Молба за помощ
Започната от lameh, 04 юни 2007 - 21:46:06
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2007 - 21:46
Здравейте! От скоро имам МБ С250 Д 20 вентила. Автомобила е внос от Австрия и е произведен 1995г., елеганс изпълнение. Като нов член на клуба моля за малко помощ и предварително се извинявам за свята некомпетентност,
1. Оборотомера показва на празен ход около 600-650 оборота - това нормално ли е? Колата има EDS, т.е. електроника при управлението на помпата, която е Бош. Трябва ли да го водя на майстор или може по-просто да се регулират оборотите?
2. Не знам дали имам проблем със съединителя, но отделя много ниско. Някои мои познати казват, че това е добре - не е износен,други обратно. Има ли регулировка на това как да отделя?
3. На лайсните на колата и на задното стъкло пише на немски MASCHINENRINGEN. Знае ли някой какво означава това? Струва ми се че има и по особено ниско окачване.
Предварително благодаря за помощта и отговорите!
1. Оборотомера показва на празен ход около 600-650 оборота - това нормално ли е? Колата има EDS, т.е. електроника при управлението на помпата, която е Бош. Трябва ли да го водя на майстор или може по-просто да се регулират оборотите?
2. Не знам дали имам проблем със съединителя, но отделя много ниско. Някои мои познати казват, че това е добре - не е износен,други обратно. Има ли регулировка на това как да отделя?
3. На лайсните на колата и на задното стъкло пише на немски MASCHINENRINGEN. Знае ли някой какво означава това? Струва ми се че има и по особено ниско окачване.
Предварително благодаря за помощта и отговорите!
#2
Публикувано 05 юни 2007 - 06:17
Не си пипаи колата,нисък съединител е добър съединител,високия буксува и е за смяна,оборотите са ти ОК и не те съветвам да си играеш с тях ако не ги мени или не вибрира.
.
#3
Публикувано 05 юни 2007 - 07:37
Добре дошъл, както ти каза BENZBOSS не се вманиачавай,това което си описъл не са проблеми.
ако се ритесняваш все още то всяка сряда на Клубните сбирки можещ да докараш колата и каса бира за инспекция от сведующи Клубни специалисти.Успех
ако се ритесняваш все още то всяка сряда на Клубните сбирки можещ да докараш колата и каса бира за инспекция от сведующи Клубни специалисти.Успех
#4
Публикувано 05 юни 2007 - 07:46
Благодаря на колегите за съветите, които ми дадоха. Смятам да ги последвам. За съжаление съм от Плевен и не ми е много възможно да посетя сбирките за диагностиката с касата с бира.
Все пак има ли някакво становище по надписа по лайсните MASCHINENRING.
Все пак има ли някакво становище по надписа по лайсните MASCHINENRING.
#5
Публикувано 05 юни 2007 - 08:18
Не знаех,че Плевен е друга планета хи хи хиБлагодаря на колегите за съветите, които ми дадоха. Смятам да ги последвам. За съжаление съм от Плевен и не ми е много възможно да посетя сбирките за диагностиката с касата с бира.
Все пак има ли някакво становище по надписа по лайсните MASCHINENRING.
Значи тамошния клон се уреди с инспекция на бирата сори за
За надписа нека се събудят немско говорящите,но подозирам,че не е свързано с колата.
#6
Публикувано 05 юни 2007 - 09:10
MASCHINENRING - требе да е нЕкой туниГ майстор
MASCHINEN - машина или нещо такова
RING - си е ринг, пръстен, кръг и т.н.
т.е. не ми мяза на някаква специална система
MASCHINEN - машина или нещо такова
RING - си е ринг, пръстен, кръг и т.н.
т.е. не ми мяза на някаква специална система
#7
Публикувано 05 юни 2007 - 10:01
Егати тунинг майстора
#8
Публикувано 05 юни 2007 - 10:24
http://www.google.co...M...NENRING&lr=
Тези резултати ми даде чичко гуугъл за тази дума. Доста страници под тази дума са на фирми но не свързани с коли или тунинг. Предполагам предишния собственик е бил работещ в една от тези фирми и си е турил реклама на мерца за нея!!!!!!!!!!!! Ама хер доктор да се изкаже по въпроса!!!
Тези резултати ми даде чичко гуугъл за тази дума. Доста страници под тази дума са на фирми но не свързани с коли или тунинг. Предполагам предишния собственик е бил работещ в една от тези фирми и си е турил реклама на мерца за нея!!!!!!!!!!!! Ама хер доктор да се изкаже по въпроса!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#9
Публикувано 05 юни 2007 - 10:51
Maschinenring е австрийски концерн . Занимава се с аграр, сървис и персонал лизинг . Не се шашкай, просто си закупил бивша тяхна фирмена кола. Link
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#10
Публикувано 05 юни 2007 - 12:02
Машиненринг не е концерн, по-скоро организация или кооперация.
По принцип, в Германия, машиненринг се наричат организациите на фермерите са поделяне на селскостопанска техника. Повече от половината фермери са в такива рингове. В Австрия мисля, че е подобно положението.
А какво търси тагава една емблема върху Мерцедес? Ами има няколко варианта. 1. била е кола на организацията. 2. на някой запален член. 3. закупена е чрез организацията. Понякога се организират покупки на автомобили с големи отстъпки за членове на машиненренринга.
Ако надписа прилича на нещо такова, много вероятно да е някоя от трите причини по-горе:
А може и да е нещо съвсем друго, човек не може всичко да знае
По принцип, в Германия, машиненринг се наричат организациите на фермерите са поделяне на селскостопанска техника. Повече от половината фермери са в такива рингове. В Австрия мисля, че е подобно положението.
А какво търси тагава една емблема върху Мерцедес? Ами има няколко варианта. 1. била е кола на организацията. 2. на някой запален член. 3. закупена е чрез организацията. Понякога се организират покупки на автомобили с големи отстъпки за членове на машиненренринга.
Ако надписа прилича на нещо такова, много вероятно да е някоя от трите причини по-горе:
А може и да е нещо съвсем друго, човек не може всичко да знае
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#11
Публикувано 05 юни 2007 - 12:33
Поздравления за колата! И двигателя е добър и колата сигурно е в добро състояние. В Австрия не ги юркат колите много и не са мърлячи като италианците единствено се оглеждай за ръжда. Не пипай никакви обороти, ако не искаш да си създаваш излишни главоболия.И моят работи на 600 об. и на mbenz 250-ката. Сменявай филтрите и маслото навреме, сипвай чинава нафта и колата ще си гълта километрите без да проявява своеволия
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#12
Публикувано 05 юни 2007 - 15:09
Аз карам ц250ТД и съм много доволен. Подкрепям по горните писания когато нещо работи не го пипай излишно. Карай си колата и и се кефи.
#13
Публикувано 05 юни 2007 - 15:26
Eeeee най накрая друг от плевен...супер количка браво
#14
Публикувано 05 юни 2007 - 19:58
Плеен дaгe,превземат форума.
Като се съберете двамата /рано или късно и това ще стане / да наснимате Бенцовете и да пуснете малко снимки и тук.
Като се съберете двамата /рано или късно и това ще стане / да наснимате Бенцовете и да пуснете малко снимки и тук.
.
#15
Публикувано 05 юни 2007 - 20:53
Като отбележим факта че Плевен е квартал на Ловеч то с моя Мерцедес ставаме вече трима .
Само че май в скоро време ще извърша една глупост като си продам Мерца. Днеска идваха едни и почти го капарираха и може след ден два да изрева на умряло.
Само че май в скоро време ще извърша една глупост като си продам Мерца. Днеска идваха едни и почти го капарираха и може след ден два да изрева на умряло.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни