Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с климатикаW124


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#16 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 22 May 2008 - 07:46

abe sega e studeno nqma smisal dago vkliu4va6,a poprincip dobre dago vkliu4va6 pres zimata ta damoje dase razvarti masloto v sistemata,da smaje butalca i tem podobni ne6tica,samo kogato tise potqt staklata slaga6go na toplo i vkliu4va6 klim. da is4isti,i e dobre v na4aloto na sezona dase proverqva i ako ima nujda da se dopalni,i po tozi na4in se pravi vakum i e dobre za filtara.as se zanimavam s tiq raboti zatova tigi kazvam


Еееееей колега Данчо, като не разбираш шльокавица, защо пишеш на нея -
не един , не два , ми цели четири коментара - ай засрами се малко :madcroud:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 22 May 2008 - 10:22

Колеги помагайте....Днес го закачихме на машина,и се оказа че на ниски обороти няма достатъчно налягане.Над 1500 е добре.Майстора каза,че е компресора.Системата е допълнително слагана в Италия.Модела на компресора е: ( Seiko-Seiki ss170pss1 ) Въпроса ми е : Мога ли да сложа оригинален,защото на един колега го гледах,но е по различен и стойката е друга...Благодаря предварително.


можеш да сложиш оригинален, ако изводите на тръбите паснат на оригиналния, отделно и стойката трябва да смениш.
досега бях чувал за Diavia, ама тоя сейко, па севте.

пламене, незнам на кое точно викаш TRV-клапан, предполагам на разширителния клапан, стоящ на входа/изхода на изпарителя?? функцията му е че точно той предизвиква ефекта на понижаване на темп на фреона чрез термоадиабатен процес. когато газ минава през тесен отвор под голямо налягане, при разширението му след отвора, газът понижава температурата си. ако газът е фреон, имаме силно изразено понижаване. който е спускал гуми като малък сигурно се е чудел--защо замръзва винтилът на гумата докато се спуска.
  • 0

#18 vencitaxi

vencitaxi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 22 May 2008 - 20:43

Attached File  ss.bmp   269.48K   88 downloads Ето го компресора
  • 0

#19 vencitaxi

vencitaxi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 25 May 2008 - 07:59

:what :dontknow
  • 0

#20 vuncata

vuncata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:

Posted 03 June 2008 - 13:41

Здравейте, карам една 124-ка 300TD 94г. Климатика не работи .Някой от вас знае ли къде мога да му направя качествена профилактика и евентуално ремонт без да ми отрежат главата от кръста
  • 0

#21 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Posted 03 June 2008 - 21:57

Здравейте, карам една 124-ка 300TD 94г. Климатика не работи .Някой от вас знае ли къде мога да му направя качествена профилактика и евентуално ремонт без да ми отрежат главата от кръста

Дай малко инфо де, кажи поне в кой град търсиш сервиз?
...иначе отговорът е от типа "зад блока на баба ми - много са добри!"
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#22 vuncata

vuncata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:

Posted 04 June 2008 - 13:54

Здрасти Ivooo, търся сервиз в София.А относно проблема,той всъщност е от миналата година и го забелязах към края на лятото . Тогава ми се стори че духа студено когато ми се включи оборотомера,ама сега като настъпиха жегите и почнах да го пускам да духа студ-нема никой, независимо дали работи оборотомера или не. Пояснявам  оборотомера ми има някакъв проблем също,щото се включва и изключва, особенно когато колата не е загряла . Дълга и мъчна история, некой има ли неква идеа? А да кажа, че за оборотомера ходих на майстор, а тои ми вика че таблото е развалено и просто не отчита, да ама не, щото като се пусне оборотомера колата работи по съвсем друг начин. Благодаря предварително.
  • 0

#23 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Posts:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Posted 04 June 2008 - 14:08

Телефони на майстори:
Стенли в Горна Баня - 0888 892 305
Станислав в Симеоново - 0888 616 626
.....Изборът е ваш..
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#24 vuncata

vuncata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:

Posted 05 June 2008 - 09:25

Благодаря за инфото. Забравих да питам дали има значение колко е стара колата за вида на фреона. Казаха ми, че за по-старите коли(какъвто е моя случай) се слагал некъв друг тип. Има ли нещо такова?
  • 0

#25 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 05 June 2008 - 09:32

ЦЪК
  • 0

#26 vuncata

vuncata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:

Posted 05 June 2008 - 10:30

Това е ценно. Благодаря ти.
  • 0

#27 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,243 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Posted 09 June 2008 - 11:29

Никой не спомена нищо за trv-клапана!Не,че често дефектира и в него е проблема,но и това се случва,и е добре да се има впредвид! ;) Ако на място на ниски обороти не духа студ,а на високи вече е студено аз залагам на клапана!
Бих се радвал да чуя мнението на някой климатикаджия какво му е предназначението....? ;)


Вече има 1 обяснение но ще се опитам с по прости думи да обясня.

ТРВ то е регулатор които поддрържа наляганията на входа и на изхода на изпарителя да са що годе в някякви граници за всички обороти на двигателя.
Компресора ( тия от по стария тип-дето са вкл. или изкл. само) праска различно налягане на 1000 оборота и на 5000... та ТРВ то прави така че на входа да е 20атмосвери а на изхода 2(стоиностите са примерни) в диапазона 800 -6000 оборота (пак примерно)

В случая на колагата и аз залагам на Компресор повече отколото на ТРВ - обикновено като се позносят буталата или клапите на компресора и на празен ход до ниски обороти налягането не е толкова високо и съответно не духа толкова студено.
Ама ако можех да диагностицирам по интренет ...ехе щях да съм милионер. :huh:
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#28 560сел

560сел

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:

Posted 24 July 2009 - 23:15

и аз имам същия проблем като на колегата и съм с същия компресор като неговия seiko seiki пи6е 4е е правен в япония и климата е слагана 94 година в германия та значи сработва бавно и на ниски обороти не духа добре студено а като го настъпя става лед, не съм проверявал количеството на фреона но тези дни ще го направя и пак ще видя какво ще стане и ако може някои да каже пречи ли на компресора ако е намалял фреона,колко струва доло горе едно зареждане и за какво трябва да се внимава като се пълни иначе пише че взема 850 грама фреон
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users