W211 2003г питане за затваряне по купето и обработка на корозия
Започната от daniyan, 23 авг 2022 - 11:46:45
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 август 2022 - 11:46
Колеги ,след като знаем че за W211 преди фейс не трябва да се разкачат акумулаторите(или поне основния),за да не се повреди електрониката ,как да се заваря по купето .
Също така който е правил анти-корозионна обработка да сподели как и с какви материали го е свършил и как е във времето(държи ли).Приказки че няма спасяване не ми пишете,моля.
Също така който е правил анти-корозионна обработка да сподели как и с какви материали го е свършил и как е във времето(държи ли).Приказки че няма спасяване не ми пишете,моля.
#2
Публикувано 23 август 2022 - 15:48
Разкачи акумулатора!
Нищо няма да изгори при разкачането му, това са градски легенди.
И да - няма спасяване!
Нищо няма да изгори при разкачането му, това са градски легенди.
И да - няма спасяване!
#3
Публикувано 24 август 2022 - 13:23
Доколкото знам колата не се оставя без напрежение по-скоро заради паметта и настройките, които си правил, не че нещо ще изгори. Моята е стояла часове без напрежение и нямам повреди по електрониката. В началото почнах да пиша за затваряне, както пише в заглавието, после излезе заваряване Няма страшно, разкачай, най-много да сверяваш часовника после. Махни първо плюсовата клема.
В профила ти пише 210, темата за 211, затова за двете...
210ката ми беше трагична откъм ръжда, кърпена много пъти и обработвана, даже сменяхме ламарина от лайсната надолу на вратите. Резултат - няколко месеца и пак зле... Даже ми се откъртиха калпачетата на предните пружини и задният мост изгни и се "разкрачи". За нея наистина няма спасение.
211ката ми има малки петънца отвътре на калниците само, нищо видимо отвън и не съм я правил нищо, изглежда достатъчно добре като за 20-годишна кола.
Този пост е редактиран от Silver BENZ: 24 август 2022 - 13:25
#4
Публикувано 24 август 2022 - 16:02
Часовника сам ще се свери,като се закачи акумулатора.
Относно акумулатора,първо винаги минуса и после плюса,а при монтаж обратното,плюс па минус.Първо големия откачаш и после малкия по същата последователност,като закачаш след заварката ,почваш от малкия и после големия.
Относно акумулатора,първо винаги минуса и после плюса,а при монтаж обратното,плюс па минус.Първо големия откачаш и после малкия по същата последователност,като закачаш след заварката ,почваш от малкия и после големия.
#5
Публикувано 24 август 2022 - 16:04
Е, как първо плюсовата клема да махне?
Винаги се маха първо масата, а когато се закача, се поставя + след това масата и ключа да бъде в джоба, а не на ключалката.
п.п. мимо ме е изпреварил с отговора.
Този пост е редактиран от ivancho: 24 август 2022 - 16:07
#6
Публикувано 24 август 2022 - 22:20
Прави сте, от гледна точка нещо да не опре в корпуса да се сваля първо минуса, посипвам си главата с пепел. Макар че ако се внимава нещо да не опре всъщност е все едно коя се сваля първа.
На колите преди фейса часовникът не се сверява сам, @мимо. На всяка смяна на времето също се прави ръчно, няма кой да ти го направи.
#7
Публикувано 25 август 2022 - 19:48
Моят беше преди фейса,редови мотор 9-ти месец 2004г.производство и сам си се свряваше след закачане на акумулатора,имаше в менюто и отметка за лятно часово време,но не му бях дал тикче.Колата ми беше с хармън музика и тъй наречената малка навигация.Прави сте, от гледна точка нещо да не опре в корпуса да се сваля първо минуса, посипвам си главата с пепел. Макар че ако се внимава нещо да не опре всъщност е все едно коя се сваля първа.
На колите преди фейса часовникът не се сверява сам, @мимо. На всяка смяна на времето също се прави ръчно, няма кой да ти го направи.
Незнам на тези без нави ,а само CD ,там май се сверяваше през менюто в клъстера.
Единственото което губеше от паметта при процедурата с откачане на акумулатора/рите беше аутото на стъклата и шибидаха.Всичко останало си пазеше настройките.
Този пост е редактиран от mimo160: 25 август 2022 - 19:52
#8
Публикувано 05 септември 2022 - 20:47
Оффтопик:
Как трябва да зарежда колата,паля седи на 13 волта и след малко отива на 14.При пускане на всички възможни консуматори ,пада под 13.7 -13.6.
Акумулатора е на година и половина ,не е AGM.
Чух мнения,че това е нормалното напрежение ,тъй като се зареждали АГМ батериите по малко агресивно .
Как трябва да зарежда колата,паля седи на 13 волта и след малко отива на 14.При пускане на всички възможни консуматори ,пада под 13.7 -13.6.
Акумулатора е на година и половина ,не е AGM.
Чух мнения,че това е нормалното напрежение ,тъй като се зареждали АГМ батериите по малко агресивно .
#9
Публикувано 07 септември 2022 - 16:04
Стратегията за зареждане само в Daimler я знаят, има цял модул, който отговаря за това - Battery Control Module.
Колко време седи на 13 волта? Имай предвид, че в момента на палене може да падне до 10.5 при екстремни условия. Докато навакса после, може да мине известно време.
Аз като сменях взех AGM, защото гледах, че на оригиналния парт номер оговаря AGM акумулатор. 70 Ah AGM има стартов ток колкото 90 Ah нормален.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни