми се спори за инжинерите и доработките дали на тунинг компании или на гаражен майстор,но сте позакъснели със знания и разсъждения,одавна тези двигатели не са тайна и се знае какво се модифицира но няма как с дребни пари,това не е VAG.
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 10 юни 2023 - 17:04
Ужас, за момент се зачудих дали не чета 2Tpower форума...
Ами да, в случая инжИнерите не са дали най-доброто от себе си.
Тези колектори се слагат на всичко де що е в8 от тия години.. 430, 500, 55, 55к.
И да, това, което ти е обяснил Стани е абсолютно вярно, и да аз също бих те посъветвал да си вземеш от VRPSpeed, защото са с най-високо качество.
Ако искаш колата да живне обаче трябва да си вземеш тези : https://www.vrpspeed...uct/xsp-lth500/
Има заместители амаааа...
Не ти трябва ремап, само ще се наложи да удължиш кабелите на сондите.
Очакваният резултат при теб (без да пипаш комп и тн) е около 35 кс
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#8
Публикувано 14 юни 2023 - 12:24
според мен коне няма как да вдигне, по скоро ще стане по пъргава… ама тоя стар мотор дори 306 коня е доста “спрял” на ниските обороти.Ужас, за момент се зачудих дали не чета 2Tpower форума...
Ами да, в случая инжИнерите не са дали най-доброто от себе си.
Тези колектори се слагат на всичко де що е в8 от тия години.. 430, 500, 55, 55к.
И да, това, което ти е обяснил Стани е абсолютно вярно, и да аз също бих те посъветвал да си вземеш от VRPSpeed, защото са с най-високо качество.
Ако искаш колата да живне обаче трябва да си вземеш тези : https://www.vrpspeed...uct/xsp-lth500/
Има заместители амаааа...
Не ти трябва ремап, само ще се наложи да удължиш кабелите на сондите.
Очакваният резултат при теб (без да пипаш комп и тн) е около 35 кс
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни