 
 Всеки момент Сашо/W140/ ще пусне снимката,щото аз съм кьопав по компютрите...а и нямам фотоапарат...!
 
 (W140)
 
					
					 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 04 юни 2007 - 19:12
 
  
  
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 04 юни 2007 - 21:04
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 04 юни 2007 - 21:15
 както съм го мислил ефекта му основно е за градско,когато няма никакво обдухване от насрещна струя!от перката също няма,когато мотора работи на място-едвам се върти...Абе мисля,че при всички случаи намалява температурата в тази част на мотора-макар и теоретично!
 както съм го мислил ефекта му основно е за градско,когато няма никакво обдухване от насрещна струя!от перката също няма,когато мотора работи на място-едвам се върти...Абе мисля,че при всички случаи намалява температурата в тази част на мотора-макар и теоретично!  Надявам се да не пречи поне,щото ще е жалко да я свалям-нъл съм се потрудил малко все пак...!
 Надявам се да не пречи поне,щото ще е жалко да я свалям-нъл съм се потрудил малко все пак...!  
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 05 юни 2007 - 06:13
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 05 юни 2007 - 11:09
Няма как да е по-зле,това може да не предпазва на 100%,но и няма да пречи.

 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 05 юни 2007 - 19:38
 
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 06 юни 2007 - 18:20
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 12 юни 2007 - 22:44
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 13 юни 2007 - 01:41
 / един болт на предницата точно под оспокоителната и се оказа,че там на тоя болт значи има подобен екран хванат по подобен начин.Верно,че не е закрепен за мотора,но пак е хванат между vтулката която пази и болта които я държи.Умрях да се хиля като го видях,но са го сложили и си е там.
 / един болт на предницата точно под оспокоителната и се оказа,че там на тоя болт значи има подобен екран хванат по подобен начин.Верно,че не е закрепен за мотора,но пак е хванат между vтулката която пази и болта които я държи.Умрях да се хиля като го видях,но са го сложили и си е там.
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 13 юни 2007 - 11:53
Не знам защо но и на двата ми 2000 сс МБ си има заводска подобна ламарина.
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 13 юни 2007 - 13:22
 - просто е губене на време- Проблема с прегряването е че тръбата за антифриза е в предния край на главата. Ако беше по средата нямаше да има проблем.
 - просто е губене на време- Проблема с прегряването е че тръбата за антифриза е в предния край на главата. Ако беше по средата нямаше да има проблем.  
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 13 юни 2007 - 20:57
И аз предположих,че ще задържа топлината отдолу и затова я надупчих!Но е така само,когато няма обдухване!А няма да се съглася,че цвета,или лъскавината на ламарината в случая имат значение!Дори,ако е боядисана по-няма да става за радиатор!Ако е оксидирана,например не пречи!Днес гледах един бензинов цедес 2000/16 клапана-имаше нещо подобно над цялата генерация!Беше тъмно,но ми се стори,че е хваната за главата!Tова за ламарината са пълни глупости че има смисъл за охлаждането
- просто е губене на време- Проблема с прегряването е че тръбата за антифриза е в предния край на главата. Ако беше по средата нямаше да има проблем.
Айде да не казвам какъв е ефекта от тази тенекия - пази от топлина само КАПАКА НА КЛАПАНИТЕ а колекторите са си захванати за главата и си греят.
Даже сега е ПО-ЗЛЕ, т.к. ламарината отразява топлината надолу и тръбите се загряват повече и след време едни гарнитурки на колектора.
Защо я отразява? Защото е лъскава. И черна да беше, пак щеше да отразява - виж във физиката "абсолютно черно тяло".
Тази ламарина има смисъл само ако над тръбите минават маркучи, тръби за клима или кабелен сноп. В момента тази ламарина нарушава обдухването на двигателя и оглаждането му от въздуха.
Махай я тенекията, колкото и да е готина щото най-малкото е като филма за 3-мата глупаци дето строят мост над локва, която в последствие заобикалят.
Въздушно охлаждане се прави чрез масивно алуминиево оребряване обдухвано от въздух, а не чрез тенекия на 2 болчета.
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Публикувано 13 юни 2007 - 21:23
И аз предположих,че ще задържа топлината отдолу и затова я надупчих!Но е така само,когато няма обдухване!А няма да се съглася,че цвета,или лъскавината на ламарината в случая имат значение!Дори,ако е боядисана по-няма да става за радиатор!Ако е оксидирана,например не пречи!Днес гледах един бензинов цедес 2000/16 клапана-имаше нещо подобно над цялата генерация!Беше тъмно,но ми се стори,че е хваната за главата!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни