Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Електронна пълна инжекция


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 ники 190

ники 190

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 12 декември 2022 - 08:40

Здравейте колеги бих бил благодарен ако някой ме насочи какви компоненти трябват за преминаване от механичната към електронна пълна инжекция за m102 мотор двойка 122 коня.
Ясно че е компютъра ще е мегаскуърт но,каква мега и въпросът е горивната рейка и дюзите от каква кола трябва да са имам някакви спомени за saab 93 но не съм сигурен.
Най-вече има ли човек който може да ми свърже мегата и да ми подкара инжекцията след като бъде монтирана?
  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 12 декември 2022 - 15:15

Добро решение,има доста дето са го правили.

Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 12 декември 2022 - 17:43

Това ли имаш под капака ?

 

https://upload.wikim...16_Cosworth.JPG

 

Дюзите изглеждат на много достъпно място, се вижда лесно да стане.

Виждам обаче дистрибуторна капачка за кабелите на свещите, аз бих ъпгрейднал и запалителната система също (мегата може да управлява и нея) и вместо делко, само две двойни бубини wasted spark, кабелите от бубините директно на свещите.

 

Двигателя ще стане друг !!

 

Надявам се някой конкретно да те насочи към някой който може да ти го направи.

Успех !!


  • 0

сесшисе ?


#4 ники 190

ники 190

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    mercedes 190

Публикувано 12 декември 2022 - 18:28

Не колега двигателя е М102, 2.0 ,122 кс.
Не искам да се състезавам ,а мека равномерна работа и ускорение на двигателя,и намален разход.
  • 0

#5 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 12 декември 2022 - 19:21

Много добре си решил да направиш и мисля че Microsquirt ще ти бъде достатъчен, около 300 400 долара е.

За останалия хардуер който ти трябва е добре да намериш рейката от сааб, и останалите неща да ги набавиш.

Има готови комплекти но са скъпички, от k-jet killers

 

Иначе за запалването сега се разтърсих и виж каква хубава двойна wasted spark бубинка на приятна цена идеална за тебе. Пише че си има вграден комутатор, което значи че microsquirt ще я управлява директно.

 

https://www.ebay.com/itm/124080038023


  • 0

сесшисе ?


#6 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 22 декември 2022 - 00:12

От една седмица сън не ме лови, викам си тоя човек що реши сега да прави, пълна инжекция или само цикалките ?

 

хо хо хо ! Весели празници !!


  • 0

сесшисе ?


#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 януари 2023 - 23:34

Трябват ти някакви дюзи около 150 cc/min на налягането, на което ще ги караш. 

 

Горивната система на механичния инжекцион работи на около 5 бара, докато ел. дюзите обикновено на около 3.

 

Трябва ти и рейка с вграден регулатор. Според мен преминаването към ел. дюзи ще бъде доста по-трудоемко от това да възстановиш KE-Jetronic-a. Системата е много здрава и безпроблемна, стига да няма намесена газ.

 

Хубави кабели, капачка, палец, свещи, една настройка на инжекциона, евентуално подмяна на сцепени гумени съединения и си в играта.

 

КЕ-Джетроникът е доста добра система за времето си, освен това си е пълен инжекцион. Предимството на секвенциалните инжекциони пред тези, които пръскат постоянно като КЕ-Джетроника, е единствено по-икономичната работа на празен ход. А ти даже няма да имаш секвенциален ел. инжекцион защото няма как да го сфазираш с пълненето на цилиндирите - липсва ти датчик разпределителен вал. Щe трябва да ги пуснеш да пръскат full-group или в най-добрия случай batch fire.

 

Вкарваш се в голям филм с неясен резултат. Не казвам, че не е възможно да се направи, но ще трябва да извървиш сам доста дълъг път. Няма готов набор от компоненти, които магически да се сработят. Ще ти трябва и Trigger Wheel  за мегата със съответния датчик импулси. TPS датчик, MAP, IAT, може би единствено фабричният датчик за Т на мотора ще ти свърши работа.


  • 0

#8 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 05 януари 2023 - 06:30

А ти даже няма да имаш секвенциален ел. инжекцион защото няма как да го сфазираш с пълненето на цилиндирите - липсва ти датчик разпределителен вал. Щe трябва да ги пуснеш да пръскат full-group или в най-добрия случай batch fire.

впръскването не се интересува от фази на пълнене (освен при директното впръскване)

датчика на разпределителния вал е необходим само за запалването ако е с бобина на всеки цилиндър, и той не е нужен ако wasted spark бобини се ползват

 

K KE jet е най-голямата грешка на Мерцедес

през 1967 от BOSCH въвеждат D-Jet многоточковото впръскване с ел инжектори

аз лично го имам на 1972ра 280SE 4.5 и работи фантасточно

изглежда така:

 

8.jpg

Както се вижда няма никакъв паяк.

Този D-jet има само един компонент който може да се ъпдейтне и това нещо от 1972ра става равно на днешните системи, и това е ECUто. Оригиналното няма микро чип в него. Съставено е само от транзистори съпротивления кондензатори, но не и чипове.


  • 0

сесшисе ?


#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 май 2023 - 07:52

Ако визирате Стендалон електрониката дали Мега или Екумастер за да е впръскването секвенция трябва датчик разпределителен вал на 100%,минах по тоя път и на диното показа значително увеличение на мощността само с преминаване от Фулгруп на Секвенция

Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни