Проблем с климатикаW124
Започната от vencitaxi, 08 юни 2007 - 20:30:03
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 юни 2007 - 20:30
Здравейте.вече съм собственик на w124 2.0i 91г.Перфектен автомобил,но климатика не ми харесва...зареден е,проблема е в това че,на ниски обороти не охлажда добе,около 12-14 градуса на духалките,на високи и в движение 1-3 градуса....МОЛЯ ЗА СЪВЕТ...БЛАГОДАРЯ...
#2
Публикувано 08 юни 2007 - 22:38
а защо е зареден??? да не е бил празен като си го купил(тоест има или е имало спукване)??? защото може да ти е намялял фреона и за 2 дни ако е спукан(и за 1 ден, зависи от пробойната). ако налягането в момента е ок, възмжни причини:
- задръстен изпарител от прахта която духа вентилатора(много вероятно, но тогава в неподвижно състояние на колата, и дебита на въздух ще е слаб през духалките.)
- дехидратора е за смяна
-перката отпред включвали се от време на време??
- от начало на пускане на климатика, до края ли духа недостатъчно студено??примерно работа на место 10мин?
- задръстен изпарител от прахта която духа вентилатора(много вероятно, но тогава в неподвижно състояние на колата, и дебита на въздух ще е слаб през духалките.)
- дехидратора е за смяна
-перката отпред включвали се от време на време??
- от начало на пускане на климатика, до края ли духа недостатъчно студено??примерно работа на место 10мин?
#3
Публикувано 09 юни 2007 - 05:22
Здравей Lorinzer ...Виждам от форумите,че ти си доста напред с тая техника.Пояснявам: Имаше теч от маркуча отпред на радиатора,дето идва от компресора.Сменихме го.перката се включва.от духалките духа та ще те отнесе.и 30 мин. да работи на място,същото : 12-14.....и,кача ли над-1500 оборота,започва да сваля,а оборотите на място са ми 800а защо е зареден??? да не е бил празен като си го купил(тоест има или е имало спукване)??? защото може да ти е намялял фреона и за 2 дни ако е спукан(и за 1 ден, зависи от пробойната). ако налягането в момента е ок, възмжни причини:
- задръстен изпарител от прахта която духа вентилатора(много вероятно, но тогава в неподвижно състояние на колата, и дебита на въздух ще е слаб през духалките.)
- дехидратора е за смяна
-перката отпред включвали се от време на време??
- от начало на пускане на климатика, до края ли духа недостатъчно студено??примерно работа на место 10мин?
#4
Публикувано 09 юни 2007 - 10:23
Може ли и аз да се включа...и при мен има подобен проблем...но като гледам лоринзър какво казваш, май моето е филтър...защото наистина при спряно положение почти няма въздух да духа...а за изстудяването...абе аз ли съм свикнал с на по новите коли, ама ми се струва че на моя 4-5 мин е много, докато започне да духа студено...в смисъл истински студено....аааа, а по средата духалките, не би ли трябвало да не са свързани към климатика, защото повечето студенина минава през тях, а не през тези отляво и отдясно...странна работа...
#5
Публикувано 09 юни 2007 - 15:49
Здравей Lorinzer ...Виждам от форумите,че ти си доста напред с тая техника.Пояснявам: Имаше теч от маркуча отпред на радиатора,дето идва от компресора.Сменихме го.перката се включва.от духалките духа та ще те отнесе.и 30 мин. да работи на място,същото : 12-14.....и,кача ли над-1500 оборота,започва да сваля,а оборотите на място са ми 800
ok. значи имам впредвид, от студена кола пускаш климатика,на празен ход, той сработва за 1-2 мин и вече духа студ, по студено ли духа в началото, и след извесно време да започне да духа по-слабо студено??
това че си сменил спукания маркуч не означава че нямаш теч от другаде , провери пак на стенд налягането на фреона.и ако всичко е ОК, има голям шанс дехидратора да е за смяна, или компресора да не може да прави нужното налягане, последното зависи донякъде и от маслото в системата!!!
имай внапредвид че климатиците от 90те години са по слаби от на коли 2000г
#6
Публикувано 09 юни 2007 - 15:51
Може ли и аз да се включа...и при мен има подобен проблем...но като гледам лоринзър какво казваш, май моето е филтър...защото наистина при спряно положение почти няма въздух да духа...а за изстудяването...абе аз ли съм свикнал с на по новите коли, ама ми се струва че на моя 4-5 мин е много, докато започне да духа студено...в смисъл истински студено....аааа, а по средата духалките, не би ли трябвало да не са свързани към климатика, защото повечето студенина минава през тях, а не през тези отляво и отдясно...странна работа...
ако нямаш филтър ти се е задръстила питата на климатика
#7
Публикувано 09 юни 2007 - 17:34
Няма значение дали е студена или топла,на място сваля до 12-14 и като подам газ-над 1500 оборота сваля до 1-4 градуса...проверен е за теч-няма...но високото налягане няма как да проверя. като првих маркуча реших че,може и без този накрайник - 2 пресовки по малко...ok. значи имам впредвид, от студена кола пускаш климатика,на празен ход, той сработва за 1-2 мин и вече духа студ, по студено ли духа в началото, и след извесно време да започне да духа по-слабо студено??
това че си сменил спукания маркуч не означава че нямаш теч от другаде , провери пак на стенд налягането на фреона.и ако всичко е ОК, има голям шанс дехидратора да е за смяна, или компресора да не може да прави нужното налягане, последното зависи донякъде и от маслото в системата!!!
имай внапредвид че климатиците от 90те години са по слаби от на коли 2000г
#8
Публикувано 09 юни 2007 - 19:23
Здавейте!Аз също съм на МВ 124-200СЕ и имам подобен проблем с климатроника. Когато го включа заработва нормално,но след това не духа силно.Също така съм забелязал,че ако е изключен климатроника, дори и в движиние, през духалките не влиза никакъв въздух.Това нормално ли е или не? Моля помогнете на профана!
#9
Публикувано 11 юни 2007 - 08:34
Абе не знам, аз моя го продухах, че вчера бяха жеги и онзи ден...и задуха, даже по едно време се принудих да го намаля на 1 и изключа, че ми стана студено
#10
Публикувано 24 януари 2008 - 17:04
dda normalno e nese pritesnqvai,samo katio vkliu4i6 na 1 dori i na toplo pres srednite vazdoxovodi duxa studeno,a otnosno klimata ili za dopalvane ili proverma moje dase kaje kogato se zaka4i ma6ina,as se zanimavam s avtolkimaticiНяма значение дали е студена или топла,на място сваля до 12-14 и като подам газ-над 1500 оборота сваля до 1-4 градуса...проверен е за теч-няма...но високото налягане няма как да проверя. като првих маркуча реших че,може и без този накрайник - 2 пресовки по малко...
#11
Публикувано 24 януари 2008 - 17:16
zdr vi96 sega bratle,v sredata vinagi duxa studeno,dori i dasi na toplo,a otnosno klimatika 3 4 minuti e mnogo da tragne,trqbva vednaga da tragne da duxa ako vsi4ko mue na ret,poprincip kakse potxojda,zaka4ase ma6ina proverqvase koli4estvoto na freona,ako e za dopalvane se dopalva sistemata trqbva da e palna to4no tolkova kolkoto pi6e plus minus 100 150 grama,i kak se procedira gledase nalqganiqta kak sa,dali se vkliu4vat perki za oxlajdane,za6toto otpret na radiatora nqlqganeto e 20 atmosveri,as se zanimavam s avtolkimatici i malko ili mnogo sami qsni ne6tata.Здравей Lorinzer ...Виждам от форумите,че ти си доста напред с тая техника.Пояснявам: Имаше теч от маркуча отпред на радиатора,дето идва от компресора.Сменихме го.перката се включва.от духалките духа та ще те отнесе.и 30 мин. да работи на място,същото : 12-14.....и,кача ли над-1500 оборота,започва да сваля,а оборотите на място са ми 800
#12
Публикувано 24 януари 2008 - 17:20
zdr emi tova trqbva da se vidi,taka nqma kak dati pomogna,variantite sa mnogo,lipsa na freon,zapu6en isparitel i nemoje da vliza dostatan4o vazdox,stepeni na ventilatora,mnogo mnogo sa ne6tata,prosto trqbva da se vidi.Няма значение дали е студена или топла,на място сваля до 12-14 и като подам газ-над 1500 оборота сваля до 1-4 градуса...проверен е за теч-няма...но високото налягане няма как да проверя. като првих маркуча реших че,може и без този накрайник - 2 пресовки по малко...
#13
Публикувано 24 януари 2008 - 17:24
abe sega e studeno nqma smisal dago vkliu4va6,a poprincip dobre dago vkliu4va6 pres zimata ta damoje dase razvarti masloto v sistemata,da smaje butalca i tem podobni ne6tica,samo kogato tise potqt staklata slaga6go na toplo i vkliu4va6 klim. da is4isti,i e dobre v na4aloto na sezona dase proverqva i ako ima nujda da se dopalni,i po tozi na4in se pravi vakum i e dobre za filtara.as se zanimavam s tiq raboti zatova tigi kazvamЗдавейте!Аз също съм на МВ 124-200СЕ и имам подобен проблем с климатроника. Когато го включа заработва нормално,но след това не духа силно.Също така съм забелязал,че ако е изключен климатроника, дори и в движиние, през духалките не влиза никакъв въздух.Това нормално ли е или не? Моля помогнете на профана!
#14
Публикувано 21 май 2008 - 19:24
Колеги помагайте....Днес го закачихме на машина,и се оказа че на ниски обороти няма достатъчно налягане.Над 1500 е добре.Майстора каза,че е компресора.Системата е допълнително слагана в Италия.Модела на компресора е: ( Seiko-Seiki ss170pss1 ) Въпроса ми е : Мога ли да сложа оригинален,защото на един колега го гледах,но е по различен и стойката е друга...Благодаря предварително.
#15
Публикувано 21 май 2008 - 19:58
Никой не спомена нищо за trv-клапана!Не,че често дефектира и в него е проблема,но и това се случва,и е добре да се има впредвид! Ако на място на ниски обороти не духа студ,а на високи вече е студено аз залагам на клапана!
Бих се радвал да чуя мнението на някой климатикаджия какво му е предназначението....?
Бих се радвал да чуя мнението на някой климатикаджия какво му е предназначението....?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни