Вадене на табло
Започната от Niki1996, 09 окт 2022 - 10:22:34
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 октомври 2022 - 10:22
Някой може ли да каже как се сваля таблото на 124-ка (междинка е , фейсов капак и фарове) тя е снабдена с м111 мотор ... Имам проблем с километража ... Някой преди мен е слагал рингове на таблото които с времето са се разместили и прави мизерия на оборотомера на 3100 оборота стрелката спира и понякога остава там където е заклимила ... Това ясно , ще ги махна ... Но има и проблем с осветлението ... Светят ми само 2 лампи :
Над циферблата за гориво,темп, налягане на масло и т.н ... И над километража ... А на оборотомера ту идва ту бяга ... Четох във форума , че можело да е от потенциометъра за осветлението ... Уви при мен си усилва и намаля двете лампи , но докато го въртя , не дава индикация/ не светва другата лампичка .. тя си светва и угасва в движение ... Вечер през минута ту идва ту бяга ... Понякога захапеа и свети по 10/15 минути ... Отделно имсм проблем с малкия и големия пробег ... Те ту работят ту спират на някакви километри ... Не знам дали бих се справил но съм готов с поялника в ръка да попия акъл от вас и да кажете къде какво да гледам и какво да ръчкам ... Това с пробега ми казаха , че ако е рестартиран в движение и уронило зъбни колела но може и просто да било разместено ... Някой може ли подробно да опише атъпка по стъпка как се сваля таблото и как се вади жилото отзад ? В краен случай майстор който може да свърши това в региона на София ?
Над циферблата за гориво,темп, налягане на масло и т.н ... И над километража ... А на оборотомера ту идва ту бяга ... Четох във форума , че можело да е от потенциометъра за осветлението ... Уви при мен си усилва и намаля двете лампи , но докато го въртя , не дава индикация/ не светва другата лампичка .. тя си светва и угасва в движение ... Вечер през минута ту идва ту бяга ... Понякога захапеа и свети по 10/15 минути ... Отделно имсм проблем с малкия и големия пробег ... Те ту работят ту спират на някакви километри ... Не знам дали бих се справил но съм готов с поялника в ръка да попия акъл от вас и да кажете къде какво да гледам и какво да ръчкам ... Това с пробега ми казаха , че ако е рестартиран в движение и уронило зъбни колела но може и просто да било разместено ... Някой може ли подробно да опише атъпка по стъпка как се сваля таблото и как се вади жилото отзад ? В краен случай майстор който може да свърши това в региона на София ?
#2
Публикувано 10 октомври 2022 - 16:00
Сваля се кората под волана, по спомен има няколко болта с глава 8мм някъде около педала на газта и педала на "ръчната". Болтове има и под продълговатите декоративни пластмаси под ключа на фаровете и контактния ключ. Тази на ключа се сваля отдясно наляво, по спомен. Тази под ключа на фаровете, първо издърпваш копчето, отдолу има гайка 24мм и излиза с приплъзване настрани.
Маха се жилото за освобождаване на ръчната.
Развива се болта, който държи ръчката за отваряне на капака.
След като махнеш кората под волана напълно, откачаш тръбата на лява духалка от радиаторчето на парното за да можеш да си провреш ръката зад нея.
На задната част на приборното табло се захваща жилото за километража, развива се на ръка, но е доста неудобно.
Чак след всичко това можеш да издърпаш приборното табло с кукички, или да го избуташ напред, но излиза сравнително трудно.
Този пост е редактиран от Subsonic: 10 октомври 2022 - 16:01
#3
Публикувано 11 октомври 2022 - 13:48
Добре , благодаря за информацията ... Ще опитам и ще кажа как вървят нещата ... А плексигласа как се сваля отвътре на щипки ли е като сваля таблото?
#4
Публикувано 11 октомври 2022 - 22:19
Всичко се сваля от задната страна, първо спидометъра, после оборотомера и часовника. Не се сваля плексигласа.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни