8 replies to this topic
#1
Posted 21 August 2022 - 23:12
Здравейте , вчера колата влезе в авариен режим и изписа тази грешка на теста
"P200A00 -" The Charge Movement Flap (cylinder bank 1) has a malfunction.
Някой може ли да разясни за какво става въпрос
"P200A00 -" The Charge Movement Flap (cylinder bank 1) has a malfunction.
Някой може ли да разясни за какво става въпрос
#2
Posted 22 August 2022 - 10:46
Колега, с това P200A00 ми изглежда като OBD-2 грешка. Най-добре иди някъде да ти прочетат колата със STAR, другото е една идея по-добре от хвърляне на боб. С инстинска диагностика ще стане ясно какъв е проблема.
#3
Posted 22 August 2022 - 15:26
Грешката си е както трябва и точна.
Да предположим че колата е дизел,означава проблем с вихровите клапи,явно са натрупали много гняс и може би са заседнали,ако е така ,скоро и грешка М55 ще даде,като изгори моторчето.
То и бензин да е ,пак към същото навежда нещата,то директното впръскване пак събира разни мизерии и отлагания.
Да предположим че колата е дизел,означава проблем с вихровите клапи,явно са натрупали много гняс и може би са заседнали,ако е така ,скоро и грешка М55 ще даде,като изгори моторчето.
То и бензин да е ,пак към същото навежда нещата,то директното впръскване пак събира разни мизерии и отлагания.
#4
Posted 24 August 2022 - 07:47
Мотора го познават майсторите, има ремонтни комплекти… има и нови колектори. Иди да го профилират и след което се насочи към някой подобрител на дизела ( добавка ) и на всяко зареждане по малко. Няма друго спасение. Смяна на подгревните свещи и дихтунги на дюзите задължително на 100к , естествено и маслото е редно да не е над 10к.. Колкото по нови тие еко системи толкова по минимилизират пробега на компонентите. Същия мотор 2010 на 300к ги няма тия проблеми
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 24 August 2022 - 22:50
Добавка за дизел няма как да му спаси управлението на клапите.
Свещи на 100к км - защо, ако не са изгорели? Ти си богата овца, разрешаваща да я доят мъжката, ама тук е технически форум, без глупости моля.
Същия мотор винаги си ги е имал тези проблеми, даже по новия - по малко.
Какво е "профилират" или мастиката ти е в повече?
Свещи на 100к км - защо, ако не са изгорели? Ти си богата овца, разрешаваща да я доят мъжката, ама тук е технически форум, без глупости моля.
Същия мотор винаги си ги е имал тези проблеми, даже по новия - по малко.
Какво е "профилират" или мастиката ти е в повече?
#6
Posted 25 August 2022 - 07:21
когато замериш газовете на студено при нови и стари свещи, както и корекциите ще разбереш защо се сменят превантивно ПРЕДИ да изгорят. То и ксеноните светят 5г , ама след 3 тата примерно светлината е съвсем другаДобавка за дизел няма как да му спаси управлението на клапите.
Свещи на 100к км - защо, ако не са изгорели? Ти си богата овца, разрешаваща да я доят мъжката, ама тук е технически форум, без глупости моля.
Същия мотор винаги си ги е имал тези проблеми, даже по новия - по малко.
Какво е "профилират" или мастиката ти е в повече?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Posted 25 August 2022 - 07:36
Какви газове, бе моето момче...човека пита за проблем с клапите, ти газове?!?!?
А за свещите - те са един реотан, Елвата или работи или не. Ти ако искаш и всяка седмица си ги сменяй, ама тука говорим за сериозни неща.
А за свещите - те са един реотан, Елвата или работи или не. Ти ако искаш и всяка седмица си ги сменяй, ама тука говорим за сериозни неща.
#8
Posted 30 August 2022 - 09:55
Оказасе че моторчето което отваря вихр. клапи е заминало и го сменихме и оправихме нещата .
#9
Posted 30 August 2022 - 14:49
Без нови свещи, без дихтунги на дюзите, без добавки за гориво?
Ааа, не може така....
Ааа, не може така....
Also tagged with one or more of these keywords: Gle
Форуми →
Новини и съобщения →
GLE CoupeMercedes-Benz показа конкурента на BMW X6 Started by KPAHK, 10 Dec 2014 GLE |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users