Към съдържанието

  •  

Снимка

Светва лампа EDC след палене на студен двг


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 dred

dred

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia, Bulgaria
  • Интереси:Летене, самолети, планини, мотори

Публикувано 01 юни 2007 - 20:22

Здравейте,
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема - "сменяш помпата (3000лв) и проблемът е решен" :-)))). От друго място чух предположение, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...
  • 0
Кола: Mercedes C 220 D
Самолет: Rans 12 S

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 юни 2007 - 03:54

Какъв код даде в БАЛКАН?Има хора из форума които могат да ти извадят кода за грешка и да се разбере какво е,тия главорези само помпи са им в тиквите,помпи за по 3000лв. :kill_myself:
  • 0
.

#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 02 юни 2007 - 17:19

Здравейте,
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема - "сменяш помпата (3000лв) и проблемът е решен" :-)))). От друго място чух предположение, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...


Дори и да са прецакани и 2 та дат4ика дето ги упоменава6 колата нема да гасне.

Ама Цедките 200Д и 220Д са с Лукас роторна помпа и тя си е наистина боклук - пове4ето не изкарват пове4е от 200 000 без да се оакат.
вазможно е и да е кофти не6то по електрониката но так апо вън6ни белези маи към помпата е.
Вътре тая помпа е много просто направена ама не немско дело та има бая недоикусорени неста.
долу на дъното н апомпата се събира вода и раждясват едни много тънки пружинки,има едни гърбици дето се износват и т.н - абе недодялана работа.
ина4е додето взема да сдава електрониката копенсира бая-ама сдаде ли несто мехни4но нема ка да стане да копменсита .
Проблма е 4е за тия помпи не може да си пора4а6 каквато и да е 4аст - просто не фигурират в листата като ресервни 4асти.
Та обикновено от неколко помпи се прави 1 като сервиза дето разглобява помпата обикновено си е направил и мартица за гумените О_прастени на тая помпа -ина4е няма на4ин да се отвори и затвори без да те4е после.
Но иди наистина някаде дето да диагностират какав е проблема - ако е помпата сте те пратя на едно място дето ги ремонтират.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#4 bobyii

bobyii

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W210 250 turbodiesel

Публикувано 03 юни 2007 - 14:23

Един познат имаше подобен проблем и тъй като с помпи "Лукас" никой майстор в България не иска да се занимава, се наложи да отиде до Истанбул, където му я оправиха срещу $800. Оказало се, че има дефектирал чип от електрониката на помпата. Изобщо колкото повече електроника- толкова повече ядове. Карай я така твоята, ако не те дразни или търси по- компетентен сервиз. Успех.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни