Електронна пълна инжекция
Започната от ники 190, 12 дек 2022 - 08:40:55
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 декември 2022 - 08:40
Здравейте колеги бих бил благодарен ако някой ме насочи какви компоненти трябват за преминаване от механичната към електронна пълна инжекция за m102 мотор двойка 122 коня.
Ясно че е компютъра ще е мегаскуърт но,каква мега и въпросът е горивната рейка и дюзите от каква кола трябва да са имам някакви спомени за saab 93 но не съм сигурен.
Най-вече има ли човек който може да ми свърже мегата и да ми подкара инжекцията след като бъде монтирана?
Ясно че е компютъра ще е мегаскуърт но,каква мега и въпросът е горивната рейка и дюзите от каква кола трябва да са имам някакви спомени за saab 93 но не съм сигурен.
Най-вече има ли човек който може да ми свърже мегата и да ми подкара инжекцията след като бъде монтирана?
#2
Публикувано 12 декември 2022 - 15:15
Добро решение,има доста дето са го правили.
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
#3
Публикувано 12 декември 2022 - 17:43
Това ли имаш под капака ?
https://upload.wikim...16_Cosworth.JPG
Дюзите изглеждат на много достъпно място, се вижда лесно да стане.
Виждам обаче дистрибуторна капачка за кабелите на свещите, аз бих ъпгрейднал и запалителната система също (мегата може да управлява и нея) и вместо делко, само две двойни бубини wasted spark, кабелите от бубините директно на свещите.
Двигателя ще стане друг !!
Надявам се някой конкретно да те насочи към някой който може да ти го направи.
Успех !!
сесшисе ?
#4
Публикувано 12 декември 2022 - 18:28
Не колега двигателя е М102, 2.0 ,122 кс.
Не искам да се състезавам ,а мека равномерна работа и ускорение на двигателя,и намален разход.
Не искам да се състезавам ,а мека равномерна работа и ускорение на двигателя,и намален разход.
#5
Публикувано 12 декември 2022 - 19:21
Много добре си решил да направиш и мисля че Microsquirt ще ти бъде достатъчен, около 300 400 долара е.
За останалия хардуер който ти трябва е добре да намериш рейката от сааб, и останалите неща да ги набавиш.
Има готови комплекти но са скъпички, от k-jet killers
Иначе за запалването сега се разтърсих и виж каква хубава двойна wasted spark бубинка на приятна цена идеална за тебе. Пише че си има вграден комутатор, което значи че microsquirt ще я управлява директно.
https://www.ebay.com/itm/124080038023
сесшисе ?
#6
Публикувано 22 декември 2022 - 00:12
От една седмица сън не ме лови, викам си тоя човек що реши сега да прави, пълна инжекция или само цикалките ?
хо хо хо ! Весели празници !!
сесшисе ?
#7
Публикувано 04 януари 2023 - 23:34
Трябват ти някакви дюзи около 150 cc/min на налягането, на което ще ги караш.
Горивната система на механичния инжекцион работи на около 5 бара, докато ел. дюзите обикновено на около 3.
Трябва ти и рейка с вграден регулатор. Според мен преминаването към ел. дюзи ще бъде доста по-трудоемко от това да възстановиш KE-Jetronic-a. Системата е много здрава и безпроблемна, стига да няма намесена газ.
Хубави кабели, капачка, палец, свещи, една настройка на инжекциона, евентуално подмяна на сцепени гумени съединения и си в играта.
КЕ-Джетроникът е доста добра система за времето си, освен това си е пълен инжекцион. Предимството на секвенциалните инжекциони пред тези, които пръскат постоянно като КЕ-Джетроника, е единствено по-икономичната работа на празен ход. А ти даже няма да имаш секвенциален ел. инжекцион защото няма как да го сфазираш с пълненето на цилиндирите - липсва ти датчик разпределителен вал. Щe трябва да ги пуснеш да пръскат full-group или в най-добрия случай batch fire.
Вкарваш се в голям филм с неясен резултат. Не казвам, че не е възможно да се направи, но ще трябва да извървиш сам доста дълъг път. Няма готов набор от компоненти, които магически да се сработят. Ще ти трябва и Trigger Wheel за мегата със съответния датчик импулси. TPS датчик, MAP, IAT, може би единствено фабричният датчик за Т на мотора ще ти свърши работа.
#8
Публикувано 05 януари 2023 - 06:30
А ти даже няма да имаш секвенциален ел. инжекцион защото няма как да го сфазираш с пълненето на цилиндирите - липсва ти датчик разпределителен вал. Щe трябва да ги пуснеш да пръскат full-group или в най-добрия случай batch fire.
впръскването не се интересува от фази на пълнене (освен при директното впръскване)
датчика на разпределителния вал е необходим само за запалването ако е с бобина на всеки цилиндър, и той не е нужен ако wasted spark бобини се ползват
K KE jet е най-голямата грешка на Мерцедес
през 1967 от BOSCH въвеждат D-Jet многоточковото впръскване с ел инжектори
аз лично го имам на 1972ра 280SE 4.5 и работи фантасточно
изглежда така:
Както се вижда няма никакъв паяк.
Този D-jet има само един компонент който може да се ъпдейтне и това нещо от 1972ра става равно на днешните системи, и това е ECUто. Оригиналното няма микро чип в него. Съставено е само от транзистори съпротивления кондензатори, но не и чипове.
сесшисе ?
#9
Публикувано 01 май 2023 - 07:52
Ако визирате Стендалон електрониката дали Мега или Екумастер за да е впръскването секвенция трябва датчик разпределителен вал на 100%,минах по тоя път и на диното показа значително увеличение на мощността само с преминаване от Фулгруп на Секвенция
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни