Към съдържанието

  •  

Снимка

Заден лагер на 124 Тцена , тънкости ....???


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 07 юни 2007 - 16:18

Здравейте.От 100-200 км усещам виене от задна лява гума.Виенето спираше само при завой надясно.Веднага вдигнах колелото и забелязах че се е появил луфт на главината.Според мен и според някои други хора това е лагера.

Ако може някой да ми каже какъв е този лагер и колко ще струва(препоръчителна марка), за да не отивам по сервизите савсем бос.Колко според вас е нормалната цена за смяна на лагера.Ако има ментета кои са те???

Благодаря на всички отзовали се!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 юни 2007 - 16:24

Бих искал да кажа,че понякога лагер вие при разтоварване,а не при натоварване!Аз по тая причина смених и двата предни...!И уж го чувах отдясно,виеше при ляв завой,а накрая се оказа,че левия е сдал.ама,а де...?За цени на лагер и на труд за задни не мога да ти помогна,но преден комплект е около 50лв. и труд към 30лв.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 07 юни 2007 - 16:34

При мене спира да вие когато се натовари.Според мен това е логично защото тогава се уплътнява хлабината на вече износения лагер.Затова ляв лагер спира да вие при завои на дясно защото тогава се натоварва!Но и аз не бях сигурен какво е преди да видя че имам луфт на задна лява гумата.От начало свалих гумата и като почнах да бутам видях луфта на главината.После сложих гумата и с нея естествено заради по голямото рамо луфта се забеляза много хубаво.Затова сам сигурен че е сдал багажа точно този лагер.
Дано някой знае цена и какво представлява че до сега с лагери на МБ несам се занимавал!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#4 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юни 2007 - 16:38

Не знам цена,но знам че е много работа.Разкачат се много щуротии по задния мост(то щанги то носачи пружина ,абе много работа е да знаеш).
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 07 юни 2007 - 16:42

mbez да ти даде номера на колегата ми-краси, няма да сгрешиш и няма да те излъже!!!! мисля че даже и може да има лагера, а ако не, той ще ти каже каква марка да вземеш!!
  • 0

#6 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 07 юни 2007 - 16:43

До тук много ме успокоявате с тва разкачане и на пружини и носачи за един лагер. Нещо ми се струва.....................незнам и аз!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#7 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 07 юни 2007 - 16:52

Да те развеселя малко-не се развалят,не се развалят,амаааа като се развалят,дупе да ти е яко! :D
Нооо ние пак си обичаме :wub:
  • 0

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 07 юни 2007 - 17:36

МРАКА смяна на лагер е около 3 часа,разкача се спирачния апарат и някакви щангички ако правилно помня,попаднах на някакъв италиански които шумеше преди да сме го пуснали от крика и се наложи втора смяна.Лагера се избива на преса,слага се по същия начин и не си е работа за сам човек.Не се сещам какъв сложихме,но с такива идват от завода,тукашна цена около 110 каимета.
  • 0
.

#9 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 07 юни 2007 - 19:49

Някой чувал ли е нещо за лагерите FAG. Kазаха ми че били хубави , но на друго място ми казаха че почнали да ги правят в Гърция и станали боза. Дъл е вярно туй.Че незнам какъв да слагам!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 07 юни 2007 - 20:21

Тия беха добри,но къде ги правят идея нямам.Бягай далеч от Италианско и Френско.
  • 0
.

#11 rumenski

rumenski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 08 юни 2007 - 10:56

Тия беха добри,но къде ги правят идея нямам.Бягай далеч от Италианско и Френско.



италианско да-не са на ниво,но френски,защо?
фирма SNR е сериозен лидер на пазара специално за автомобилните лагери.
FAG ако са германски са добри,иначе не.
аз бих препоръчал TIMKEN,SKF,SNR за производител,а колегата SYSO ако ми даде
данните на автомобила бих го ориентирал за цена и наличноост.
Марка,модел,кубатура,с ABS или без,бензинов или дизелов.
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 08 юни 2007 - 11:26

С френски части сам имал проблеми та за тва,СКФ карам на МРАКА ако не се лъжа за заден lqv,че един уж добър запецна още след като го сложихме.
  • 0
.

#13 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 11 юни 2007 - 22:55

Оправи се всичко! Сменихме го лагера с някав немски Mahle или нещо подобно.Този който извадихме беше Timken,
Струва ми се че много пари дадох за тоя лагер (100лв.) ама кво да праиш като е разкачена колата и чака за друг в сервиза.Уж щеше да е 76 лв ама като го свалихме се оказа че е по - голям(имало 2 вида за комбито)и този за 100 лв беше единствения вариант.
Иначе самата смяна стана с разкачане на всичко.Маха се спирачния диск , механизма на ръчната спирачка,разкачат се щангите дето държат основата на колелото, цялото това излиза от полуоската и после се избива стария лагер.Трябва скоба за шарнири т. к. едната щангичка не е с селенова втулка , а е с шарнирче.Новия лагер се слага на преса щото не е желателно да се бъхти и сичко по обратния път.Зор дават пружинките на ръчната.Даже може и да се счупи някоя.Това се сещам от видяното докато чаках и гледах как ми бъхтят колата идиотите ,но няма начин.Лошо ми става като нямам инструменти за даден ремонт и трябва да ходя по тапанари!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#14 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 11 юни 2007 - 23:08

Оправи се всичко! Сменихме го лагера с някав немски Mahle или нещо подобно.Този който извадихме беше Timken,
Струва ми се че много пари дадох за тоя лагер (100лв.) ама кво да праиш като е разкачена колата и чака за друг в сервиза.Уж щеше да е 76 лв ама като го свалихме се оказа че е по - голям(имало 2 вида за комбито)и този за 100 лв беше единствения вариант.
Иначе самата смяна стана с разкачане на всичко.Маха се спирачния диск , механизма на ръчната спирачка,разкачат се щангите дето държат основата на колелото, цялото това излиза от полуоската и после се избива стария лагер.Трябва скоба за шарнири т. к. едната щангичка не е с селенова втулка , а е с шарнирче.Новия лагер се слага на преса щото не е желателно да се бъхти и сичко по обратния път.Зор дават пружинките на ръчната.Даже може и да се счупи някоя.Това се сещам от видяното докато чаках и гледах как ми бъхтят колата идиотите ,но няма начин.Лошо ми става като нямам инструменти за даден ремонт и трябва да ходя по тапанари!!!


ами тия дет са го правили тва състо са нямали инстументи.
Само се маха полуоската и диска и друготе неста от вънсна страна и лагера се сменя на място без да се разка4ва нисто друго.
Казвам ти го за инфо стот тая операция съм я правил поне 20 пъти ли4но аз.
Актуална Инфо за цената н а лагера нямам -но 100% си спомням следното - говоря за 1997 - лагер от Мерцедес -150 лева -ФАГ - състия лагер -автомобилно изпалнение в дилара на ФАГ цена за мене - 52 лева. :icon_welldone:
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 юни 2007 - 02:56

Ич не ми идва на акала как става тоя номер да се сменя на място,моя зор видя даже на преса,но е верно,че нямаше бъхтене,само много разкачане както го описа колегата.
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни