Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Преглед


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 108 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 30 януари 2023 - 14:17

Здравейте колеги на w202 94г когато ходих да минавам ГТП ми казаха че колата има твърде ботата смес и забелязах че на корпуса на дросела(след самата клапа там има 3 изхода за вакуум)най горния изход нямаше шлаух другите 2 са си там и си отиват маркучетата където им е мястото но най горния го няма и предполагам той трябва да отива към всмукателя защото и там има изход за шлаух явно когато съм сменял инсталацията и съм го пропуснал и е паднал някъде въпроса ми е въжможно ли е да е смучела прекалено много въздух от там и затова да е излизало висока стойност когато нямаше шлаух при студен двигател оборотите много се колебаеха преди да достигне оптимална температура сега му сложих и се нормализираха и двигателя работи по добре това ми е въпроса
  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 31 януари 2023 - 05:21

Ако смуче въздух е противно на логиката да ти е богата сместа.

Но ако тоя шлаух е свързан с MAP сензор някъде по тръбичките той ще дава ниско разреждане което означава наджапана газ до дупка.


  • 0

сесшисе ?


#3 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 108 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 31 януари 2023 - 11:55

Шлауха отива от корпуса на дросела към всмукателя близо до бубините а какво ще рече газ до дупка повече разход или нещо друго
  • 0

#4 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 01 февруари 2023 - 05:48

когато дроселовата клапа е затворена имаш силен вакум

когато дроселовата клапа е отворена вакума пада

 

manifold absolute pressure sensor (MAP sensor)

 

измерена висока стойност на вакума, малка доза гориво като за празен ход

измерена ниска стойност на вакума, висока доза гориво като за газ до дупка (откачен шлаух би дал ниска стойност на вакума)


  • 0

сесшисе ?


#5 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 108 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 01 февруари 2023 - 11:08

Махнах го тоя шлаух явно въобще не му е мястото там сутрин колата пали и изгасва 3 пъти
  • 0

#6 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 108 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 01 февруари 2023 - 11:45

Ама не ми е ясно защо пак ги мени и ги държи високи малко 1100 1200 и то гореща
  • 0

#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 02 февруари 2023 - 01:01

Защо не отидеш при Ачо да я види ?


  • 0

сесшисе ?


#8 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 108 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 02 февруари 2023 - 08:48

Каня се да и ще отида може и другата седмица да е
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни