Лампа за подгряване светва при висока скоростW124 300D
Started by ppp, 02 Jun 2007 - 10:16:38
25 replies to this topic
#1
Posted 02 June 2007 - 10:16
Колеги по принцип карам доста бавно,но ми се наложи 1-2 пъти да понастъпя мечо и лампата за подряване ми светна. Първия път (преди около седмица) светна след 190,а втория светна след 160 горе долу.Като намаля лампата си загасва... От 1 месец вече се каня да проверя свещите,но все не остава време(а и нямам чупещо рамо което ще ми трябва).
При палене лампата си свети и загасва както трябва (преди около месец 1-2 пъти показа признак на изгоряла свещ,но после се оправи).
Колата е w124 300 D automat 92-ри набор.
Ако някой има идея защо става така нека сподели.
Благодаря.
Ако има такава тема нека тази е изтрият.
При палене лампата си свети и загасва както трябва (преди около месец 1-2 пъти показа признак на изгоряла свещ,но после се оправи).
Колата е w124 300 D automat 92-ри набор.
Ако някой има идея защо става така нека сподели.
Благодаря.
Ако има такава тема нека тази е изтрият.
#2
Posted 02 June 2007 - 17:30
Я провери за електри4ески ло6и връзки. твоя мотор е 603 и там релето за подгряване не ба4ка пове4е от 30 -50 секунди след като колата запали.
така 4е като кара6 и ламбата светне според мене няма какво друго да е.
изследвал как ба4ка тва реле та даже съм свалял схемата на тва реле и съм направил поне 50 такива и не ми е извесно да диагностицира по време на движение.
така 4е като кара6 и ламбата светне според мене няма какво друго да е.
изследвал как ба4ка тва реле та даже съм свалял схемата на тва реле и съм направил поне 50 такива и не ми е извесно да диагностицира по време на движение.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Posted 04 June 2007 - 12:40
Ако не е било случайно съвпадение светването на лампата, то според мене има повече логика да го прави не толкова заради скоростта ами заради оборотите. На по-ниските предавки, ако я изцедиш повечко дали светва. Въпреки, че ако е така също не знам от какво ще да е. Автомата си ги реди и не си обърнал внимание за другите скорости КИКДАУН и трябва да я пришпориш


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#4
Posted 04 June 2007 - 21:48
Ще пробвам на 2 и 3 та да видя дали ще светне. Не мисля че зависи толкова от скоростта колкото от подаването на газта.
Вчера е пробвах и светна пак след около 180-190. То си е нормално да не му харесва на двигателя тези обороти, по каталог го дават някъде около 180 top speed по спомени.
Вчера е пробвах и светна пак след около 180-190. То си е нормално да не му харесва на двигателя тези обороти, по каталог го дават някъде около 180 top speed по спомени.
#5
Posted 08 June 2007 - 15:37
Светва и на 3-та и то при не много газ и не големи обороти. Също така го прави и на 4-та. Вече почна да го прави доста често и взе да не ми харесва как работи двигателя като е студен и скоро ще го отворя за лека профилактика май.
Но щом релето за подгряване не работи 1 след стартиране защо ще светва пустата и лампа
Но щом релето за подгряване не работи 1 след стартиране защо ще светва пустата и лампа
#6
Posted 08 June 2007 - 20:19
Аз също съм на мнение че след първите секунди след стартирането, релето не прави никаква диагностика.
Това разбира се при нормална ситуация.
Ако обаче има проблем около него, а както гледам при теб очевидно има, нищо чудно и да святка и в последствие, я от вибрации, я от нещо друго...
Това обаче не значи задължително че има проблем със свещите и определено не е нормално поведение за самото реле.
Иначе лесно можеш да направиш базова проверка дали релето пуска ток към свещите.
Един уред ти е необходим и един помощник да дава на контакт, докато ти мериш напрежението на всяка свещ по отделно.
Аз борих проблем с едно изгоряло реле, само че на W210 а то е различно.
Това разбира се при нормална ситуация.
Ако обаче има проблем около него, а както гледам при теб очевидно има, нищо чудно и да святка и в последствие, я от вибрации, я от нещо друго...
Това обаче не значи задължително че има проблем със свещите и определено не е нормално поведение за самото реле.
Иначе лесно можеш да направиш базова проверка дали релето пуска ток към свещите.
Един уред ти е необходим и един помощник да дава на контакт, докато ти мериш напрежението на всяка свещ по отделно.
Аз борих проблем с едно изгоряло реле, само че на W210 а то е различно.
#7
Posted 06 August 2007 - 16:48
Вече почти всеки път светва лампата като се подаде малко повече газ. Свети 1-2 мин. някъде и загасва.
Може ли да има нещо общо с дюзите защото те нещо не са в час напоследък ?
И още 1 проблем имам ....... когато запаля колата лампата на АБС-а понякога не загасва и цялата кола се тресе.. двигателя работи неравномерно(като че ли на 2 цилиндъра) и обортомерна не помръдва. Съответно като подам газ и се оправя,но вчера и днес не се оправя ..... съответно и в движение АБС-а не работи.
Когато го направи имам чувството че всеки момент ще загасне.
Дайте някакви насоки от какво може да е , защото не знам какво общо има абс-а с работата на двигателя ?
Може ли да има нещо общо с дюзите защото те нещо не са в час напоследък ?
И още 1 проблем имам ....... когато запаля колата лампата на АБС-а понякога не загасва и цялата кола се тресе.. двигателя работи неравномерно(като че ли на 2 цилиндъра) и обортомерна не помръдва. Съответно като подам газ и се оправя,но вчера и днес не се оправя ..... съответно и в движение АБС-а не работи.
Когато го направи имам чувството че всеки момент ще загасне.
Дайте някакви насоки от какво може да е , защото не знам какво общо има абс-а с работата на двигателя ?
#8
Posted 06 August 2007 - 19:07
Че имаш изгоряла подгряваща свещ-това е ясно!
Релето си има самодиагностика-елементарна е но я има-доколкото си спомням тества 1ва или 3та свещ!
Провери ги!
Самия факт че сутрин пали но претриса в началото може да е причинено от лоша свещ!
А за Антиблокиращата система -може наистина да е от лоша връзка по захранване-провери алуминиевото реле зад акомулатора за лоши спойки!-всички захранвания на електрониката минават през него-ако е произведено в Австрия-смени го!
Релето си има самодиагностика-елементарна е но я има-доколкото си спомням тества 1ва или 3та свещ!
Провери ги!
Самия факт че сутрин пали но претриса в началото може да е причинено от лоша свещ!
А за Антиблокиращата система -може наистина да е от лоша връзка по захранване-провери алуминиевото реле зад акомулатора за лоши спойки!-всички захранвания на електрониката минават през него-ако е произведено в Австрия-смени го!
#9
Posted 06 August 2007 - 19:40
Ти пък ся колега "ppp"...
Светва ти лампата на високи обороти и при висока скорост понеже до сега си работи нормално на 4 цилиндъра,а като усети че ще я шпориш подгрява и ти пали останалите 2 цилиндъра за да можеш да се насладиш на ускорение и екстремна скорост
Серизно сега.
Определено проблема ти е в свещите.300Д мотора е 6-так и ще ти е доста трудно да хванеш че ти е изгоряло подгряването на един цилиндър.Особенно пък сега лятото.От 6 цилиндъра палят 5 а последния след секунда.На тоя дълъг "еднометров" мотор не се усеща много,ама ела да видиш при мен на 4 цилиндровия като изгори.Тресе че се къса...Впрочем тампон ми се скъса тогава де...
Винаги при неправилна работа на свещите лампата се смахва...
Решение на проблема:
Малко е неудобно релето ти понеже едни кабели пречат малко да се свали капачката му.А то се намира като застанеш срещу мотора на десния лонжер (бе на калника ама малко по отвътре към двигателя
).
Едно такова черно продълговато нещо.Сваляш му капачето и виждаш как вътре влиза един сноп от 6 кабела и завършва на букса.Вадиш я нея,вземаш един мултицет,слагаш го на зумер или да мериш съпротивление,единия проводник го даваш на маса а с другия почваш да бъркаш вътре в дупките на клемата.Бъркаш и гледаш.Ако си на зумер трябва да писне като бъркаш в дупката,а ако си на съпротивление трябва да ти отчита нещо,няма значение за сега какво.
Ако на някоя дупка зумера не свирне,или на екранчето не отчете нищо,гледаш около дупчицата едни малки цифрички.Това са ти номерата на цилиндрите.Ако на дупка No 4 примерно не свирне или не отчете,то ти е заминала 4-та свещ.
Другия вариянт е с пробна лампа.Единия край на + а с другия бъркаш пак вътре.Там където свеща е изправна свети,ако е заминала не свети.
А ако всичко ти е ОК и работиш с мултицет,погледни какви стойности ти дава за всяка свещ.Трябва да се еднакви.Ако една от останалите пет е различна се сещаш за какво иде реч.
Определяш коя (колко) свещи са сдали багажа и си готов.След това закачаш обратно клемата и започваш да слагаш капачето като междувременно псуваш тъпите шваби що са наврели тоя кабел точно там че да пречи на капака и неможеш да го затвориш.
Свещите на 300Д мотора са ти сравнително удобни за демонтаж,но за някои от тях ти трябва ключ с чупещо рамо...
Това е в общи линии...
А това че ти тресе бая залагам на две свещи,не на една...Ама зависи колко тресе де...
Светва ти лампата на високи обороти и при висока скорост понеже до сега си работи нормално на 4 цилиндъра,а като усети че ще я шпориш подгрява и ти пали останалите 2 цилиндъра за да можеш да се насладиш на ускорение и екстремна скорост
Серизно сега.
Определено проблема ти е в свещите.300Д мотора е 6-так и ще ти е доста трудно да хванеш че ти е изгоряло подгряването на един цилиндър.Особенно пък сега лятото.От 6 цилиндъра палят 5 а последния след секунда.На тоя дълъг "еднометров" мотор не се усеща много,ама ела да видиш при мен на 4 цилиндровия като изгори.Тресе че се къса...Впрочем тампон ми се скъса тогава де...
Винаги при неправилна работа на свещите лампата се смахва...
Решение на проблема:
Малко е неудобно релето ти понеже едни кабели пречат малко да се свали капачката му.А то се намира като застанеш срещу мотора на десния лонжер (бе на калника ама малко по отвътре към двигателя
Едно такова черно продълговато нещо.Сваляш му капачето и виждаш как вътре влиза един сноп от 6 кабела и завършва на букса.Вадиш я нея,вземаш един мултицет,слагаш го на зумер или да мериш съпротивление,единия проводник го даваш на маса а с другия почваш да бъркаш вътре в дупките на клемата.Бъркаш и гледаш.Ако си на зумер трябва да писне като бъркаш в дупката,а ако си на съпротивление трябва да ти отчита нещо,няма значение за сега какво.
Ако на някоя дупка зумера не свирне,или на екранчето не отчете нищо,гледаш около дупчицата едни малки цифрички.Това са ти номерата на цилиндрите.Ако на дупка No 4 примерно не свирне или не отчете,то ти е заминала 4-та свещ.
Другия вариянт е с пробна лампа.Единия край на + а с другия бъркаш пак вътре.Там където свеща е изправна свети,ако е заминала не свети.
А ако всичко ти е ОК и работиш с мултицет,погледни какви стойности ти дава за всяка свещ.Трябва да се еднакви.Ако една от останалите пет е различна се сещаш за какво иде реч.
Определяш коя (колко) свещи са сдали багажа и си готов.След това закачаш обратно клемата и започваш да слагаш капачето като междувременно псуваш тъпите шваби що са наврели тоя кабел точно там че да пречи на капака и неможеш да го затвориш.
Свещите на 300Д мотора са ти сравнително удобни за демонтаж,но за някои от тях ти трябва ключ с чупещо рамо...
Това е в общи линии...
А това че ти тресе бая залагам на две свещи,не на една...Ама зависи колко тресе де...
#10
Posted 06 August 2007 - 23:00
Помня, че баща ми знаеше един трик за проверка на свещите и точно се разбира коя не е в ред. В момента доколкото си спомням имаше един куплунг отдясно (като си срещу предницата) върху калника в края към стъклото. Вади се и с мултицет на "пищялка" или омметър мериш горната част която изваждаш - там на 250Д са 6 проводника (дупчици) ако не се лъжа (една маса и 5 за всяка свещ) - при теб са 7 предполагам... Абе утре ще погледна на сегашния как и колко бяха и ще щракна и снимка и ще опиша по-подробно, защото така не съм 100% сигурен. Сигурен съм, че става защото така хванахме изгоряла на 4-ти цилиндър на стария Мерцедес!
#11
Posted 06 August 2007 - 23:39
Моята кола (S350TD) днес прекара целия ден в "Супер Дизел" махнаха нафтовата помпа и смениха всичките и уплътнения защото имаше течове след това и направиха центровка и също другия ми проблем беше че при палене не ми светеше индикацията за подгряване и светваше след това за определено време и се оказа че имам 3 изгорели свещи, направо им казах да ги сменят и 6те и сега колата си подгрява и пали много добре даже усещам че работи по добре - много са добри в тоя сервиз препоръчвам ги на всеки който има проблем с горивната система. В най скоро време ще закарам и 124-ката 300D защото и тя има течове от нафтовата помпа отдолу и също отгоре при тия металните маркучи и бях пробвал сам да ги затегна но май не трябваше защото сега колата стана по шумна и по лошо работи, преди си само си мокреше нафтата и работеше перфектно, предполагам че в тоя сервиз ще я оправят без проблем и пак ще си заработи тихо и равномерно.
#12
Posted 27 August 2007 - 10:27
Колеги ходих в 1 сервиз в Бургас и ми казаха че най- вероятно е заминало 1 реле на АБС-а което се намира зад акомулотора.
Търсих по моргите но го няма , питах за ново 180 лв + 1 седмица доставка. Това е релето което е с бушон (май няма др. такова).
Опитах се да го отворя да видя да няма някоя студена спойка или нещо от сорта,но видях че ще го счупя и спрях, пръснах го с контактен спрей и работата му за няколко дена се подобри, което ме води на мисълта че наистина там е проблема.
Кажете има ли смисъл да го търся 2-ра ръка или къде ново ще е на някоя по сносна цена.
Търсих по моргите но го няма , питах за ново 180 лв + 1 седмица доставка. Това е релето което е с бушон (май няма др. такова).
Опитах се да го отворя да видя да няма някоя студена спойка или нещо от сорта,но видях че ще го счупя и спрях, пръснах го с контактен спрей и работата му за няколко дена се подобри, което ме води на мисълта че наистина там е проблема.
Кажете има ли смисъл да го търся 2-ра ръка или къде ново ще е на някоя по сносна цена.
#13
Posted 27 August 2007 - 10:33
отвори го мноооого внимателно и повтори спойкитеКолеги ходих в 1 сервиз в Бургас и ми казаха че най- вероятно е заминало 1 реле на АБС-а което се намира зад акомулотора.
Търсих по моргите но го няма , питах за ново 180 лв + 1 седмица доставка. Това е релето което е с бушон (май няма др. такова).
Опитах се да го отворя да видя да няма някоя студена спойка или нещо от сорта,но видях че ще го счупя и спрях, пръснах го с контактен спрей и работата му за няколко дена се подобри, което ме води на мисълта че наистина там е проблема.
Кажете има ли смисъл да го търся 2-ра ръка или къде ново ще е на някоя по сносна цена.
ще се изненадаш от резултата
Успех!!!
#14
Posted 27 August 2007 - 22:57
Колеги ходих в 1 сервиз в Бургас и ми казаха че най- вероятно е заминало 1 реле на АБС-а което се намира зад акомулотора.
Търсих по моргите но го няма , питах за ново 180 лв + 1 седмица доставка. Това е релето което е с бушон (май няма др. такова).
Опитах се да го отворя да видя да няма някоя студена спойка или нещо от сорта,но видях че ще го счупя и спрях, пръснах го с контактен спрей и работата му за няколко дена се подобри, което ме води на мисълта че наистина там е проблема.
Кажете има ли смисъл да го търся 2-ра ръка или къде ново ще е на някоя по сносна цена.
Аз карам бензинова 124-ка, но релето с бушона на моята е за бензиновата помпа. Наскоро имах проблем с него. Не искаше да подкачва и не можеше да запали, добре че имам газова. Та като махнах въпросното реле за да гопоразгледам и реших да пробвам да запали на газ, си запали. Обаче светна индикатора на ABS-a. Което ме навежда на мисълта, че abs индикатора свети не замо заради анти блокиращата система. Понякога се опитва да каже, че нещо не е в ред.
ABS индикаторът ми почна да свети и когато трябваше да сменям накладки, и то преди да светне индикаторът за исносване на накладките.
Така, че ако не ти пречи провери и в друг сервиз дали наистина релето за ABS-a ти е проблема
#15
Posted 27 August 2007 - 23:48
Аз карам бензинова 124-ка, но релето с бушона на моята е за бензиновата помпа. Наскоро имах проблем с него. Не искаше да подкачва и не можеше да запали, добре че имам газова. Та като махнах въпросното реле за да гопоразгледам и реших да пробвам да запали на газ, си запали. Обаче светна индикатора на ABS-a. Което ме навежда на мисълта, че abs индикатора свети не замо заради анти блокиращата система. Понякога се опитва да каже, че нещо не е в ред.
ABS индикаторът ми почна да свети и когато трябваше да сменям накладки, и то преди да светне индикаторът за исносване на накладките.
Така, че ако не ти пречи провери и в друг сервиз дали наистина релето за ABS-a ти е проблема.
Абе много наивни хора сте бе пичове!
И двамата с ррр!
Ама тука доста народ чете и вие ги обърквате отвсякъде-чули неразбрали-кръщавате си тва реле с бушона я за АБЕЕСА,я ЗА БЕНЗ>ПОМПА!
Че и нова диагностика измислихте за колата!
Като ти спре бензиновата помпа и свети АБеЕса!
Евала!
Като не разбирате питайте бате ви Вени да ви разчекне едно алуминиево реле и да ви обесни какво е и за какво служи!
Аре със здраве!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users





View Garage








