Здравейте.
Прегледах няколко теми относно моята ситуация и ми трябват съвети как да процедираме...
Ситуацията е следната Е-класата влиза в авариен режим светва чека и няма сила макс 2-2.5хил об 120-140км (трудно)....
Закачам я на Делфи (имаше хиляди грешки за мотора), но 6 от тях се запазват и излизат повторно след единица време на работа, а именно:
клапан за регулиране на налягането в рейла (Y74)
Модула за подгревните свещи (и свещ 1,3,4)
И ЕГР-а
Смених масло и филтри и един комплект свещи, но грешките за свещите си остава колата на студено пали със замисляне и трябва да подгравям поне 2 пъти.... Вероятно е модула както знаем вътре има едни жици (тип бушон) или нещо от сорта дето се батисва (а именно при мен на 1,3,4та свещ вероятно) както и да е оправя се или се заменя с нов около 150лв....
ЕГР-а - вероятно е задръстен ще мине с почистване и смазване (надявам се .....ще разберем)
Притеснява ме въпросния клапан Y74 - ток си идва до буксата обаче до колкото разбрах трябва да ми дава около 3.7ома съпротивление (на клапана) Обаче при мен или няма или отива на 10-15-20++ома.....Имало някакви пръстени в него дето се развалят или съм в грешка... Мисълта ми е има ли смисъл да се пробвам да го свалям чистя и сменя О-пръстените или да се търси 2ра употреба клапан (в изправност) или нов дето си е цифра......Има ли вариант в който проблема да не е в клапана въпреки, че диагностиката го показва - (като например проблемни дюзи) Като цяло рядко съм виждал колата да пуши (бял дим предимно първо палене вероятно заради "суровата нафта" заради модула) - Друго на Въпросния клапан забелязах розов маркер - както и на 2ра и 3та дюза - вероятно установени проблеми от някой майстор......
Колата е на познат, не съм майстор, но си имам някаква база от понятие за нещата и ме помолиха да я оправям понеже идва от 2ма "майстори" дето само пари са взели и не са решили проблема....... моля за помощ какво да я правим.....