
Заден лагер на 124 Тцена , тънкости ....???
Started by SYSO, 07 Jun 2007 - 16:18:31
19 replies to this topic
#1
Posted 07 June 2007 - 16:18
Здравейте.От 100-200 км усещам виене от задна лява гума.Виенето спираше само при завой надясно.Веднага вдигнах колелото и забелязах че се е появил луфт на главината.Според мен и според някои други хора това е лагера.
Ако може някой да ми каже какъв е този лагер и колко ще струва(препоръчителна марка), за да не отивам по сервизите савсем бос.Колко според вас е нормалната цена за смяна на лагера.Ако има ментета кои са те???
Благодаря на всички отзовали се!!!
Ако може някой да ми каже какъв е този лагер и колко ще струва(препоръчителна марка), за да не отивам по сервизите савсем бос.Колко според вас е нормалната цена за смяна на лагера.Ако има ментета кои са те???
Благодаря на всички отзовали се!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#2
Posted 07 June 2007 - 16:24
Бих искал да кажа,че понякога лагер вие при разтоварване,а не при натоварване!Аз по тая причина смених и двата предни...!И уж го чувах отдясно,виеше при ляв завой,а накрая се оказа,че левия е сдал.ама,а де...?За цени на лагер и на труд за задни не мога да ти помогна,но преден комплект е около 50лв. и труд към 30лв.
#3
Posted 07 June 2007 - 16:34
При мене спира да вие когато се натовари.Според мен това е логично защото тогава се уплътнява хлабината на вече износения лагер.Затова ляв лагер спира да вие при завои на дясно защото тогава се натоварва!Но и аз не бях сигурен какво е преди да видя че имам луфт на задна лява гумата.От начало свалих гумата и като почнах да бутам видях луфта на главината.После сложих гумата и с нея естествено заради по голямото рамо луфта се забеляза много хубаво.Затова сам сигурен че е сдал багажа точно този лагер.
Дано някой знае цена и какво представлява че до сега с лагери на МБ несам се занимавал!!!
Дано някой знае цена и какво представлява че до сега с лагери на МБ несам се занимавал!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#5
Posted 07 June 2007 - 16:42
mbez да ти даде номера на колегата ми-краси, няма да сгрешиш и няма да те излъже!!!! мисля че даже и може да има лагера, а ако не, той ще ти каже каква марка да вземеш!!
#6
Posted 07 June 2007 - 16:43
До тук много ме успокоявате с тва разкачане и на пружини и носачи за един лагер. Нещо ми се струва.....................незнам и аз!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#7
Posted 07 June 2007 - 16:52
Да те развеселя малко-не се развалят,не се развалят,амаааа като се развалят,дупе да ти е яко!
Нооо ние пак си обичаме

Нооо ние пак си обичаме

#8
Posted 07 June 2007 - 17:36
МРАКА смяна на лагер е около 3 часа,разкача се спирачния апарат и някакви щангички ако правилно помня,попаднах на някакъв италиански които шумеше преди да сме го пуснали от крика и се наложи втора смяна.Лагера се избива на преса,слага се по същия начин и не си е работа за сам човек.Не се сещам какъв сложихме,но с такива идват от завода,тукашна цена около 110 каимета.
.
#9
Posted 07 June 2007 - 19:49
Някой чувал ли е нещо за лагерите FAG. Kазаха ми че били хубави , но на друго място ми казаха че почнали да ги правят в Гърция и станали боза. Дъл е вярно туй.Че незнам какъв да слагам!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#10
Posted 07 June 2007 - 20:21
Тия беха добри,но къде ги правят идея нямам.Бягай далеч от Италианско и Френско.
.
#11
Posted 08 June 2007 - 10:56
Тия беха добри,но къде ги правят идея нямам.Бягай далеч от Италианско и Френско.
италианско да-не са на ниво,но френски,защо?
фирма SNR е сериозен лидер на пазара специално за автомобилните лагери.
FAG ако са германски са добри,иначе не.
аз бих препоръчал TIMKEN,SKF,SNR за производител,а колегата SYSO ако ми даде
данните на автомобила бих го ориентирал за цена и наличноост.
Марка,модел,кубатура,с ABS или без,бензинов или дизелов.
#12
Posted 08 June 2007 - 11:26
С френски части сам имал проблеми та за тва,СКФ карам на МРАКА ако не се лъжа за заден lqv,че един уж добър запецна още след като го сложихме.
.
#13
Posted 11 June 2007 - 22:55
Оправи се всичко! Сменихме го лагера с някав немски Mahle или нещо подобно.Този който извадихме беше Timken,
Струва ми се че много пари дадох за тоя лагер (100лв.) ама кво да праиш като е разкачена колата и чака за друг в сервиза.Уж щеше да е 76 лв ама като го свалихме се оказа че е по - голям(имало 2 вида за комбито)и този за 100 лв беше единствения вариант.
Иначе самата смяна стана с разкачане на всичко.Маха се спирачния диск , механизма на ръчната спирачка,разкачат се щангите дето държат основата на колелото, цялото това излиза от полуоската и после се избива стария лагер.Трябва скоба за шарнири т. к. едната щангичка не е с селенова втулка , а е с шарнирче.Новия лагер се слага на преса щото не е желателно да се бъхти и сичко по обратния път.Зор дават пружинките на ръчната.Даже може и да се счупи някоя.Това се сещам от видяното докато чаках и гледах как ми бъхтят колата идиотите ,но няма начин.Лошо ми става като нямам инструменти за даден ремонт и трябва да ходя по тапанари!!!
Струва ми се че много пари дадох за тоя лагер (100лв.) ама кво да праиш като е разкачена колата и чака за друг в сервиза.Уж щеше да е 76 лв ама като го свалихме се оказа че е по - голям(имало 2 вида за комбито)и този за 100 лв беше единствения вариант.
Иначе самата смяна стана с разкачане на всичко.Маха се спирачния диск , механизма на ръчната спирачка,разкачат се щангите дето държат основата на колелото, цялото това излиза от полуоската и после се избива стария лагер.Трябва скоба за шарнири т. к. едната щангичка не е с селенова втулка , а е с шарнирче.Новия лагер се слага на преса щото не е желателно да се бъхти и сичко по обратния път.Зор дават пружинките на ръчната.Даже може и да се счупи някоя.Това се сещам от видяното докато чаках и гледах как ми бъхтят колата идиотите ,но няма начин.Лошо ми става като нямам инструменти за даден ремонт и трябва да ходя по тапанари!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#14
Posted 11 June 2007 - 23:08
Оправи се всичко! Сменихме го лагера с някав немски Mahle или нещо подобно.Този който извадихме беше Timken,
Струва ми се че много пари дадох за тоя лагер (100лв.) ама кво да праиш като е разкачена колата и чака за друг в сервиза.Уж щеше да е 76 лв ама като го свалихме се оказа че е по - голям(имало 2 вида за комбито)и този за 100 лв беше единствения вариант.
Иначе самата смяна стана с разкачане на всичко.Маха се спирачния диск , механизма на ръчната спирачка,разкачат се щангите дето държат основата на колелото, цялото това излиза от полуоската и после се избива стария лагер.Трябва скоба за шарнири т. к. едната щангичка не е с селенова втулка , а е с шарнирче.Новия лагер се слага на преса щото не е желателно да се бъхти и сичко по обратния път.Зор дават пружинките на ръчната.Даже може и да се счупи някоя.Това се сещам от видяното докато чаках и гледах как ми бъхтят колата идиотите ,но няма начин.Лошо ми става като нямам инструменти за даден ремонт и трябва да ходя по тапанари!!!
ами тия дет са го правили тва състо са нямали инстументи.
Само се маха полуоската и диска и друготе неста от вънсна страна и лагера се сменя на място без да се разка4ва нисто друго.
Казвам ти го за инфо стот тая операция съм я правил поне 20 пъти ли4но аз.
Актуална Инфо за цената н а лагера нямам -но 100% си спомням следното - говоря за 1997 - лагер от Мерцедес -150 лева -ФАГ - състия лагер -автомобилно изпалнение в дилара на ФАГ цена за мене - 52 лева.

W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#15
Posted 12 June 2007 - 02:56
Ич не ми идва на акала как става тоя номер да се сменя на място,моя зор видя даже на преса,но е верно,че нямаше бъхтене,само много разкачане както го описа колегата.
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users