Здравейте, някой решавал ли е подобен проблем при роботизирана кутия? Проблема, е че не иска да включи на скорост. В най-добрия случай мига N когато е сложен лоста на А или R.
Диагностика не може да прочете нищо. Нито оригинална Стар Мултиплексор на Мерцедес. Помпата нямаше налягане и я сменихме. Но пак не иска да превключи. Компютъра имаше проблем с един кондензатор смених го и ревизирах другите елементи. Пак не превключва. Пробвах с друг компютър и с него същата работа. Всички течности са в норма на максималното ниво. Интересното , е че на светофара когато изключи от скорост и не искаше да включи повече, долу под двигателя и кутията под моста изтече около 2 литра тъмно кафява течност. Но майстора не видя в сервиза да има теч, и провери течностите, всичко в норма. Загадката е голяма.
Благодаря на отзовалите се!
Спринтер 313 2001 автоматична роботизирана кутия мига N неутрална
Започната от
merdjo
, 08 яну 2023 - 17:08:21
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 януари 2023 - 17:08
#2
Публикувано 08 януари 2023 - 22:56
маслото на скоростите дали е проверил майстора
#3
Публикувано 09 януари 2023 - 21:36
Проверил го е, в норма е. Но се чудя дали да не се сложи още в скоростите и в помпата на съединителя. За да е сигурна работата. Според майстора течностите са точно колкото са по документация за модела.
#4
Публикувано 09 януари 2023 - 21:56
Нали казваш че е изтекло около 2 литра кафява течност когато не е искал да включи на скорост.
Намерете къде липсват тези 2 литра “течност“.
#5
Публикувано 09 януари 2023 - 21:59
Нали казваш че е изтекло около 2 литра кафява течност когато не е искал да включи на скорост.
Намерете къде липсват тези 2 литра “течност“.
там е проблема, от никъде не липсвали, майстора източил всички течности и били в норма
#6
Публикувано 10 януари 2023 - 03:46
Тези спринтери се "четат" от диагностика за ТИР-ове
Heavy Duty Truck Scanner
Този пост е редактиран от Bogi: 10 януари 2023 - 03:50
сесшисе ?
#7
Публикувано 10 януари 2023 - 16:15
Дай линк към софтуера, че не ми излиза като търся определен софъуер. Благодаря!
#8
Публикувано 10 януари 2023 - 16:55
Понеже имам Star 4 и закачах спринтер на приятел, но нищо.
Също в момента търся Heavy duty и забелязвам че повечето имат sprinter в списъка
ето например този: https://www.obd2.ltd...YsaAnJ6EALw_wcB
сесшисе ?
#9
Публикувано 10 януари 2023 - 22:58
Noregon ги намерих с крак в rutracker. Но за 2001 не пише да ги четат. От 2007 започват.
#10
Публикувано 10 януари 2023 - 23:13
JPRO виж
сесшисе ?
#11
Публикувано 14 януари 2023 - 11:02
Успях да прочета с AutoCom, но трансмисия не иска да прочете.
ето грешките:
Кодове за грешка Спирачка (ABS (Противозаключваща спирачна система) - Диагностика - МТ/АТ -14-pin connector (Конектор за диагностика с 14 пина))
DTC код на Описание диагностичен проблем, грешка
С1022 -CAN
С1401 -Захранване
С1024 - CAN: няма комуникация с контролния модул за приборите
С1200 - Вкпючвател за стопове
Уред (Инструменти - ІС - МТ/АТ -14-pin connector (Конектор за диагностика В 14 пина))
DTC код на Описание диагностичен проблем,грешка
В1040 - CAN комуникацията с двигателната система е повредена - прекъсва
В1041 - CAN комуникация с спирачки система модул е повредена - прекъсва
В1042 - CAN комуникация към контролен модул Sprint изместване е повредена - прекъсва
В1470 - Уред за ниво на горивото - прекъсва
В1471 - Датчик за външна температура
поръчах машинка за стоповете на педала където е. Ще я сменя защот не прави хубав контакт. Но пробвах и да я шунтирам и пак не се оправя проблема.
Ще пробвам с друг компютър за автомата, но само с употребявани мога да пробвам. Някой ако има идея от къде мога да питам дали имат? Някоя морга? Благодаря!
- Датчик за външна темпе
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от merdjo: 14 януари 2023 - 11:03
#12
Публикувано 15 септември 2024 - 00:45
Имах подобен проблем с превключването. Кога иска включва,кога иска не или на светофара си изкл. и до там. Аз можех да прочета кутията. Лагера беше в едно никакво положение- ни зацепен ни отцепен. Оказа се лагер на маховика- строшен.Здравейте, някой решавал ли е подобен проблем при роботизирана кутия? Проблема, е че не иска да включи на скорост. В най-добрия случай мига N когато е сложен лоста на А или R.
Диагностика не може да прочете нищо. Нито оригинална Стар Мултиплексор на Мерцедес. Помпата нямаше налягане и я сменихме. Но пак не иска да превключи. Компютъра имаше проблем с един кондензатор смених го и ревизирах другите елементи. Пак не превключва. Пробвах с друг компютър и с него същата работа. Всички течности са в норма на максималното ниво. Интересното , е че на светофара когато изключи от скорост и не искаше да включи повече, долу под двигателя и кутията под моста изтече около 2 литра тъмно кафява течност. Но майстора не видя в сервиза да има теч, и провери течностите, всичко в норма. Загадката е голяма.
Благодаря на отзовалите се!
Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни