Под налягане, нивото пада (като е загряла). Нивото се мери на студен мотор, т.е. белезите Пълно / Празно
Като изстине, но не си отварял капачката, нивото се вдига леко.
Ако постоянно губи и то големи количества (100-200 грама на под 1000км), то изпуска от снадка или някъде другаде.
Както я караш с вода, няма и да разбереш от къде. Отделно водата не е правилен флуид за такава система. Лесно се изпарява, кипва на ниска температура и не оставя никакви следи. (как няма да си ти загрети маркучите, като си точно на ръба на кипенето. Отделно колата ти не работи на 90 градуса точно, без значение какво ти показва таблото. В определени участъци от охладителната система, подминава 100 градуса.
На един от Мерцедесите ми преди години, течеше от гарнитурата на главата навън върху съединителя. Нищожен теч, дори не се усещаше загубата на течност. Но си мислех, че съединителя е тотално заминал.
Е... не беше.