Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ниско налягане на бензин Е500 W211


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 21 май 2023 - 09:50

Здравейте колеги, колата е Е500 4матик 306 коня, проблемът е, че на бензин при пълна газ, колата е много мудна. Като бях при газаджиите, понеже имах драма с газта, газаджията като я обърна на бензин и забеляза, че е ниско налягането на бензин и каза, че няма как да е в бензиновите дюзи проблемът. Имал ли е някой този проблем и знае ли някой колко бара трябва да е налягането на горивната рейка отпред при запален автомобил и при подаване на газ, защото съм решил да меря налягането, да не би бензиновата помпа да е тръгнала, но не знам какви са нормалните стойности.
  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 467 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 25 май 2023 - 04:06

Може би трябва преди помпата, да смениш горивен филтър.


  • 0

сесшисе ?


#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 май 2023 - 12:36

3.5-3.8 бара трябва да е налягането на горивната рейка.

 

При теб колко е?


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 май 2023 - 12:38

Може би трябва преди помпата, да смениш горивен филтър.

Те нямат отделен горивен филтър. Интегриран е в левия модул в резервоара.


  • 0

#5 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 467 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 25 май 2023 - 16:28

Как и къде се филтрира горивото ?


  • 0

сесшисе ?


#6 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 467 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 25 май 2023 - 16:49

Ясно, интегриран е


  • 0

сесшисе ?


#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 май 2023 - 09:36

Да, в резервоара има по един модул, в лявата и в дясната половина. Десният съдържа поплавък, груб филтър и помпа високо налягане.
 
Левият съдържа поплавък, регулатор налягане, фин филтър и джет-помпа която прехвърля излишното гориво обратно в дясната половина и изравнява нивото.

Прилагам едно файлче за повече яснота.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Subsonic: 26 май 2023 - 09:39

  • 0

#8 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 04 юни 2023 - 21:15

Благодаря колеги за мнението
  • 0

#9 solun

solun

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВРАЦА
  • Автомобил:
    Мерцедес W211 E320 бензин

Публикувано 18 юни 2023 - 07:54

По спомен, ако не ме лъже паметта, налягането в рейката при изправни помпа и модула с филтъра, дават да е 3,7 -4,2 бара, премерено отпред в дясно при мотора дет е определил инженера на двгто. Това са параметрите за 3.2 мотора, предполагам, че и за 5 кубиковия  ще е трябва да са такива (но само предполагам). Аз не успях да  премеря налягането при мен, щот се оказа, че помпата е "умряла" от раз. Иии сега съм в процес на проучване от къде и каква да поръчвам. Ако се окаже при теб, че си за смяна на помпата, имай в предвид, че е препоръчително да смениш и левия  модула.   


  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 юни 2023 - 13:52

Има два типа помпи - VDO и производните, и Pierburg и производните.

 

Оригинално идва с VDO.

 

Pierburg е съвместима, но визулано се различава от VDO модула. Щуцерът за маркуча високо налягане е монтиран на удължител. Поплавъка за ниво е завъртян на 90-градуса спрямо VDO. Помпата дава малко по-високо налягане.


  • 0

#11 solun

solun

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВРАЦА
  • Автомобил:
    Мерцедес W211 E320 бензин

Публикувано 05 юли 2023 - 07:10

Да, оригинално при мен левия модул си беше на VDO , обаче по номера щампован на него не излиза нищо. Та трябва да се търси по номера на Мерцедес. Помпата обаче при мен беше сменявана ( с HUCO 13 3474 ) и не зная оригинала какъв е бил.

За Pierburg - визуално се различава от всички останали марки помпи, колегата точно е посочил тези разлики, налягането му е 5,2 бара .

Аз избрах да сложа при мен VDO (ма колко е VDO един Господ само знае, иначе пише уж "Мейд ин Джърмани" по кутийте и холограмни стикери). При помпите на VDO има на 4,4 бара и уж няк'ва усилена на 4,6бара която е и малко по-скъпа предназначена за бензин и бензин + етанол Е85. 

Модула с вградения филтър и кабеляците и маркучите е на 4,4 бара , при него има разлика в изпълнението за САЩ (допълнително има букса за незнам си к'во).

Добре е да се подменят и двата големи уплътнителни "О" пръстена на помпата и модула  ( при мен си изглеждаха ок, ама в долния си край бяха започнали да се понацепват и лееекичко да се като разлагат , някак си лепнеха като ги стиснеш с пръсти). От тях афтърмаркет няма или поне аз не открих, така че само "ориджинал" - цена за един пръстен от 52 - 58лв , доставка 3.....4 дена.

За помпа оригинална през Мерцедес, Ивайджет  - 1125лв и модул оригинален 500+лв (не помня  с точност) и труд 300лв - това са цените, които ми обявиха ....и в добавка цяла плеяда колко трудна и сложна и т.н. била цялата процедура. 

Колега от сайта ми беше писал, че има вариант за оригинална помпа на 600лв с връщане на старата, която трябва да е също оригинал, ....и модула беше също на доста по-добра цена.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни