Проблем с компютъра на R170Не подавал сигнал към регулатора за въздуха!
Started by aLeKS, 02 Jun 2007 - 16:23:15
5 replies to this topic
#1
Posted 02 June 2007 - 16:23
Карам отскоро един мерцедес разбивач (най-вече на джоба ми) SLK 200. Преди време вкарах една тема за "студеното" палене на същия, в която се оплаках от това, че когато е студена колата държи ниски обороти на ПХ и много трудно потегля преди да е позагрее малко. При достигане работна температура оборотите се оправят, но при включване на климатика падат на 500 и колата аха да загасне. Днес я карах на диагностика и майсторът, след няколко часа неравна борба, при която се тръгна от смяна на датчици и се стигна до нова ламбда-сонда, най-накрая заключи, че всъщност проблемът е в PC'то, понеже не подавал сигнал към регулатора на въздуха (губела се "маса" вътре в компютъра)! Та по този повод питам дали някой колега по съдба е имал подобен проблем с М А С И Т Е и има ли КВАЛИТЕТЕН СПЕЦИАЛИСТ в София, който може да отвори компа на колата, без да я направи инавалид for ever
#2
Posted 02 June 2007 - 18:13
Има, но не работи това официално. Някои Фирмени сервизи му ползват услугите по съвсем друга линия, координати не му знам, но съм го виждал и наистина разбира, стига да се приложат и схемите на колата. Но просто няма как да те свържа с него а и едва ли ще се навие - иначе е преподавател в ТУ до колкото знам.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Posted 02 June 2007 - 20:20
Коста Бачев ли?Май така се казваше...........
Колега,дай някакви номера на този комп да го видим къде и колко струва без да се ремонтира.
Колега,дай някакви номера на този комп да го видим къде и колко струва без да се ремонтира.
.
#4
Posted 02 June 2007 - 22:32
За целта трябва да се добера до него, колега, а като не знам къде е точно май работата става по-трудна. Колата е SLK 200 (R170), за годината на талона пише декември 1997, а двигателят е 136к.с. Това дали би могло да бъде достатъчна информация да се намери за какъв компютър иде реч?! За съжаление по моргите не може да се открие нищо за този кабриолетКоста Бачев ли?Май така се казваше...........
Колега,дай някакви номера на този комп да го видим къде и колко струва без да се ремонтира.
#5
Posted 02 June 2007 - 22:43
Благодаря за информацията, но няма как да му приложа схеми на запалването и компа защото и аз ги търся, за сега напразно. А и не съм много сигурен, че проблемът е наистина в липсата на сигнал към дроселната клапа, както изяснихме последно с "печения" майстор. Май ще си я карам така, пък ако изпадне някой комп от моргите и оправи проблема ще се бъркам пак..няма какИма, но не работи това официално. Някои Фирмени сервизи му ползват услугите по съвсем друга линия, координати не му знам, но съм го виждал и наистина разбира, стига да се приложат и схемите на колата. Но просто няма как да те свържа с него а и едва ли ще се навие - иначе е преподавател в ТУ до колкото знам.
#6
Posted 18 November 2007 - 16:06
KOLEGI DAITE MALKO INFO ZA SLK ima nqkakvi drugi poroblemi po kabrioto koito mogat da me iznenadat pri pokupkata na tozi dosta krasiv MERCEDES
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users