Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 2003г питане за затваряне по купето и обработка на корозия


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 daniyan

daniyan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Пловдив/Карлово
  • Автомобил:
    W210 2.2CDI

Публикувано 23 август 2022 - 11:46

Колеги ,след като знаем че за W211 преди фейс не трябва да се разкачат акумулаторите(или поне основния),за да не се повреди електрониката ,как да се заваря по купето .
Също така който е правил анти-корозионна обработка да сподели как и с какви материали го е свършил и как е във времето(държи ли).Приказки че няма спасяване не ми пишете,моля.
  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 август 2022 - 15:48

Разкачи акумулатора!
Нищо няма да изгори при разкачането му, това са градски легенди.

И да - няма спасяване!
  • 1

#3 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 24 август 2022 - 13:23

Доколкото знам колата не се оставя без напрежение по-скоро заради паметта и настройките, които си правил, не че нещо ще изгори. Моята е стояла часове без напрежение и нямам повреди по електрониката. В началото почнах да пиша за затваряне, както пише в заглавието, после излезе заваряване smile.png Няма страшно, разкачай, най-много да сверяваш часовника после. Махни първо плюсовата клема.

В профила ти пише 210, темата за 211, затова за двете...

210ката ми беше трагична откъм ръжда, кърпена много пъти и обработвана, даже сменяхме ламарина от лайсната надолу на вратите. Резултат - няколко месеца и пак зле... Даже ми се откъртиха калпачетата на предните пружини и задният мост изгни и се "разкрачи". За нея наистина няма спасение.

211ката ми има малки петънца отвътре на калниците само, нищо видимо отвън и не съм я правил нищо, изглежда достатъчно добре като за 20-годишна кола.


Този пост е редактиран от Silver BENZ: 24 август 2022 - 13:25

  • 0

#4 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2022 - 16:02

Часовника сам ще се свери,като се закачи акумулатора.
Относно акумулатора,първо винаги минуса и после плюса,а при монтаж обратното,плюс па минус.Първо големия откачаш и после малкия по същата последователност,като закачаш след заварката ,почваш от малкия и после големия.
  • 0

#5 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 24 август 2022 - 16:04

Е, как първо плюсовата клема да махне?
Винаги се маха първо масата, а когато се закача, се поставя + след това масата и ключа да бъде в джоба, а не на ключалката.
 

п.п. мимо ме е изпреварил с отговора.


Този пост е редактиран от ivancho: 24 август 2022 - 16:07

  • 0

#6 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 24 август 2022 - 22:20

Прави сте, от гледна точка нещо да не опре в корпуса да се сваля първо минуса, посипвам си главата с пепел. Макар че ако се внимава нещо да не опре всъщност е все едно коя се сваля първа.

На колите преди фейса часовникът не се сверява сам, @мимо. На всяка смяна на времето също се прави ръчно, няма кой да ти го направи.


  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 август 2022 - 19:48

Прави сте, от гледна точка нещо да не опре в корпуса да се сваля първо минуса, посипвам си главата с пепел. Макар че ако се внимава нещо да не опре всъщност е все едно коя се сваля първа.
На колите преди фейса часовникът не се сверява сам, @мимо. На всяка смяна на времето също се прави ръчно, няма кой да ти го направи.

Моят беше преди фейса,редови мотор 9-ти месец 2004г.производство и сам си се свряваше след закачане на акумулатора,имаше в менюто и отметка за лятно часово време,но не му бях дал тикче.Колата ми беше с хармън музика и тъй наречената малка навигация.
Незнам на тези без нави ,а само CD ,там май се сверяваше през менюто в клъстера.
Единственото което губеше от паметта при процедурата с откачане на акумулатора/рите беше аутото на стъклата и шибидаха.Всичко останало си пазеше настройките.

Този пост е редактиран от mimo160: 25 август 2022 - 19:52

  • 0

#8 daniyan

daniyan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Пловдив/Карлово
  • Автомобил:
    W210 2.2CDI

Публикувано 05 септември 2022 - 20:47

Оффтопик:
Как трябва да зарежда колата,паля седи на 13 волта и след малко отива на 14.При пускане на всички възможни консуматори ,пада под 13.7 -13.6.
Акумулатора е на година и половина ,не е AGM.
Чух мнения,че това е нормалното напрежение ,тъй като се зареждали АГМ батериите по малко агресивно .
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 септември 2022 - 16:04

Стратегията за зареждане само в Daimler я знаят, има цял модул, който отговаря за това - Battery Control Module.

 

Колко време седи на 13 волта? Имай предвид, че в момента на палене може да падне до 10.5 при екстремни условия. Докато навакса после, може да мине известно време.

 

Аз като сменях взех AGM, защото гледах, че на оригиналния парт номер оговаря AGM акумулатор. 70 Ah AGM има стартов ток колкото 90 Ah нормален.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни