Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем с 3.2 224 om642


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 bestlap

bestlap

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мезра
  • Интереси:коли,фотография,музика
  • Автомобил:
    C250td w202

Публикувано 23 февруари 2023 - 21:44

Здравейте, ще се опитам накратко да разкажа филма в които съм и ще се радвам на всякакви съвети и насоки. Двигателя е 3.2 цди 224 кс. проблема е, че като загрее почва да излизат яко пушеци от ауспуха а колата не гори нито масло нито антифриз. Като кажа, че нищо не гори наистина е така за пробег от 3500км маслото е 2 мм под максимума където беше в деня на смятана а антифриза е точно на макса и е бистър на сълза проверявам го през 2-3 дена. Колата е с премахнат дпф и катализатори от предишния собственик. Помислих си, че не са премахнали софтуерно дпф-а ходих при мапер каза, че всичко е ок. Аз го накарах да свали чист софтуер и той да ги премахне за да съм сигурен, че всичко е бетон там направихме го и без резултат. След това прочетох, че имат проблем с картерната вентилация смених и 2 та клапана този пластмасовия от горе и този който ляга на разпределителния вал и е с алуминиев корпус. Отново без резултат после изкарах картерната вентилация на вън и запуших дупката на лястовицата минах така 300 км. и пипнах маркуча беше идеално сух. Проверих турбото и то е без луфтове и без масло отпред и отзад . След това дойде време за дюзи свалих 6-те дюзи занесох ги на бош стенд излезе 4-та че нещо не и хареса стойностите на 100% товар, но човека каза че от това не може да пуши, но аз взех от приятел 1 бр дюза занесох я пак да я закачи на стенда каза, че е супер и я сложих нея на мястото на тази която не е ок , не съм ходил да я адаптират утре ще ходя до човека със стар диагнозата, но пушека още си остава такъв без промяна. Вече нямам идея на къде да тръгна с решението на този проблем. Хем никакви течности не изчезват хем пуши застрах, чак ме е срам да я карам. Пали идеално и топла и студена и мотора работи супер равномерно, но пуши много. Сега един човек ме посъветва да взема 6 дюзи от друга кола и да ги сложа за проба, защото на бош стенда не загрявали толкова много за кратката си пробва от 3-4 минути колко на колата и е възможно като загреят повече тогава да прави проблем. Защото сутрин като запаля колата и докато я изкарам от гаража и поработи 3-4 минути не пуши грам, но като загрее започва и като и подам 3-4 пъти газ до 3000 3500 оборота изчиства и след малко като я покарам и спра на някой стоп и зад мен излизат облаци.

 

Пушека е като от това клипче >


  • 0
http://st-wedding.com < Професионално фото и видео заснемане

https://www.facebook...888990568082827

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 898 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 25 февруари 2023 - 09:41

Трябва ти диагностик да знае как се гледат живи данни, но и аз съм за дюзи в комплект с верига… избягва центровката към 350хил. . Сезнзор налягане в рейката и тн … нещо не пръска правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни