Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 шум и вибрации на двигателя при превкючване от P на R и от N на D


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 chichoniki

chichoniki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц C200(W203)-2004
    Голф 3(AFT)-1996

Публикувано 16 септември 2022 - 19:35

Здравейте колеги, моля за помощ защото майсторите вдигат рамене. Колата е W203 спорт купе, 2004, двигател 271, автомат. 
При превкючване от P на R и от N на D понякога се появява силен шум с тресене на двигателя, при потегляне изчезват. Случва се от време на време, това пречи да се покаже проблема на майстора. Обикновено, когато колата е силно загряла и след кратък престой. Стардиагностиката не показва никакви настоящи или предишни проблеми. Няма светещи чекове. Сменени са маслата на двигателя, скоростната кутия и диференциала. Нови свещи. Също така и тампоните на двигателя и скоростната кутия. На пътя колата е без забележки, набира нормално без прекъсвания, шумове или вибрации. Скоростите се редят перфектно. 
Дайте съвет къде да се търси причината. 
Благодаря предварително.

  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 септември 2022 - 20:29

Май май в хидрото

Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 chichoniki

chichoniki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц C200(W203)-2004
    Голф 3(AFT)-1996

Публикувано 16 септември 2022 - 20:55

 

mitkofitnes,благодаря за отговора. В този случай ремонта спешен ли е? 


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4302 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 20 септември 2022 - 22:12

Я за всеки случай прегледайте връзките на генерацията и скобата, с която се захваща за кутията.


  • 0

#5 chichoniki

chichoniki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц C200(W203)-2004
    Голф 3(AFT)-1996

Публикувано 21 септември 2022 - 10:33

Да, всичко отдолу пак основно ще се прегледа. Двете части на генерацията се свързват с фланец, нама скоба. Забелязал съм, че когато завъртя волана на място шумът се променя. Възможно ли е рейка или хидр. помпа да има връзка?  Или обтегача на ремъка? Ролките не са проверявани. Не съм споменал, че шумът се чува най-силно ниско в ляво, пред шофьорското място. 


Този пост е редактиран от chichoniki: 21 септември 2022 - 10:34

  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4302 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 26 септември 2022 - 14:15

Като завъвртиш волана, рейката товари мотора и оборотите леко спадат, което може да предизвика лек резонанс в изпускателната система.

 

Аз имах подобен шум на метал, който се чуваше под  колата, около кутията, и се появяваше след топъл старт и потегляне. Оказаха се фланците на тръбите на генерацията.

 

Защо на топъл двигател, защото оборотите са по-ниски, и спадат още когато се натовари мотора или включиш на драйв или задна.


  • 0

#7 chichoniki

chichoniki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц C200(W203)-2004
    Голф 3(AFT)-1996

Публикувано 26 септември 2022 - 22:28

Хм, има логика в това... Още чакам да се освободи подемника на майстора при който ходя. Прегледах темите за тракащи рейки, та и това ще се проверява. Шумът определено е отпред и когато навия волана крайно в ляво. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни