Даже и понякога нивомата на предно дясно не работиАбе много наивни хора сте бе пичове!
.
Като ти спре бензиновата помпа и свети АБеЕса!
Лампа за подгряване светва при висока скоростW124 300D
Започната от ppp, 02 юни 2007 - 10:16:38
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 август 2007 - 07:35
#17
Публикувано 28 август 2007 - 12:50
Абе много наивни хора сте бе пичове!
И двамата с ррр!
Ама тука доста народ чете и вие ги обърквате отвсякъде-чули неразбрали-кръщавате си тва реле с бушона я за АБЕЕСА,я ЗА БЕНЗ>ПОМПА!
Че и нова диагностика измислихте за колата!
Като ти спре бензиновата помпа и свети АБеЕса!
Евала!
Като не разбирате питайте бате ви Вени да ви разчекне едно алуминиево реле и да ви обесни какво е и за какво служи!
Аре със здраве!
OK - Реле за предпазване от пренапрежение.

Ако изгори бушона, светва ABS индикатора.
На газ пали и без реле и пак свети ABS.
Краче 87 ако не се лъжа захранва бензиновата помпа.
#18
Публикувано 28 август 2007 - 18:13
Браво бе!
Знаеш ги тия работи !
Ми кви беха Ония работи вчера!?
Само така!
Знаеш ги тия работи !
Ми кви беха Ония работи вчера!?
Само така!
#19
Публикувано 29 август 2007 - 01:47
Абе много наивни хора сте бе пичове!
И двамата с ррр!
Ама тука доста народ чете и вие ги обърквате отвсякъде-чули неразбрали-кръщавате си тва реле с бушона я за АБЕЕСА,я ЗА БЕНЗ>ПОМПА!
Че и нова диагностика измислихте за колата!
Като ти спре бензиновата помпа и свети АБеЕса!
Евала!
Като не разбирате питайте бате ви Вени да ви разчекне едно алуминиево реле и да ви обесни какво е и за какво служи!
Аре със здраве!
Преди малко в Фиат форума прочетох един лаф и са да се изфукам - LINX ти съвсем разплиска легена
Споко бе човек, хората се опитват да бъдат полезни...
Са разбирам някой да споменава ламБето за чистачките...
То не че е много различно като се замисли човек
Щом си казал нещо, повечето сме свикнали да ти вярваме.
Ама немой с лошо...
#20
Публикувано 29 август 2007 - 07:28
ти съвсем разплиска легена
лафа е точен, вкарах го в мухабетотеката
#21
Публикувано 29 август 2007 - 11:52
Някой може ли да даде схема за релето за дизела ? кой номер за какво отговаря .....
Veni® миналия път като се опитвахме да го отворим с един приятел ни дожаля да го чупим защото бях питал колко пара е
LYNX нямам си и идея как се казва..... така ми го кръстиха в сервиза
Veni® миналия път като се опитвахме да го отворим с един приятел ни дожаля да го чупим защото бях питал колко пара е
LYNX нямам си и идея как се казва..... така ми го кръстиха в сервиза
#22
Публикувано 29 август 2007 - 23:27
Някой може ли да даде схема за релето за дизела ? кой номер за какво отговаря .....
Veni® миналия път като се опитвахме да го отворим с един приятел ни дожаля да го чупим защото бях питал колко пара е![]()
LYNX нямам си и идея как се казва..... така ми го кръстиха в сервиза
Пич,...няма схема на релето!
Има схема на автомобила и това реле заема особено важна роля в нея!
За всеки автомобил схемата е строго конкретизирана и в зависимост от обурудването се определя това реле какво ще захранва!
В основни линий то захранва клема 87 на всички ел.блокове и някои важни изпълнителни елементи и актуатори!
Има едно ПРАВИЛО!
При стартиране с помощен акУмулатор или щипки-веднага да се включат фаровете!
Иначе ще изгори предпазителя на релето и ще светне ABS,ASD и нещо друго!
После по сервизи и после недобросъвестните ще ви плякат .....и така!
Това реле често се поврежда и се налага презапояване-не се страхувайте-отваряйте-и без кутийка да остане -няма грижи!
уСПЕХ
#23
Публикувано 05 септември 2007 - 15:22
Върху самото реле има схема на релето. За да видиш кое краче към какво е вързано, ти трябва схема на колата.
В руският мерцедес клуб, мился имаше някъде линк към ръководство за ремонт на 124 в PDF. Изтегли го, накрая има различни схеми на бензинов и дизелов мотор със и без климатик и катализатор.
Пиши какво е станало с релето.
В руският мерцедес клуб, мился имаше някъде линк към ръководство за ремонт на 124 в PDF. Изтегли го, накрая има различни схеми на бензинов и дизелов мотор със и без климатик и катализатор.
Пиши какво е станало с релето.
#24
Публикувано 05 септември 2007 - 21:59
Още 1 път се опитахме да го отворим но отново неуспешно .....
Как се отваря това нещо ???
Имаше 1 изгоряла свещ и вече лампата за подгряването не свети
Как се отваря това нещо ???
Имаше 1 изгоряла свещ и вече лампата за подгряването не свети
#25
Публикувано 05 септември 2007 - 22:16
Още 1 път се опитахме да го отворим но отново неуспешно .....
![]()
Как се отваря това нещо ???
Имаше 1 изгоряла свещ и вече лампата за подгряването не свети
Махаш предпазителя/ите/,бележиш положението на корпуса спрямо кутийката и го почваш смело отдолу от средата към ъглите!
Машина го е затваряла-не можеш да го отвориш с поглед!
Ще се пропука алуминия по ръбовете на около3мм,ма да не ти пука-вътре в основата на релето има уплътнителен пръстен-леко задържа ама дърпай смело!
Като го отвориш запомни как стои изолаторната пластина и после вземи една голяма лупа и огледай всички спойки,...огледай бубинките на релетата да няма горяло и презапоявай!
После наобратно,....и ако се притесняваш от пукнатините в алуминия-мацни им безцветен силикон/по принцип разположението на релето е далеч от прекия допир с вода/
Успех!
#26
Публикувано 06 септември 2007 - 20:17
Имаше 1 изгоряла свещ и вече лампата за подгряването не свети
Излъгах..... днеска пак ми светна, но вече дори не ми пречи
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни













