W211 2003г питане за затваряне по купето и обработка на корозия
Started by daniyan, 23 Aug 2022 - 11:46:45
8 replies to this topic
#1
Posted 23 August 2022 - 11:46
Колеги ,след като знаем че за W211 преди фейс не трябва да се разкачат акумулаторите(или поне основния),за да не се повреди електрониката ,как да се заваря по купето .
Също така който е правил анти-корозионна обработка да сподели как и с какви материали го е свършил и как е във времето(държи ли).Приказки че няма спасяване не ми пишете,моля.
Също така който е правил анти-корозионна обработка да сподели как и с какви материали го е свършил и как е във времето(държи ли).Приказки че няма спасяване не ми пишете,моля.
#2
Posted 23 August 2022 - 15:48
Разкачи акумулатора!
Нищо няма да изгори при разкачането му, това са градски легенди.
И да - няма спасяване!
Нищо няма да изгори при разкачането му, това са градски легенди.
И да - няма спасяване!
#3
Posted 24 August 2022 - 13:23
Доколкото знам колата не се оставя без напрежение по-скоро заради паметта и настройките, които си правил, не че нещо ще изгори. Моята е стояла часове без напрежение и нямам повреди по електрониката. В началото почнах да пиша за затваряне, както пише в заглавието, после излезе заваряване Няма страшно, разкачай, най-много да сверяваш часовника после. Махни първо плюсовата клема.
В профила ти пише 210, темата за 211, затова за двете...
210ката ми беше трагична откъм ръжда, кърпена много пъти и обработвана, даже сменяхме ламарина от лайсната надолу на вратите. Резултат - няколко месеца и пак зле... Даже ми се откъртиха калпачетата на предните пружини и задният мост изгни и се "разкрачи". За нея наистина няма спасение.
211ката ми има малки петънца отвътре на калниците само, нищо видимо отвън и не съм я правил нищо, изглежда достатъчно добре като за 20-годишна кола.
Edited by Silver BENZ, 24 August 2022 - 13:25 .
#4
Posted 24 August 2022 - 16:02
Часовника сам ще се свери,като се закачи акумулатора.
Относно акумулатора,първо винаги минуса и после плюса,а при монтаж обратното,плюс па минус.Първо големия откачаш и после малкия по същата последователност,като закачаш след заварката ,почваш от малкия и после големия.
Относно акумулатора,първо винаги минуса и после плюса,а при монтаж обратното,плюс па минус.Първо големия откачаш и после малкия по същата последователност,като закачаш след заварката ,почваш от малкия и после големия.
#5
Posted 24 August 2022 - 16:04
Е, как първо плюсовата клема да махне?
Винаги се маха първо масата, а когато се закача, се поставя + след това масата и ключа да бъде в джоба, а не на ключалката.
п.п. мимо ме е изпреварил с отговора.
Edited by ivancho, 24 August 2022 - 16:07 .
#6
Posted 24 August 2022 - 22:20
Прави сте, от гледна точка нещо да не опре в корпуса да се сваля първо минуса, посипвам си главата с пепел. Макар че ако се внимава нещо да не опре всъщност е все едно коя се сваля първа.
На колите преди фейса часовникът не се сверява сам, @мимо. На всяка смяна на времето също се прави ръчно, няма кой да ти го направи.
#7
Posted 25 August 2022 - 19:48
Моят беше преди фейса,редови мотор 9-ти месец 2004г.производство и сам си се свряваше след закачане на акумулатора,имаше в менюто и отметка за лятно часово време,но не му бях дал тикче.Колата ми беше с хармън музика и тъй наречената малка навигация.Прави сте, от гледна точка нещо да не опре в корпуса да се сваля първо минуса, посипвам си главата с пепел. Макар че ако се внимава нещо да не опре всъщност е все едно коя се сваля първа.
На колите преди фейса часовникът не се сверява сам, @мимо. На всяка смяна на времето също се прави ръчно, няма кой да ти го направи.
Незнам на тези без нави ,а само CD ,там май се сверяваше през менюто в клъстера.
Единственото което губеше от паметта при процедурата с откачане на акумулатора/рите беше аутото на стъклата и шибидаха.Всичко останало си пазеше настройките.
Edited by mimo160, 25 August 2022 - 19:52 .
#8
Posted 05 September 2022 - 20:47
Оффтопик:
Как трябва да зарежда колата,паля седи на 13 волта и след малко отива на 14.При пускане на всички възможни консуматори ,пада под 13.7 -13.6.
Акумулатора е на година и половина ,не е AGM.
Чух мнения,че това е нормалното напрежение ,тъй като се зареждали АГМ батериите по малко агресивно .
Как трябва да зарежда колата,паля седи на 13 волта и след малко отива на 14.При пускане на всички възможни консуматори ,пада под 13.7 -13.6.
Акумулатора е на година и половина ,не е AGM.
Чух мнения,че това е нормалното напрежение ,тъй като се зареждали АГМ батериите по малко агресивно .
#9
Posted 07 September 2022 - 16:04
Стратегията за зареждане само в Daimler я знаят, има цял модул, който отговаря за това - Battery Control Module.
Колко време седи на 13 волта? Имай предвид, че в момента на палене може да падне до 10.5 при екстремни условия. Докато навакса после, може да мине известно време.
Аз като сменях взех AGM, защото гледах, че на оригиналния парт номер оговаря AGM акумулатор. 70 Ah AGM има стартов ток колкото 90 Ah нормален.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users