Ниско налягане на бензин Е500 W211
Започната от Martinmw203, 21 май 2023 - 09:50:26
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 май 2023 - 09:50
Здравейте колеги, колата е Е500 4матик 306 коня, проблемът е, че на бензин при пълна газ, колата е много мудна. Като бях при газаджиите, понеже имах драма с газта, газаджията като я обърна на бензин и забеляза, че е ниско налягането на бензин и каза, че няма как да е в бензиновите дюзи проблемът. Имал ли е някой този проблем и знае ли някой колко бара трябва да е налягането на горивната рейка отпред при запален автомобил и при подаване на газ, защото съм решил да меря налягането, да не би бензиновата помпа да е тръгнала, но не знам какви са нормалните стойности.
#2
Публикувано 25 май 2023 - 04:06
Може би трябва преди помпата, да смениш горивен филтър.
сесшисе ?
#3
Публикувано 25 май 2023 - 12:36
3.5-3.8 бара трябва да е налягането на горивната рейка.
При теб колко е?
#4
Публикувано 25 май 2023 - 12:38
Може би трябва преди помпата, да смениш горивен филтър.
Те нямат отделен горивен филтър. Интегриран е в левия модул в резервоара.
#5
Публикувано 25 май 2023 - 16:28
Как и къде се филтрира горивото ?
сесшисе ?
#6
Публикувано 25 май 2023 - 16:49
Ясно, интегриран е
сесшисе ?
#7
Публикувано 26 май 2023 - 09:36
Да, в резервоара има по един модул, в лявата и в дясната половина. Десният съдържа поплавък, груб филтър и помпа високо налягане.
Левият съдържа поплавък, регулатор налягане, фин филтър и джет-помпа която прехвърля излишното гориво обратно в дясната половина и изравнява нивото.
Прилагам едно файлче за повече яснота.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Subsonic: 26 май 2023 - 09:39
#8
Публикувано 04 юни 2023 - 21:15
Благодаря колеги за мнението
#9
Публикувано 18 юни 2023 - 07:54
По спомен, ако не ме лъже паметта, налягането в рейката при изправни помпа и модула с филтъра, дават да е 3,7 -4,2 бара, премерено отпред в дясно при мотора дет е определил инженера на двгто. Това са параметрите за 3.2 мотора, предполагам, че и за 5 кубиковия ще е трябва да са такива (но само предполагам). Аз не успях да премеря налягането при мен, щот се оказа, че помпата е "умряла" от раз. Иии сега съм в процес на проучване от къде и каква да поръчвам. Ако се окаже при теб, че си за смяна на помпата, имай в предвид, че е препоръчително да смениш и левия модула.
#10
Публикувано 19 юни 2023 - 13:52
Има два типа помпи - VDO и производните, и Pierburg и производните.
Оригинално идва с VDO.
Pierburg е съвместима, но визулано се различава от VDO модула. Щуцерът за маркуча високо налягане е монтиран на удължител. Поплавъка за ниво е завъртян на 90-градуса спрямо VDO. Помпата дава малко по-високо налягане.
#11
Публикувано 05 юли 2023 - 07:10
Да, оригинално при мен левия модул си беше на VDO , обаче по номера щампован на него не излиза нищо. Та трябва да се търси по номера на Мерцедес. Помпата обаче при мен беше сменявана ( с HUCO 13 3474 ) и не зная оригинала какъв е бил.
За Pierburg - визуално се различава от всички останали марки помпи, колегата точно е посочил тези разлики, налягането му е 5,2 бара .
Аз избрах да сложа при мен VDO (ма колко е VDO един Господ само знае, иначе пише уж "Мейд ин Джърмани" по кутийте и холограмни стикери). При помпите на VDO има на 4,4 бара и уж няк'ва усилена на 4,6бара която е и малко по-скъпа предназначена за бензин и бензин + етанол Е85.
Модула с вградения филтър и кабеляците и маркучите е на 4,4 бара , при него има разлика в изпълнението за САЩ (допълнително има букса за незнам си к'во).
Добре е да се подменят и двата големи уплътнителни "О" пръстена на помпата и модула ( при мен си изглеждаха ок, ама в долния си край бяха започнали да се понацепват и лееекичко да се като разлагат , някак си лепнеха като ги стиснеш с пръсти). От тях афтърмаркет няма или поне аз не открих, така че само "ориджинал" - цена за един пръстен от 52 - 58лв , доставка 3.....4 дена.
За помпа оригинална през Мерцедес, Ивайджет - 1125лв и модул оригинален 500+лв (не помня с точност) и труд 300лв - това са цените, които ми обявиха ....и в добавка цяла плеяда колко трудна и сложна и т.н. била цялата процедура.
Колега от сайта ми беше писал, че има вариант за оригинална помпа на 600лв с връщане на старата, която трябва да е също оригинал, ....и модула беше също на доста по-добра цена.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни