Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ц200W202


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4302 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 26 септември 2022 - 14:25

Първо провери за течове около и под водната помпа (на загасен мотор!).

 

Твърдите маркучи не означават автоматично гарнитура на глава, тъй като охладителната система раобти под налягане. Както се беше изразил един колега, нормално загрелите маркучи са твърди като бутилка "Фанта" - цитирам по памет.


  • 0

#17 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 26 септември 2022 - 15:26

Ами гледал съм даже тъкмо я паркирах и сега пак ще я гледам но не съм виждал сякаш течове кората и земята отдолу остават сухи направо ме побърква тая кола
  • 0

#18 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 26 септември 2022 - 15:38

Забелязах само малко като омазняване в горния край на помпата и предполагам е възможно от там да подлизва и да се ипарява от горещия двигател как мислиш
  • 0

#19 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 28 септември 2022 - 19:30

А дали е възможно ако има проблем в помпата антифриза да заминава някъде вътре в двигателя и да отива Бог знае къде
  • 0

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4302 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 29 септември 2022 - 11:46

Ако изчезва без следа, може да има проблем с гарнитурата на главата.

 

Но дори тогава ще има някакви следи. Бял пушек от ауспуха или масло в антифриза, или антифирз в маслото, или изгорели газове в антифриза.

 

В по-големите сервизи имат тестесри за въглеводороди в антифриза. Мини да ти направят един тест за газове в охладителната течност, за твое испокоение.


  • 0

#21 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 29 септември 2022 - 22:16

Определено няма нито масло в антифриза(то вече е вода аз и доливам )нито антифриз в маслото и него го проверямам не е мръднало утре студена ще я гледам с един комшия при палене какво се случва отзад много ти благодаря жив и здрав.
  • 0

#22 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8399 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 септември 2022 - 10:56

Под налягане, нивото пада (като е загряла). Нивото се мери на студен мотор, т.е. белезите Пълно / Празно

Като изстине, но не си отварял капачката, нивото се вдига леко.

 

Ако постоянно губи и то големи количества (100-200 грама на под 1000км), то изпуска от снадка или някъде другаде.

Както я караш с вода, няма и да разбереш от къде. Отделно водата не е правилен флуид за такава система. Лесно се изпарява, кипва на ниска температура и не оставя никакви следи. (как няма да си ти загрети маркучите, като си точно на ръба на кипенето. Отделно колата ти не работи на 90 градуса точно, без значение какво ти показва таблото. В определени участъци от охладителната система, подминава 100 градуса.

 

На един от Мерцедесите ми преди години, течеше от гарнитурата на главата навън върху съединителя. Нищожен теч, дори не се усещаше загубата на течност. Но си мислех, че съединителя е тотално заминал.

Е... не беше.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано 30 септември 2022 - 12:29

Губи на около 180 200км по един литър

Този пост е редактиран от merovingius: 30 септември 2022 - 12:31

  • 0

#24 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8399 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 септември 2022 - 23:20

Тече от съеденение или пробит радиатор.

Най-лесно се проверявя като се надуе през капачката. Има преходни капачки с накрайници за маркуч с налягане. Като се надуе, веднага си проличава.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#25 merovingius

merovingius

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes c200

Публикувано Вчера, 12:16

Значи толкова скрито и незабережимо тече че нямам думи кората остава суха няма и капка по земята снощи гледах абсолютно целия двигател и съединения и отдолу под колата с лампа е нищо не видях
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни