Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с фабричен парктроник


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 tedoto90

tedoto90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C180 Kompressor (M271) / LPG

Публикувано 10 септември 2022 - 16:43

Здравейте! След един не много сериозен удар откъм предната дясна част, парктроника спря да работи. За мой късмет (или не съвсем) се счупи само единия датчик, съответно го замених с друг. Първо взех един, който беше 20 лв. чисто нов, но системата не проработи. Замерих го, и даваше значително по-ниски стойности, отколкото другите. След това купих друг, втора употреба, и стойностите бяха колкото на останалите датчици. Резултат - нулев. Замерих и волтажа на буксите на инсталацията, и всички показват около 7V, а тази в която беше включен счупения датчик - 0.8v Интерсното е, че когато размърдам главната букса, (тази която е захваната зад бронята до десния халоген), за кратък период напрежението във въпросната букса стига до 3v, и пак пада. На всички останали напрежението е едно и също. Къде да търся проблема, и трябва ли да се закача на Стар?

Поздрави!

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 tedoto90

tedoto90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C180 Kompressor (M271) / LPG

Публикувано 04 октомври 2022 - 21:15

Решено! Прекъснат кабел в буксата откъм купето!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни