W203 шум и вибрации на двигателя при превкючване от P на R и от N на D
Started by chichoniki, 16 Sep 2022 - 19:35:48
8 replies to this topic
#1
Posted 16 September 2022 - 19:35
Здравейте колеги, моля за помощ защото майсторите вдигат рамене. Колата е W203 спорт купе, 2004, двигател 271, автомат.
При превкючване от P на R и от N на D понякога се появява силен шум с тресене на двигателя, при потегляне изчезват. Случва се от време на време, това пречи да се покаже проблема на майстора. Обикновено, когато колата е силно загряла и след кратък престой. Стардиагностиката не показва никакви настоящи или предишни проблеми. Няма светещи чекове. Сменени са маслата на двигателя, скоростната кутия и диференциала. Нови свещи. Също така и тампоните на двигателя и скоростната кутия. На пътя колата е без забележки, набира нормално без прекъсвания, шумове или вибрации. Скоростите се редят перфектно.
Дайте съвет къде да се търси причината.
Благодаря предварително.
#2
Posted 16 September 2022 - 20:29
Май май в хидрото
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
#3
Posted 16 September 2022 - 20:55
mitkofitnes,благодаря за отговора. В този случай ремонта спешен ли е?
#4
Posted 20 September 2022 - 22:12
Я за всеки случай прегледайте връзките на генерацията и скобата, с която се захваща за кутията.
#5
Posted 21 September 2022 - 10:33
Да, всичко отдолу пак основно ще се прегледа. Двете части на генерацията се свързват с фланец, нама скоба. Забелязал съм, че когато завъртя волана на място шумът се променя. Възможно ли е рейка или хидр. помпа да има връзка? Или обтегача на ремъка? Ролките не са проверявани. Не съм споменал, че шумът се чува най-силно ниско в ляво, пред шофьорското място.
Edited by chichoniki, 21 September 2022 - 10:34 .
#6
Posted 26 September 2022 - 14:15
Като завъвртиш волана, рейката товари мотора и оборотите леко спадат, което може да предизвика лек резонанс в изпускателната система.
Аз имах подобен шум на метал, който се чуваше под колата, около кутията, и се появяваше след топъл старт и потегляне. Оказаха се фланците на тръбите на генерацията.
Защо на топъл двигател, защото оборотите са по-ниски, и спадат още когато се натовари мотора или включиш на драйв или задна.
#7
Posted 26 September 2022 - 22:28
Хм, има логика в това... Още чакам да се освободи подемника на майстора при който ходя. Прегледах темите за тракащи рейки, та и това ще се проверява. Шумът определено е отпред и когато навия волана крайно в ляво.
#8
Posted 16 October 2022 - 20:41
Тампони на двигател или скоростна кутия ?
#9
Posted 18 October 2022 - 11:28
Колега, писал съм по-горе, че са сменени. Няма решение засега.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users