Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w211 2,7 Влиза в авариен режим.


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Vipera

Vipera

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Интереси:Трудни работи......
  • Автомобил:
    W211 2.7 cdi 177hp 2002

    BMW E36 318ti
    VW Golf 1.6i
    Mitsubishi Pajero 2 2.8d

Публикувано 19 март 2023 - 11:24

Здравейте.
Прегледах няколко теми относно моята ситуация и ми трябват съвети как да процедираме...
Ситуацията е следната Е-класата влиза в авариен режим светва чека и няма сила макс 2-2.5хил об 120-140км (трудно)....
Закачам я на Делфи (имаше хиляди грешки за мотора), но 6 от тях се запазват и излизат повторно след единица време на работа, а именно: 

 

клапан за регулиране на налягането в рейла (Y74) 
Модула за подгревните свещи (и свещ 1,3,4)
И ЕГР-а

 

Смених масло и филтри и един комплект свещи, но грешките за свещите си остава колата на студено пали със замисляне и трябва да подгравям поне 2 пъти.... Вероятно е модула както знаем вътре има едни жици (тип бушон) или нещо от сорта дето се батисва (а именно при мен на 1,3,4та свещ вероятно) както и да е оправя се или се заменя с нов около 150лв....
ЕГР-а - вероятно е задръстен ще мине с почистване и смазване (надявам се .....ще разберем)

Притеснява ме въпросния клапан Y74 - ток си идва до буксата обаче до колкото разбрах трябва да ми дава около 3.7ома съпротивление (на клапана) Обаче при мен или няма или отива на 10-15-20++ома.....Имало някакви пръстени в него дето се развалят или съм в грешка... Мисълта ми е има ли смисъл да се пробвам да го свалям чистя и сменя О-пръстените или да се търси 2ра употреба клапан (в изправност) или нов дето си е цифра......Има ли вариант в който проблема да не е в клапана въпреки, че диагностиката го показва - (като например проблемни дюзи) Като цяло рядко съм виждал колата да пуши (бял дим предимно първо палене вероятно заради "суровата нафта" заради модула) - Друго на Въпросния клапан забелязах розов маркер - както и на 2ра и 3та дюза - вероятно установени проблеми от някой майстор...... 
Колата е на познат, не съм майстор, но си имам някаква база от понятие за нещата и ме помолиха да я оправям понеже идва от 2ма "майстори" дето само пари са взели и не са решили проблема....... моля за помощ какво да я правим..... 
 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  0516.jpg   77,72K   3 Брой сваляния

  • 0

#2 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 20 март 2023 - 21:34

1. Оправи си твоето реле. Всеки коже да запои три жици (както е в твоя случай)

 

2. ЕГР - а само го почисти. НЕ го смазвай където е движещата се механика, защото ще блокира за няколко дни, и пак ще го слваляш.

 

3. Тоя клапан мисля, че имаше нещо като филтърче в единия край, и се задъства от кофти гориво и несменян горивен филтър. Пробвай първо да го свалиш и почистиш. Ако не се получи тогава търси втора ръка или нов. Ако няма филтърче, значи бъркам клапана.


  • 0

#3 Vipera

Vipera

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Интереси:Трудни работи......
  • Автомобил:
    W211 2.7 cdi 177hp 2002

    BMW E36 318ti
    VW Golf 1.6i
    Mitsubishi Pajero 2 2.8d

Публикувано 21 март 2023 - 05:32

То докато ми одобрят темата всичко приключи същия ден... Както и да е развитието е че за модула както предполагах беше цъфнал за 3 свещи - направих си му мостовете.... И с подгревните свещи и грешки няма...
След това изкарах Егр-а и гледката беше зле тотално блокирал... Почистих го не съм го смазвал но си се раздвижи сам (вероятно от нафтата)...

Този пост е редактиран от Vipera: 21 март 2023 - 05:34

  • 0

#4 Vipera

Vipera

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Интереси:Трудни работи......
  • Автомобил:
    W211 2.7 cdi 177hp 2002

    BMW E36 318ti
    VW Golf 1.6i
    Mitsubishi Pajero 2 2.8d

Публикувано 21 март 2023 - 05:36

То докато ми одобрят темата всичко приключи същия ден... Както и да е развитието е че за модула както предполагах беше цъфнал за 3 свещи - направих си му мостовете.... И с подгревните свещи и грешки няма...
След това изкарах Егр-а и гледката беше зле тотално блокирал... Почистих го не съм го смазвал но си се раздвижи сам (вероятно от нафтата)...

Сложих го и отново изтрих грешките..и се оправи всичко
До клапана не стигнах явно е излишно и не го записва като грешка вече 3ти ден колата не влизала в авариен режим и си върви пали от раз.. Така че проблема е решен..
  • 0

#5 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 22 март 2023 - 12:03

 

 

3. Тоя клапан мисля, че имаше нещо като филтърче в единия край, и се задъства от кофти гориво и несменян горивен филтър. Пробвай първо да го свалиш и почистиш. Ако не се получи тогава търси втора ръка или нов. Ако няма филтърче, значи бъркам клапана.

 

 

Точно така, този клапан в края има филтър който доста чест е пълен с боклуци от "хубава нафта". Доста често е замърсен и набива грешка от него и колата влиза в авариен режим. Моя като го свалих беше целия в мърсотия. До автора, ако имаш време може превантивно и това да погледнеш, поне да си сигурен че всичко е изрядно. Колкото до ЕГР-а , аз бих го ликвидирал, в даден момент отново ще е същата история


Този пост е редактиран от Despredy: 22 март 2023 - 12:04

  • 0

#6 Vipera

Vipera

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Интереси:Трудни работи......
  • Автомобил:
    W211 2.7 cdi 177hp 2002

    BMW E36 318ti
    VW Golf 1.6i
    Mitsubishi Pajero 2 2.8d

Публикувано 23 март 2023 - 05:32

Съгласен. Относно клапана тези О-пръстени в него сменят ли се някой размер или парт номер ако има да драска, тези дни трябва и скоростите да обслужим приготвили сме 5л масло по каталог, гарнитура филтър и буксата..,нещо друго за скоростите? (като цяло там никога не е имало проблем
  • 0

#7 Vipera

Vipera

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Интереси:Трудни работи......
  • Автомобил:
    W211 2.7 cdi 177hp 2002

    BMW E36 318ti
    VW Golf 1.6i
    Mitsubishi Pajero 2 2.8d

Публикувано 23 март 2023 - 05:50

Съгласен. Относно клапана тези О-пръстени в него сменят ли се някой размер или парт номер ако има да драска, тези дни трябва и скоростите да обслужим приготвили сме 5л масло по каталог, гарнитура филтър и буксата..,нещо друго за скоростите? (като цяло там никога не е имало проблем

Този пасва ли 0149977045 https://www.idparts....045-p-7260.html
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни