Mercedes w211 E320cdi Check Engine
Започната от Despredy, 24 яну 2023 - 19:08:47
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 януари 2023 - 19:08
Здравейте! Имам Mercedes W211 E320cdi 204кс 2003година.
От известно време светва чек енджин на таблото, но колата не влиза в авариен режим, вървежа си е същия и няма никакви индикации за проблем в карането на колата.
Дюзите ги проверихме, добре са. Горивната помпа държи налягане (на Стар диагностика гледахме и живи данни) от 2год съм с премахнат егр и дпф. Няма пушеци и тн.
Като грешка записва ниско налягане в горивната помпа, но явно не е от нея.
От Плевен съм и не знам къде вече да отида и всеки майстор в града вдига ръце. Чека сам си гасне и се включва след 300/400км.
Ако някой се е сблъсквал с тоя проблем, ще се радвам да помогне или поне да кажете в кой сервиз да ида в БГ.
От известно време светва чек енджин на таблото, но колата не влиза в авариен режим, вървежа си е същия и няма никакви индикации за проблем в карането на колата.
Дюзите ги проверихме, добре са. Горивната помпа държи налягане (на Стар диагностика гледахме и живи данни) от 2год съм с премахнат егр и дпф. Няма пушеци и тн.
Като грешка записва ниско налягане в горивната помпа, но явно не е от нея.
От Плевен съм и не знам къде вече да отида и всеки майстор в града вдига ръце. Чека сам си гасне и се включва след 300/400км.
Ако някой се е сблъсквал с тоя проблем, ще се радвам да помогне или поне да кажете в кой сервиз да ида в БГ.
#2
Публикувано 24 януари 2023 - 21:57
Плевен е една от "Меката" на джамбазите и там ако няма специалисти?!
Прочетете колата със Стар.
Прочетете колата със Стар.
#3
Публикувано 24 януари 2023 - 22:09
Колата я четохме със стар и излиза ниско налягане в горивната помпа, а по живи данни тя работи като по учебник. Преди 10дни почистихме системата и имаше доста боклук. Изкара 400км и светна пак.
#4
Публикувано 25 януари 2023 - 09:38
При премахването на dpf са ти бърникали по софтуера. Отиди при този който го е правил.
#5
Публикувано 25 януари 2023 - 11:42
Дпф-а е премахнат преди 2години. Не е от него
#6
Публикувано 25 януари 2023 - 14:31
Смени горивен филтър,ако е менте или запушен не пропуска достатъчно гориво,но явно не е достатъчно да вкара колата в авариен режим.
#7
Публикувано 25 януари 2023 - 14:57
Днес извадих доста боклук от системата. Смених отново филтъра и след 200км пак светва чека, гася колата, паля я и чека си остава. Отново колата си върви и набира нормално без пушеци. Остава вариант за качване на боклуци от резервоара в горивната система и от там да дава грешка ?
#8
Публикувано 25 януари 2023 - 22:18
Цедката на задния датчик на рейла, чисти ли я?Щом чистиш два пъти боклуци по горивната система, това не е добре.Все някъде явно остава и набива напред по датчиците и се шашка,Явно, чистене още няколко пъти ,и продухване на горивопроводите от край до край.
Имам спомени преди години една 270 цди така се ебаваше (ниско налягане в рейла) на приятел и смени два датчика и нищо ,докато не купи чисто нов,и ако не ме лъже паметта ,точно светкаше чека когато му е кеф ,след това си гаснеше,а колата вървеше без да се спъва.
Имам спомени преди години една 270 цди така се ебаваше (ниско налягане в рейла) на приятел и смени два датчика и нищо ,докато не купи чисто нов,и ако не ме лъже паметта ,точно светкаше чека когато му е кеф ,след това си гаснеше,а колата вървеше без да се спъва.
#9
Публикувано 25 януари 2023 - 22:31
Не е за ом648 ,но е същият датчик
#10
Публикувано 25 януари 2023 - 23:00
Не "датчик", а клапан.
#11
Публикувано 26 януари 2023 - 08:33
Да
#12
Публикувано 26 януари 2023 - 09:12
Точно този клапан беше с доста мизерия и го чистих. След което отново сложих нов горивен филтър и след 400км светна чека. Нов ли да купувам или да я закарам в сервиз да почистят цялата система
#13
Публикувано 27 февруари 2023 - 11:02
Развитие по темата, смених ГНП и нещата се оправиха, хванахме я на живи данни. Във високите обороти правеше предостатъчно налягане но в ниските нямаше никой.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни