Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Спринтер 313 2001 автоматична роботизирана кутия мига N неутрална


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 merdjo

merdjo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 250D 1992

Публикувано 08 януари 2023 - 17:08

Здравейте, някой решавал ли е подобен проблем при роботизирана кутия? Проблема, е че не иска да включи на скорост. В най-добрия случай мига N когато е сложен лоста на А или R.
Диагностика не може да прочете нищо. Нито оригинална Стар Мултиплексор на Мерцедес. Помпата нямаше налягане и я сменихме. Но пак не иска да превключи. Компютъра имаше проблем с един кондензатор смених го и ревизирах другите елементи. Пак не превключва. Пробвах с друг компютър и с него същата работа. Всички течности са в норма на максималното ниво. Интересното , е че на светофара когато изключи от скорост и не искаше да включи повече, долу под двигателя и кутията под моста изтече около 2 литра тъмно кафява течност. Но майстора не видя в сервиза да има теч, и провери течностите, всичко в норма. Загадката е голяма.
Благодаря на отзовалите се!


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 януари 2023 - 22:56

маслото на скоростите дали е проверил майстора


  • 0

#3 merdjo

merdjo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 250D 1992

Публикувано 09 януари 2023 - 21:36

Проверил го е, в норма е. Но се чудя дали да не се сложи още в скоростите и в помпата на съединителя. За да е сигурна работата. Според майстора течностите са точно колкото са по документация за модела.


  • 0

#4 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 09 януари 2023 - 21:56

Нали казваш че е изтекло около 2 литра кафява течност когато не е искал да включи на скорост.

Намерете къде липсват тези 2 литра “течност“.


  • 0

#5 merdjo

merdjo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 250D 1992

Публикувано 09 януари 2023 - 21:59

Нали казваш че е изтекло около 2 литра кафява течност когато не е искал да включи на скорост.

Намерете къде липсват тези 2 литра “течност“.

там е проблема, от никъде не липсвали, майстора източил всички течности и били в норма


  • 0

#6 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 10 януари 2023 - 03:46

Тези спринтери се "четат" от диагностика за ТИР-ове

 

Heavy Duty Truck Scanner

Този пост е редактиран от Bogi: 10 януари 2023 - 03:50

  • 0

сесшисе ?


#7 merdjo

merdjo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 250D 1992

Публикувано 10 януари 2023 - 16:15

Дай линк към софтуера, че не ми излиза като търся определен софъуер. Благодаря!


  • 0

#8 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 10 януари 2023 - 16:55

Понеже имам Star 4 и закачах спринтер на приятел, но нищо.

Също в момента търся Heavy duty и забелязвам че повечето имат sprinter в списъка

ето например този: https://www.obd2.ltd...YsaAnJ6EALw_wcB


  • 0

сесшисе ?


#9 merdjo

merdjo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 250D 1992

Публикувано 10 януари 2023 - 22:58

Noregon ги намерих с крак в rutracker. Но за 2001 не пише да ги четат. От 2007 започват.


  • 0

#10 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 10 януари 2023 - 23:13

JPRO виж


  • 0

сесшисе ?


#11 merdjo

merdjo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 250D 1992

Публикувано 14 януари 2023 - 11:02

Успях да прочета с AutoCom, но трансмисия не иска да прочете.

ето грешките:

Кодове за грешка Спирачка (ABS (Противозаключваща спирачна система) - Диагностика - МТ/АТ -14-pin connector (Конектор за диагностика с 14 пина))
DTC код на Описание диагностичен проблем, грешка
С1022 -CAN
С1401 -Захранване
С1024 - CAN: няма комуникация с контролния модул за приборите
С1200 - Вкпючвател за стопове 
Уред (Инструменти - ІС - МТ/АТ -14-pin connector (Конектор за диагностика В 14 пина))
DTC код на Описание диагностичен проблем,грешка
В1040 - CAN комуникацията с двигателната система е повредена - прекъсва 
В1041 - CAN комуникация с спирачки система модул е повредена - прекъсва
В1042 - CAN комуникация към контролен модул Sprint изместване е повредена - прекъсва 
В1470 - Уред за ниво на горивото - прекъсва
В1471 - Датчик за външна температура 
 
поръчах машинка за стоповете на педала където е. Ще я сменя защот не прави хубав контакт. Но пробвах и да я шунтирам и пак не се оправя проблема. 
Ще пробвам с друг компютър за автомата, но само с употребявани мога да пробвам. Някой ако има идея от къде мога да питам дали имат? Някоя морга? Благодаря!

- Датчик за външна темпе 

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от merdjo: 14 януари 2023 - 11:03

  • 0

#12 Daimler_fan

Daimler_fan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    C230

Публикувано 15 септември 2024 - 00:45

Здравейте, някой решавал ли е подобен проблем при роботизирана кутия? Проблема, е че не иска да включи на скорост. В най-добрия случай мига N когато е сложен лоста на А или R.
Диагностика не може да прочете нищо. Нито оригинална Стар Мултиплексор на Мерцедес. Помпата нямаше налягане и я сменихме. Но пак не иска да превключи. Компютъра имаше проблем с един кондензатор смених го и ревизирах другите елементи. Пак не превключва. Пробвах с друг компютър и с него същата работа. Всички течности са в норма на максималното ниво. Интересното , е че на светофара когато изключи от скорост и не искаше да включи повече, долу под двигателя и кутията под моста изтече около 2 литра тъмно кафява течност. Но майстора не видя в сервиза да има теч, и провери течностите, всичко в норма. Загадката е голяма.
Благодаря на отзовалите се!

Имах подобен проблем с превключването. Кога иска включва,кога иска не или на светофара си изкл. и до там. Аз можех да прочета кутията. Лагера беше в едно никакво положение- ни зацепен ни отцепен. Оказа се лагер на маховика- строшен.

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни