Доста поразпитах за обслужването на 725.0 (вкючително и в Силвър Стар) и това, което разбрах е, че обслужване се прави на 120 хил. км. Мой колега в офиса си купи от дилъра на марката в Кьолн една 213-ка ( 2017-та год.)и са му предложили да сменят маслото на 9 G Tronic-а на 55 хил. км. под предлог, че се прави или на 120 хил. км или на 5 год. т.е., което настъпи първо... Знае ли някой, фактора години, дали е меродавен за обслужване на кутията, че не ми се иска да пропусна нещо при колата си?
Относно 9G Tronic 725.0
Started by genadi, 17 Oct 2022 - 16:42:24
9 replies to this topic
#1
Posted 17 October 2022 - 16:42
#2
Posted 17 October 2022 - 18:07
Аз първата смяна я направих на 80хил, всяка следваща на 50… няма логика да се сменя първо на 120 и после на 50-60хил да не би първото масло да е извънземно. Просто се смята докато е в гаранция да не се сменя за да ти покажат колко малко експлоатационни разходи има клиента за 100к. То и модела лонг лайф продава… даже чух на Пежо маслото било от наса технология и се сменяло на 40-50хил докато е в гаранция
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 18 October 2022 - 08:40
В книжката производителя е написал ясно, 5 години или 120 хил. км., което от двете настъпи първо. Вече от тук нататък, всеки е свободен да си прави собствени съчинения и интерпретации. Може и на 5000 км. след 7 години да го смениш, може и на 150 000 км. Сигурно и при двата варианта ще изкара. Но интервала си е този. Моята на 213ка към момента е на 65 хил. и има още 1 година докато настъпи 5-годишния период или навъртя още 60к км. Сигурно ще ми се падне да го сменя на около 80 000. За себе си бях преценил да го сменям на 90-100 хил. км интервал.
#4
Posted 08 December 2022 - 11:47
Малко да повдигна темата. Днес имах час за смяна масло на 9G Tronic 725.0 в Силвър Стар ( на 61000 км. е колата и на 5 год.). Естествено се появих в сервиза, но там приемчика бързо ме "охлади": "Смяната е на 125000 км. Няма смисъл на този пробег и тези години да си давате парите. Гарантирам Ви, нищо няма да се случи... Естествено ако настоявате, имате си записан час, ще Ви взема 1700 лв. Като гледам колко км. минавате годишно, моя съвет е догодина, като дойдете за обслужване да направим всичко заедно, а най-добре по-догодина това да се случи..." Размислих 5-6 сек. станах и си тръгнах.
Те такива работи при софийския дилър на марката...
#5
Posted 08 December 2022 - 14:23
Правилно решение колега, почерпи се с тия пари около празниците
сесшисе ?
#6
Posted 24 January 2023 - 19:49
Малко да повдигна темата. Днес имах час за смяна масло на 9G Tronic 725.0 в Силвър Стар ( на 61000 км. е колата и на 5 год.). Естествено се появих в сервиза, но там приемчика бързо ме "охлади": "Смяната е на 125000 км. Няма смисъл на този пробег и тези години да си давате парите. Гарантирам Ви, нищо няма да се случи... Естествено ако настоявате, имате си записан час, ще Ви взема 1700 лв. Като гледам колко км. минавате годишно, моя съвет е догодина, като дойдете за обслужване да направим всичко заедно, а най-добре по-догодина това да се случи..." Размислих 5-6 сек. станах и си тръгнах.
Те такива работи при софийския дилър на марката...
Записвате час, толкова ли не Ви питат за какво сте, с коя кола - за да погледнат евентуално дали да дали не, или може да се наложи и други неща.... Доста несериозно звучи "софийския дилър"
#7
Posted 25 January 2023 - 10:06
Записвате час, толкова ли не Ви питат за какво сте, с коя кола - за да погледнат евентуално дали да дали не, или може да се наложи и други неща.... Доста несериозно звучи "софийския дилър"
Записването на час става чрез телефона на информация ( ако не се обадите директно на приемчик, но трябва да имате негов телефон). Та там питат за рег,номер на автомобил ( ако е влизал при тях) или за номер на рама. След това питат и записват причината за посещението на сервиза.
Аз примерно от години се каня да си сменя AirBag по програма. Реших се и им звънах да ми запишат час и им казах за какво ми трябват. Отивам в Понеделник в уговорения час и сядам при приемчика. Той вади едни 10-тина листа, разгледа ги и ми записа час за влизане в сервиз на 27 февруари, защото са с поръчков цвят (клаксона) и трябва повече време за доставка от Германя. Разписах се на един лист с една сума и си тръгнах. Можеше и за 21/02/2023, но пък на мен не ми е удобен.
#8
Posted 17 March 2023 - 13:11
Смяна масло на 9G Tronic в Силвър Стар - 1794 лв. и 5,5 часа.
Горното е информация за цената, а не затова, че съм го сменил...
И още една информация: В сервиза казаха, че от 20.03.23 г. вече ще са на новия адрес на Силвър Стар, Челопешко шосе № 52.
Edited by genadi, 17 March 2023 - 13:18 .
#9
Posted 18 March 2023 - 11:47
5 часа сменят масло на скорости ? Дали сменят в раздатка в тази сума и евентууално дифове? Или само картер 9-10 литра и 2 хилСмяна масло на 9G Tronic в Силвър Стар - 1794 лв. и 5,5 часа.
Горното е информация за цената, а не затова, че съм го сменил...
И още една информация: В сервиза казаха, че от 20.03.23 г. вече ще са на новия адрес на Силвър Стар, Челопешко шосе № 52.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Posted 18 March 2023 - 12:59
5 часа сменят масло на скорости ? Дали сменят в раздатка в тази сума и евентууално дифове? Или само картер 9-10 литра и 2 хил
Sent from my iPhone using Tapatalk
В офертата за смяна на спирачните тръби (от SBC-то до апаратите отзад) ми бяха писали 14 часа...
Труд + тръби + смяна на спирачна течност = 3850.
/активирането и деактивирането на SBC-то също се таксува отделно.../
Оправих си ги сам проклетите тръби
Иначе на 7G ми взеха по спомен 650, по принцип беше 850, но правих и други работи и за това.
/смяна на радиатор + маркучите от радиатора до скоростите + обслужване на скорости, беше около 2850/
Няма нужда да казвам, че от ремонта съм изключително доволен - хората ми бяха оправили някои дребни неща, за които не ги бях карал...
Както и разни ръждиви болтчета по кората ги бяха подменили с нови...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users