
Всеки момент Сашо/W140/ ще пусне снимката,щото аз съм кьопав по компютрите...а и нямам фотоапарат...!

(W140)

Публикувано 04 юни 2007 - 19:12
Публикувано 04 юни 2007 - 21:04
Публикувано 04 юни 2007 - 21:15
Публикувано 05 юни 2007 - 06:13
Публикувано 05 юни 2007 - 11:09
Няма как да е по-зле,това може да не предпазва на 100%,но и няма да пречи.
Публикувано 05 юни 2007 - 19:38
Публикувано 06 юни 2007 - 18:20
Публикувано 12 юни 2007 - 22:44
Публикувано 13 юни 2007 - 01:41
Публикувано 13 юни 2007 - 11:53
Не знам защо но и на двата ми 2000 сс МБ си има заводска подобна ламарина.
Публикувано 13 юни 2007 - 13:22
Публикувано 13 юни 2007 - 20:57
И аз предположих,че ще задържа топлината отдолу и затова я надупчих!Но е така само,когато няма обдухване!А няма да се съглася,че цвета,или лъскавината на ламарината в случая имат значение!Дори,ако е боядисана по-няма да става за радиатор!Ако е оксидирана,например не пречи!Днес гледах един бензинов цедес 2000/16 клапана-имаше нещо подобно над цялата генерация!Беше тъмно,но ми се стори,че е хваната за главата!Tова за ламарината са пълни глупости че има смисъл за охлаждането
- просто е губене на време- Проблема с прегряването е че тръбата за антифриза е в предния край на главата. Ако беше по средата нямаше да има проблем.
Айде да не казвам какъв е ефекта от тази тенекия - пази от топлина само КАПАКА НА КЛАПАНИТЕ а колекторите са си захванати за главата и си греят.
Даже сега е ПО-ЗЛЕ, т.к. ламарината отразява топлината надолу и тръбите се загряват повече и след време едни гарнитурки на колектора.
Защо я отразява? Защото е лъскава. И черна да беше, пак щеше да отразява - виж във физиката "абсолютно черно тяло".
Тази ламарина има смисъл само ако над тръбите минават маркучи, тръби за клима или кабелен сноп. В момента тази ламарина нарушава обдухването на двигателя и оглаждането му от въздуха.
Махай я тенекията, колкото и да е готина щото най-малкото е като филма за 3-мата глупаци дето строят мост над локва, която в последствие заобикалят.
Въздушно охлаждане се прави чрез масивно алуминиево оребряване обдухвано от въздух, а не чрез тенекия на 2 болчета.
Публикувано 13 юни 2007 - 21:23
И аз предположих,че ще задържа топлината отдолу и затова я надупчих!Но е така само,когато няма обдухване!А няма да се съглася,че цвета,или лъскавината на ламарината в случая имат значение!Дори,ако е боядисана по-няма да става за радиатор!Ако е оксидирана,например не пречи!Днес гледах един бензинов цедес 2000/16 клапана-имаше нещо подобно над цялата генерация!Беше тъмно,но ми се стори,че е хваната за главата!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни